"Nyt" gratis kostplanlægnings program


Zoater
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey

Rigtigt lækkert program virker super og har ikke oplevet nogen problemer men mangler dog et par ting:

pasta gerne både fuldkorn og alm.

Nutella :D

fiskefilet kunne jeg heller ikke....

Men tak for super side skal helt sikkert blive min kostplans hjemsted...

pasta findes ved at søge efter "Makaroni" - men har nu tilføjet søgeordet "pasta" ;-)

fiskefilet er jo ikke dækkende, prøv at søge efter en bestem type fisk f.eks. "Torsk, filet, rå"

håber det hjalp !

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er noget du kan fikse, men er monster irreterende at man timer ud, hvis jeg fx hakker nogle ting ind og hopper lidt rundt i faneblade kan jeg snildt have siden åben et par timer, når jeg så forsøger at gemme går det ikke, og jeg bliver logget ud, og det jeg har tastet ind er væk...

Link to comment
Share on other sites

tak for en masse brugbar response.

mht jer der komme ind på en forkert bruger kan i skrive lidt mere om hvad præcis der skete? hvis i gider prøve at logge ind igen og fortælle om fejlen stadigvæk er der, vil det være super :-)

Hver gang jeg trykker "husk login" hopper den over til en anden bruger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er noget du kan fikse, men er monster irreterende at man timer ud, hvis jeg fx hakker nogle ting ind og hopper lidt rundt i faneblade kan jeg snildt have siden åben et par timer, når jeg så forsøger at gemme går det ikke, og jeg bliver logget ud, og det jeg har tastet ind er væk...

Dit login gemmes i en session, det koster for meget serverplads at havde mange sessions åbne på samme tid - derfor lukkes inaktive sessions efter ca. 30 min

Da siden er gartis - og gerne skulle forsætte sådan er der nogle begrænsninger på den front

Hver gang jeg trykker "husk login" hopper den over til en anden bruger.

Okay tak, fejlen er fundet og udbedret :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share