Lise´s log...


Ibex
 Share

Recommended Posts

Hahaha... Hvor er jeg dog glad for at se, at min log bliver brugt til noget kontruktivt :laugh: :4thumbup:

Så nu bruger jeg også lige din log til noget utrolig konstruktivt.... :bigsmile:

Damn jeg glæder mig til MOL julefrokost og til tog turen til Jylland. Vi tøser skal nok få det kanon fedt!

Ha det godt til vi ses. :superman:

Maria

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når du ikke skriver noget om din træning i den, bliver vi jo nød til at skrive om noget andet :tongue::laugh:

Det gør jeg da også, nå,wha... he he

Anyway... Dagens trænings update :wink:

30 min roning = 6239 - kom over de 6.. Jæiii :4thumbup:

20 min løb - 5 min på 7,5, 15 min på 10.

20 stk chins, må stadig holde pause mellem hver meeen kan da få hevet mig op 2 gange i træk ind i mellem.

5x3 RIGTIGE dips...

+ Mave

Thats it...

Maden har været godt med idag.

Power kage til morgen mad.

prot shake

100g kylling med grøntsager

kvark

100g kylling med grøntsager + resten af kvarken

powerkage

kvark og mandler inden sengetid :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Så nu bruger jeg også lige din log til noget utrolig konstruktivt.... :bigsmile:

Damn jeg glæder mig til MOL julefrokost og til tog turen til Jylland. Vi tøser skal nok få det kanon fedt!

Ha det godt til vi ses. :superman:

Maria

Ja fo fan... Det skal sku nok blive godt :4thumbup:

Ses snart :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens kost og træning :smile:

:4mewantfood:

morgen - Powerkage

PK igen efter træning... nam

200g kylling m tomater og agurk

50g pistacienødder

250ml kvark

200g vindruer

Lidt kylling og salat

2 Gulerødder

:weight_lift:

Back squat - Rigtig god dybde på alle gentagelser... :4thumbup: og mit knæ brokkede sig næsten ikke....

1x5x30

4x5x35

Chins

5x2 - Nu kan jeg ta 2 hele af gangen... he he

Bentover row-Under hånd

1x5x30

4x5x35

Chins

5x2

Død

3x5x40

2x5x50

Incline dumbell bænk

1x5x10

3x5x11

1x5x12

Pulldown

1x5x35

4x5x45

Læg i benpress

5x10x130

Dips

3x3

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Heysan :bigsmile:

Lige tid til en quick up date....

Havde en lang dag i går -arb 9-22, så det blev ikke til træning, men passede også min krop fint med en dags pause.

Har stadig lidt DOMS i skuldre.

I aften kommer træningen til at foregå i FDK på Nørrebronx :wink: Skulle ind og besøge en veninde og fandt lige ud af, at hun havde meldt sig ind i fitness dk - så haps, hende med ned og rive vægtene rundt :dumbbell_lift: he he

Aftenens plan.

Back el front squat

1x5x30

4x5x35

Chins

5x2

Bentover row-UH

1x5x30

4x5x35

Chins

5x2

Død

3x5x40

2x5x50

Incline dumbell bænk

1x5x10

3x5x11

1x5x12

Lateral raise

5x5x7

Pulldown

1x5x35

4x5x45

Læg i benpress

5x10x130

Dips

4x3

+ Mave

Havde lige en rigtig go snak med min læge idag... Har fået grønt lys for gluten og laktose :4mewantfood:

Jeg skal dog også prøve at koble lidt flere carbs på min kost, da den næsten udelukkende består af prot og grøntsager og en smule fedt.

Så han mente af jeg skulle skifte 50g ud med frugt, til morgen.

Men jeg tar lige min kost op til revudering og tar stilling til hva der passer min træning bedst.

Jeg prøvede jo at splitte mit program op... NO WAY..!!! Det fungerer bare ikke for mig, så jeg er tilbage til good ol' full body :4thumbup:

Jeg kunne ikke indfinde mig med at nogle af øvelserne "manglede" og selvom jeg var godt brugt efter træning, følte jeg stadig der manglede noget.

Vender tilbage i nat med dagens kost og hvordan aftenens træning udviklede sig :devil:

See ya...

Link to comment
Share on other sites

Det blev til træning på østerbro og ik nørre, da der er børnepasning og min veninde havde sin knægt på 9 mrd med... Har aldrig været der før, så det tog lige lidt tid at få overblik - men det blev alligevel til ok træning.

Back Squat

5x5x30

Chins

2x3 - Nåede ik flere, snupper resten i morgen... he he...

Bentover row-UH

5x5x30

Død

5x5x50

Incline DB bænk

1x5x12,5

Rear Lateral raise

3x5x5 - AV for satan, hvor jeg stadig ondt i bagskuldre :mad: Så stop dog!!!

Læg i benpress

5x10x130

DB biceps curl

5x10x10

+ Mave

:4mewantfood:

Havregryn - stod først op kl 10, så ret sen morgenmad :wink:

Frokost - 200g kylling,100g agurk,100g tomat, 1 spsk kvark.

-Resten af dagen, små måltider løbende før og efter træning

Havregryn

powerkage

Shake

Kvark

Mandler

Link to comment
Share on other sites

Godaften folkens :bigsmile:

Planen var at jeg skulle gå cardio amok her til aften... Men blev i løbet af dagen lidt feber-ondt-i-hele-kroppen-agtig, ÆV..!!!

Så nu står den på sofa-dyne-tomatsuppe-med-masser-af-hvidløg :wink:

Så skulle jeg gerne være fit for fight i morgen :4thumbup:

Ses...

Link to comment
Share on other sites

Godaften folkens :bigsmile:

Planen var at jeg skulle gå cardio amok her til aften... Men blev i løbet af dagen lidt feber-ondt-i-hele-kroppen-agtig, ÆV..!!!

Så nu står den på sofa-dyne-tomatsuppe-med-masser-af-hvidløg :wink:

Så skulle jeg gerne være fit for fight i morgen :4thumbup:

Ses...

Hej skatter

Ja Noah har også feber her til aften 39,1, så det er nok en af jer der har smittet den anden.

Håber du er rask i morgen, men tvivler på at Noah er, så det blir nok kun en af os der står på loppemarked. Heldigvis har vi jo også vores underboer at stå sammen med.

Knus

Link to comment
Share on other sites

Hej skatter

Ja Noah har også feber her til aften 39,1, så det er nok en af jer der har smittet den anden.

Håber du er rask i morgen, men tvivler på at Noah er, så det blir nok kun en af os der står på loppemarked. Heldigvis har vi jo også vores underboer at stå sammen med.

Knus

Ja der er desværre meget i omløb fortiden :unhappy:

Men nu er der kørt 250ml tomatsuppe med 4 store fed hvidløg ned... he he... Go fornøjelse til mine kunder i morgen :tongue:

Nu står den på the og engelsk vingummi :wink: nam...

Håber snart min lille rock'n roll gut får det bedre :smilerock: :4thumbup:

Du kan jo smide en besked ang søndag ik...

Knus

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Planen var at jeg skulle gå cardio amok her til aften... Men blev i løbet af dagen lidt feber-ondt-i-hele-kroppen-agtig, ÆV..!!!

Weell.. bin there... Is there.. :dry: Det er så sur øv, men god bedring girl..

Ps. håber du får lidt mere ned end bare tomat suppe... Ellers bliver du den perfekte str. XS... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Weell.. bin there... Is there.. :dry: Det er så sur øv, men god bedring girl..

Ps. håber du får lidt mere ned end bare tomat suppe... Ellers bliver du den perfekte str. XS... :tongue:

Er du ogå syg..?? Øv øv... go bedring sweets :bigsmile:

Nej...ha ha... det kan vi sq ikke ha :blink:

Tomat og hvisløg er bare et håb om at slå alt hva der ligner virus/baciller ihjel...

Ellers har dagens kost været, havregryn, gulerødder, risgaletter, kvark, shake, tomater og øhh... tjaa det var vist det... Hmm

Ikke helt nok kan jeg godt se :blink: - så jeg smider lige lidt kvark, nødder og olie indenbords ingen sengetid :4mewantfood:

Håber at jeg har fået taget det i opløbet...

Er ikke god til at ligge her og være syg kommer altid til at træne alligevel - selvom man jo godt ved at det ikke er det smarteste... Så det har bare af at være gone i morgen :sneaky2::wink:

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Ja der er desværre meget i omløb fortiden :unhappy:

Men nu er der kørt 250ml tomatsuppe med 4 store fed hvidløg ned... he he... Go fornøjelse til mine kunder i morgen :tongue:

Nu står den på the og engelsk vingummi :wink: nam...

Håber snart min lille rock'n roll gut får det bedre :smilerock: :4thumbup:

Du kan jo smide en besked ang søndag ik...

Knus

4 fed hvidløg :crazy: du bliver hyggelig at være i nærheden af i morgen :bigsmile: , men man skal forkæle sig selv når man er syg.

God bedring :smile: , det er bare surt at være syg når man gerne vil træne.

Link to comment
Share on other sites

4 fed hvidløg :crazy: du bliver hyggelig at være i nærheden af i morgen :bigsmile: , men man skal forkæle sig selv når man er syg.

God bedring :smile: , det er bare surt at være syg når man gerne vil træne.

Jeg vil ALTID gerne træne :devil: :4thumbup:

Ja det skal nok blive hyggeligt i vores lille butik i morgen... he he.. :hehe: Stinky..

Har også forkælet mig selv med en pose engelsk vingummi...Uhm...men nu er der kun de grønne tilbage...æv!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ALTID gerne træne :devil: :4thumbup:

Ja det skal nok blive hyggeligt i vores lille butik i morgen... he he.. :hehe: Stinky..

Har også forkælet mig selv med en pose engelsk vingummi...Uhm...men nu er der kun de grønne tilbage...æv!

Det er sjovt der er altid nogle i en blandet pose man ikke kan lide :blink:

Jeg var i Tyskland i mandags, der hade de 3 kg engelsk vingummi til 100 kr, jeg var fristet, men det er snart diættid, så jeg styret mig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt der er altid nogle i en blandet pose man ikke kan lide :blink:

Jeg var i Tyskland i mandags, der hade de 3 kg engelsk vingummi til 100 kr, jeg var fristet, men det er snart diættid, så jeg styret mig :innocent:

Ja, sådan er det altid.. he he...

Kunne aldrig finde på at købe 3kg slik, det ville jeg ikke lige kunne overskue :blink: Men flot at du styrede dig :4thumbup:

Hvornår diæt og med hvilket formål??

Link to comment
Share on other sites

26,5 kg- det er sku flot..!!! :4thumbup: Har du så holdt det?

over hvor lang tid med de sidste 20?... keep up the good work.

Ka se du spinner meget, det er også super fedt :bigsmile: og gir godt hvis man vil tabe sig...

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Ja, sådan er det altid.. he he...

Kunne aldrig finde på at købe 3kg slik, det ville jeg ikke lige kunne overskue :blink: Men flot at du styrede dig :4thumbup:

Hvornår diæt og med hvilket formål??

Starter så småt på mandag og fuld ud efter jul, skal bare smide de sidst 20 - 30 kg :blink: så jeg kommer ned på normal vægt, smed 26,5 kg sidste vinter/forår.

Link to comment
Share on other sites

26,5 kg- det er sku flot..!!! :4thumbup: Har du så holdt det?

over hvor lang tid med de sidste 20?... keep up the good work.

Ka se du spinner meget, det er også super fedt :bigsmile: og gir godt hvis man vil tabe sig...

Tak, jeg har taget lidt på igen, men det er ikke så galt, spinningen har slet ikke hjulpet :devil: jeg er først begyndt til spinning den 1-10-2008, jeg håber at, de 20 kg er væk til marts, jeg har det bedst med diæt om vinteren(Der ligger fodbolden stille og jeg har det med at få et par øl når jeg ser fodbold) jeg fik slet ikke noget at drikke i jan til marts i år.

Jeg er blevet afhænig af motion skal helst have 2 timer om dagen og spinning er meget bedre end cross trainer som jeg kørte i vinter/foråret.

Link to comment
Share on other sites

Tak, jeg har taget lidt på igen, men det er ikke så galt, spinningen har slet ikke hjulpet :devil: jeg er først begyndt til spinning den 1-10-2008, jeg håber at, de 20 kg er væk til marts, jeg har det bedst med diæt om vinteren(Der ligger fodbolden stille og jeg har det med at få et par øl når jeg ser fodbold) jeg fik slet ikke noget at drikke i jan til marts i år.

Jeg er blevet afhænig af motion skal helst have 2 timer om dagen og spinning er meget bedre end cross trainer som jeg kørte i vinter/foråret.

Godt at det ikke er så meget du har taget på igen... super :4thumbup:

Kan ikke forstå spinningen ikke har givet noget, hvordan er timen bygget op? interval med max puls nogle gange, langsom opbygning og max puls til sidst el jævnt hele vejen?

Men ok, nu kender jeg jo ikke dit kcal indtag :wink: :4mewantfood:

Er heller ikke selv til cross, mine fødder sover efter 15min, men er derimod vild med at ro (gir også super godt, hvis man lige presser citronen) og løb...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share