Hvilken Mp3 afspiller til træning?


Guest Slettet_19012014
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_19012014

Jeg er på udkig efter en lille mp3 afspiller jeg kan bruge til fx en løbetur. Mp3 afspilleren skal være så lille som muligt, så man nærmest ikke kan mærke man har den med. Mit eget bud er en iPod shuffle, men er der nogen der kan anbefale den, eller anbefale andre modeller?

Link to comment
Share on other sites

Ja, Ipod Nano, af tre ikke uvæsentlige grunde:

Den vejer ikke noget (Heller ikke i forhold til en Shuffle)

Der er Display på den (Vigtigt, når man opretter spillerlister i iTunes)

Mulighed for at konbinere den med Nike + iPod (En rigtig sjov feature)

Link to comment
Share on other sites

Bruger selv iPod Shuffle og er vældigt glad for den. Den er billig, har indbygget clip-on-fætter, vejer ingenting og har personligt alligevel ikke brug for displayet under træning, skal bare kunne skifte nemt mellem numre og shuffle.

.. ahja, og så kan den overleve maskinvask ved 40 grader :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer også på zen stone. Måske kigger man ikke på displayet under træning, men det er da meget rart lige at kunne vælge det rigtige album inden man går igang :). Desuden virker den som en usb pind, så du slipper for itunes, og når den så ovenikøbet er billigere for den samme hukommelse, så synes jeg ikke der er meget tilbage at overveje med mindre man vil have apple imaget.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Bruger selv iPod Shuffle og er vældigt glad for den. Den er billig, har indbygget clip-on-fætter, vejer ingenting og har personligt alligevel ikke brug for displayet under træning, skal bare kunne skifte nemt mellem numre og shuffle.

.. ahja, og så kan den overleve maskinvask ved 40 grader :innocent:

Den vogn er jeg med på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er på udkig efter en lille mp3 afspiller jeg kan bruge til fx en løbetur. Mp3 afspilleren skal være så lille som muligt, så man nærmest ikke kan mærke man har den med. Mit eget bud er en iPod shuffle, men er der nogen der kan anbefale den, eller anbefale andre modeller?

Jeg har haft en mp3 fra Creative som gik i stykker og luge nu har jeg både en Shuffle og en NANO, og min anbefaling er HELT klar. Ipod NANO! Den er lille og fix og kan rumme masser af musik og vigtigst af alt, der er et display som jeg den grad blev træt af at der ikke er på Shuffle.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_19012014

Hvordan har I jeres Ipod nano med på løbeturen, spænder i den rundt om armen? Synes bare det virker så meget nemmere lige at sætte iPod shuffle i buksekanten, og har svært ved at se jeg har behov for et display når jeg træner, men man har selvfølgelig alle forskellige behov :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har I jeres Ipod nano med på løbeturen, spænder i den rundt om armen? Synes bare det virker så meget nemmere lige at sætte iPod shuffle i buksekanten, og har svært ved at se jeg har behov for et display når jeg træner, men man har selvfølgelig alle forskellige behov :smile:

Jep. På armen og ledningen ind under ærmet. Fungerer perfekt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share