Nogen som har erfaring med Berlin Marathon


agony
 Share

Recommended Posts

Berlin Marathon var mit 3. marathon og helt klart det fedeste. Jeg blev båret frem af tilskuerne, det var en super oplevelse og kunne sagtens finde på at løbe det igen.

Enten google Real Berlin Marathon 2009 eller kig på Spartas hjemmeside (ved ikke om det er kommet noget op endnu om 2009) Sparta arrangere hele turen for dig med hotel og bustransport, det er en forlænget weekend fra fre-man. Du skal bare være i god tid med at bestille startnummer da der allerede bliver udsolgt omkring Maj. Og det er altså 40000 numre der er væk! I år var 20% af løberne danskere...det efternavn der var flest af til start var Nielsen :bigsmile:

Det er næsten lige meget hvor du kommer til at bo da S-tog og U-togs nettet virker upåklageligt.

Har du brug for mere info må du endelig sige til...

SKristiansen

Link to comment
Share on other sites

Hej SKristiansen

Tak for dit indlæg. Jeg glæder mig som et lille barn til Berlin 2009 og jeg tror jeg vil holde øje med spartas hjemmeside og deltage sammen med dem. Det lyder til at de har prøvet det før :bigsmile:

Kan se at tilmeldingen først starter i maj.

De laver de også til en forlænget weekend så måske man kan nå at opleve lidt mere af Berlin når man nu er der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share