Træning til politiets 2400 m løb


dittececilie
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er en pige på 27 som håber på at komme til politiets optagelsesprøve. Jeg fødte for omkring 9 mdr. siden og har ikke lavet noget konditionstræning efter det, men nu skal det være. Mit spørgsmål er så:

Hvordan kommer jeg hurtigst fra 0 kondi til at ku klare 2400 m på min. 10 min. ??? uden skader selvfølgelig ;-)

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Vh. Ditte

Edited by dittececilie
Link to comment
Share on other sites

Hej med dig,

Jeg synes du skal blive hjemme, det er meget rarere og trygt. hvorfor vil du være betjent?

Umiddelbart tråden irrelevant.

Anyway, som en anden foreslår bliver du nødt til at angive dit formmæssige udgangspunkt. Og nu består den fysiske del af optagelsesprøven (som igen blot er en lille del) jo ikke blot af en 2400 meter men ligeledes nogle styrkeparametre, samt koordinationsøvelser. Hvordan er din situation i forhold til disse ?

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart tråden irrelevant.

Anyway, som en anden foreslår bliver du nødt til at angive dit formmæssige udgangspunkt. Og nu består den fysiske del af optagelsesprøven (som igen blot er en lille del) jo ikke blot af en 2400 meter men ligeledes nogle styrkeparametre, samt koordinationsøvelser. Hvordan er din situation i forhold til disse ?

Altså bænkpres kan jeg uden problemer tage 10 rep af 30 kg., maveøvelserne kan jeg også klare, kropshævningerne er heller ikke noget problem.

Dukkeløft og slæbning har jeg ikke prøvet at øve, men styrkemæssigt burde jeg ikke have nogle problemer, men skal selvfølgelig øves.

Det vil være løb, koordinationsøvelser og selvfølgelig de skriftlige prøver der skal øves.

I morgen vil jeg så starte med at øve løbet :-)

Vh. Ditte

Link to comment
Share on other sites

Hej :o)

Fedt at høre du søger ind i Politiet!!!

Det gør jeg også, og er i fuld sving med at træne de bla. 2400 m. løb...

Jeg startede i MEGA kageform og med belastede rygerlunger, men nu efter 6 ugers løbetræning kan jeg "allerede" mærke store fremskridt :o)

Så bare gi´ den gas... Så håber jeg, at vi snart mødes på Politiskolen :o)

Link to comment
Share on other sites

Hej :o)

Fedt at høre du søger ind i Politiet!!!

Det gør jeg også, og er i fuld sving med at træne de bla. 2400 m. løb...

Jeg startede i MEGA kageform og med belastede rygerlunger, men nu efter 6 ugers løbetræning kan jeg "allerede" mærke store fremskridt :o)

Så bare gi´ den gas... Så håber jeg, at vi snart mødes på Politiskolen :o)

Hey hey

Nej hvor cool, ja det ku da være super hvis vi gjorde det.

Hvor bor du henne ?

Løb den idag på 12.02, var simpelthen ved at brække mig bagefter *G* men det stod slet ikke så slemt til som jeg havde frygtet.

Ellers forbereder jeg mig stille og roligt på almen viden :-) Det skal jo også lige forbedres lidt.

Vh. Ditte

Edited by dittececilie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share