former?


ayaaya
 Share

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men jeg har ikke nogle billeder af mig,  :jehon:  - desuden kan jeg slet ikke holde til at blive sammenlignet med de sild der er her på siden, de er ALT for pæne

Vi vil ikke sammenligne dig med andre, men kigge på dig med friske nysgerige øjne, og finde al den skønhed du ikke selv kan se.

'Pyt

He he pyt, du lyder næsten lidt trængende? :D

:teachingfinger: Nu bliver jeg nød til at blande mig - sæt nu ´Pyt aldrig mere svare på noget jeg spørger om fordi I så driller : I er altså lidt strenge - jeg synes det er pænt af ham - og af jer andre - at I gider svare og prøve på at hjælpe mig :D

Link to comment
Share on other sites

vi piger snyder med alt hvad vi kan - make-up, push-up bh (for større og bedre siddende bryster), push-up strømpebukser (for pænere fastere røv), bælter, underbukser og korsetter til at trække maven ind, afblegning og farvning af hår, barbering af ben, bikini-linier og under armenen samt plukning af bryn

Ja, i gør sgu ting ved jer selv som en brugvognsforhandler ville komme i kachotten for.

Ej, seriøst jeg har sgu været sammen med en del forskellige piger (ikke 2 er jo i reglen ens <_< ), og det er ikke ubetinget de flotteste der er sjovest at være sammen med :rolleyes: ;)

Min nuværende kærste *kigger sig til begge side* har da lidt brede hofter - men hey, hvad gør det bare hun laver knibeøvelser :devil:

Jeg har lige en kommentar til denne besked, selvom beskeden er lidt gammel:

Det er da klart at vi snyder - de piger på billederne herinde, ser garenteret ikke sådan ud i virkeligheden - hende den lyshårede de fleste af jer er så vilde med, har i virkeligheden appelsinhud, hænge-baller, topmave, ingen barm, helt hvid hud, fregner eller er rødhåret (måske er det derfor de ikke smiler - haha)- bodypaintere kan lave de utroligste ting - piger uden barm, kan få en kavalergang enhver push-up bh vil misunde dem - hvis der var nogen der gad retuchere et billede af mig, kunne jeg da også sagtens komme til at se sådan ud - Rene Toft Simonsen er vist heller ikke så billedskøn uden make-up. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Yeps. Det var nemlig af lutter godt hjerte han skrev det. Det tror jeg også  :D

:lol:

Kun for sjov pyt. Selvfølgelig skal der også være plads til komplimenter/hjælpende kommentarer til pigerne. Det lød bare lidt sjovt.

:beerchug:

jaja selvfølgelig var det kun for sjov - jeg er sikker på at du ikke mente noget ondt med det - jeg kunne da heller ikke lade være at grine lidt af jer og jeg håber da også det var sådan ´Pyt opfattede det, jeg kunne bare ikke lide at I var så mange mod 1, så jeg måtte lige forsvare lidt, så han ikke følte sig helt alene...

AYA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share