former?


ayaaya
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige været ind og læse nogle indlæg - og så var det jeg stødte på det, som så mange gange før - mænd vil gerne have kvinder har former - men hvad ER former? En kvinde´der er totalt slank og har store bryster (f.eks. Pamela Andersson) har hun former ? Med former menes der så kun barm eller både barm, bagdel og lidt deller her og der ? For jeg synes der er mange mænd som vil have former, men de er ved at glo øjnene ud af hovedet, når der kommer et siv med store bryster og hvis det er former, kan man så ikke bare kalde en spade for en spade ?

AYA

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Velkommen til dobbeltmoralens højborg - Danmark.

Du skal ikke prøve, at forme din krop ud fra andre menneskers ønsker, kun dine egne. Husk på hvad mennesker siger og gør kan være vidt forskellige. Den eneste du ærligt kan stole på, er dig selv. Brug din sunde fornuft og sæt dig nogle realistiske mål for hvordan din krop skal være før du syntes den er dejlig. Hvis du allerede er ved det punkt, så ignorer hvad andre siger.

'Pyt

P.S. Hvis du lider af nogen former for spiseforstyrrelser, skal du straks glemme, hvad jeg har skrevet og søge hjælp hos frederikke. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Damn jeg troede jeg kunne slippe let fra det. ;)

Jeg kan jo kun tale for mig selv. Med former mener jeg, at der skal være kød på kroppen uden, at det er "dellet". Det er jo meget generelt, men personer er så forskellige, så det er for mig ikke muligt at give dig en "facitliste".

Jeg tror, nogen bruger undskyldninger med "former", fordi de ved de ikke kan score sivet med silikonen.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nok definere former på nogenlunde denne måde: En god rund bagende, mellemstørrelse bryster (ikke silikone, de er for hårde) og en pæn mave uden for meget fedt.

Synes det er trist med alt for tynde piger, også selvom de har silikone. Men de skal selvfølgelig heller ikk være alt for kraftige... den gyldne mellemvej B)

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jeg kan skidegodt lide Vandpyts første svar (indlæg 2 i denne tråd). Bunkevis af piger og kvinder i dag har enormt travlt med at leve op til det ideal, som de tror omverdenen vil have dem til at ligne.

Der er mange, som gerne vil ligne popstars og fotomodeller, og de tager ikke højde for, at 1) disse grupper har nærmeste hele dagen til at træne og gøre sig smukke i 2) de har som regel en fuldtidsansat personlig træner og folk til at lave den rigtige mad på de rigtige tidspunkter 3) plastiske operationer x flere (som oftest) 4) mulighed for at få redigeret i de film og billeder, der optages af dem for at få små kiks væk. Er det indenfor normale kvinders rækkevidde??

Piger i skolealderen betragter ovenstående popstjerne/modeller som "normale" (jeg har lige læst Alt for Damernes tema henne ved frisøren, hvor der var en undersøgelse vedr. skolepigers påklædning eller mangel på samme :) ). Hvis stjernerne er normale, så er 98 % af jordens kvinder grimmere end "normalen" ...

Ikke noget at sige til, at mange unge piger bøvler med selvtilliden. Og pigerne er selv de værste til at ødelægge deres egen selvtillid - ved at pålægge sig selv et umuligt pres om at leve op til deres "normal"-idealbillede.

Med alderen får de fleste heldigvis da et mere afslappet forhold til deres udseende - og ikke mindst, det de tror der er omverdenens forventninger til deres udseende...

Link to comment
Share on other sites

hvad der er 'former' på en kvinde er extremt individuelt afhængig af hvilken mand du spørger.

mht til

"du skal ikke prøve, at forme din krop ud fra andre menneskers ønsker, kun dine egne."

så er det en meget populær 'holdning' idag, men tingene hænger jo nok lidt sammen, sådan at forstå at andre folks ønsker vil også langt hen af vejen også være dine egne.. vi formes af vores omgivelser, det miljø vi befinder os i, det er uundgåeligt når vi nu er de flok dyr vi er. Som jeg ser det, handler det om at finde en niche af de idealer som tiltaler en mest, og bruge det som 'reference' for hvad man vil træne imod.

ønsker du anerkendelse i erhvervslivet, kræver det et højt niveau af faglighed og dygtighed, ting der hverken kommer let eller nemt, det er ting der skal slides for.

det samme gælder det kropslige ideal, ønsker man anerkendelse af sine omgivelser kræver det blod sved og tårer..

I sidste ende følger der selvtillid i kølvandet på anerkendelse og selvtillid = selvværd, så at gøre det for sin 'egen skyld' ... tjoooo mjaaaa... måske ?

Link to comment
Share on other sites

Tjae en rød røv,

?? :lol: :lol:

Jeg mener der engang var et engelsk forskerhold som fandt frem til en "hofte-talje ratio", som, ligemeget næsten hvor bred r... er, gør at mænd kigger.

Men heldigvis er smag forskelligt, og dem som ikke har de "rigtige" tal finder jo også en kæreste B)

Kvinder beskæftiger sig generelt mere med deres udseende end mænd (nu får jeg nok på puklen :lol: )

og det synes jeg er helt fint.. Men som altid så er fremtoning/adfærd det vigtigste...

En mand kan godt kigge længe på en flot r..., men hvis indehaveren er en b...., så gider de fleste ikke have noget med hende at gøre. Men jfr. det ovenfor skrevne, så finder hun også en kæreste, og gerne en der ligeså overfladisk som hende..

Håber det gav lidt mening :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det drejer sig ikke om at finde en kæreste eller ej. De fleste af os vil gerne se godt ud for vores egen skyld - så man får det godt med sig selv - der er en del bekræftelse i af fyrene kigger efter en på gaden..... Hvordan tror I at vi tøser har det, når I fyre snakker om en sild i har set f.eks. i tv? "bare de dog også ville snakke sådan om mig engang imellem" (det er IKKE fordi man vil score hele banden, men fordi det giver lidt bekræftelse)

Link to comment
Share on other sites

AY: Tror du ikke i virkeligheden at du er lidt for selvkritisk?? Det er en gammel kendt sandhed at mænd ikke aner en s... om hvad der foregår i hovedet på pigerne, men det lyder som om at du er lidt hård ved dig selv...

Og hvis du ellers er bare en anelse velskabt, så vær sikker på at der også bliver talt om dig - bare ikke mens du hører det!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være jeg er gammeldags.... men jeg kan stadig godt lide store bryster :lol:

Jeg kan også godt lide roastbeef, men jeg spiser ikke roastbeef hver dag. Oftere bliver det til kalkun, deller, kylling... - pointen er, at selvom der er favoritter, så består pakken af en masse ting..

Link to comment
Share on other sites

Anyone -> dig og dine numser. :D Du snakkede ikke om andet på hele hjemturen fra MOL-træffet :w00t:

Bryster: Aaaaaaaa, her er vi ovre ved det vigtige. Størrelsen er ikke så vigtig, bare de flotte/struttende, så er den hjemme. :boobs: :yeah:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share