HJÆLP med stort H! Må bare tabe mig NU! :S


Neptus
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen:)

Håber I vil hjælpe mig:)

Jeg vil høre om nogle af jer kan hjælpe mig med nogle slankepiller.(fatburner)

Kender I nogle gode mærker, nogle der virker?

Jeg har hørt at der er forskel på hvad for nogle piller piger og drenge må tage???

Please hjælp mig.

jeg dyrker ca. motion 4 dage pr. uge. (prøver)

172 høj og 62 kg

Link to comment
Share on other sites

Du trænger da overhovedet ikke til at tabe dig1

du har et BMI på 20,2, og det skal ligge mellem 18,5 og 25 - du ligger altså helt perfekt, men burde ikke tabe dig mere.

Hvorfor dette store ønske om vægttab?

Edited by Dthy
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Derfor er det ikke muligt at hjælpe dig med valg af slankepiller, men jeg er sikker på andre kan rådgive dig i en mere fornuftig måde at gribe dit ønske om vægttab an.

mvh

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du skal arbejde mere med dit selvværd end din vægt.

Ellers ender du hurtigt i et rigtig dårligt sted med dit forhold til vægt og kost.

Slankepiller er absolut ikke en god måde at tabe sig på. Så snart du stopper med at spise dem, vil du sandsynligvis bare tage på igen - desuden virker de fleste af dem ikke alligevel.

Dyrk i stedet noget motion, og spis sundt - bare husk proteinet. Fx fra magert kød eller mejeriprodukter. Når du træner og bruger din krop aktivt vil du flytte rundt på det fedt der eventuelt skulle være, og det vil måske gøre at du har det bedre med det du ser i spejlet. Brug eventuelt et målebånd til at følge din fremgang i stedet for en vægt.

Og så tror jeg du skal overveje om du egentlig seriøst trænger til at tabe dig - måske skal du bare strammes op med lidt styrketræning?

Link to comment
Share on other sites

Jamen det kan da ikk passe, jeg har fulgt andre debatter hvor det omtales.

Så længe det ikk er ulovligt, så er der jo ingen skade sket:-)

Der er ingen lovlige fatburners der virker, og de ulovlige har minimal effekt når du ikke har styr på kosten.

Det er ikke det råd du ønsker, men du må spise sundt og fortsætte med motionen hvis du vil smide noget fedt :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg dyrker ca. motion 4 dage pr. uge. (prøver)

172 høj og 62 kg

172 cm høj og 62 kg.. Det kan jeg slet ikke tage seriøs :nonono:

Hvis du vil ligne en fotomodel, skulle du måske prøve at undersøge hvor meget de styrketræner.. En fast røv, stramme lår, flad mave.. får man ikke af at spise fat burner :wink: Så hop ned i dit center og få lavet et træningsprogram det er vejen frem...

Jeg vil rigtig gerne tabe mig, fordi jeg har det dårligt med min krop.

Dårligt selvværd ødelægger min hverdag og koncentration rigtig rigtig meget:S

Motion frigiver også endorfiner som er kroppens egen lykkepille (morfin) så man får det bedre med sig selv, lyder lidt til at du godt kunne bruge en bunke af det.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor søger folk de her hurtige løsninger ?

NEJ Piller er ikke vejen frem for vægttab. Muskelmasse > Skinny

Som flere har sagt, kom ned i dit center og igang med at træne og få en masse kcal ind så der kommer noget masse :)

Det der skinny pjat er sku ikke optimalt, at du ikke kan håndtere dit selvværd pga du vejer som du skal. Overvejet det måske er fordi du mangler masse ? eller er det tanken om din vægt som gør dig depri ? altså

a: Tanken om din vægt

b: Din krop

Hvis du siger a vil jeg nok søge proffesionel hjælp.

Hvis du siger b er det bare om at komme ned i dit center og få trimmet kroppen og få lagt lidt masse på :)

Kcal + Træning = :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen:)

Håber I vil hjælpe mig:)

Jeg vil høre om nogle af jer kan hjælpe mig med nogle slankepiller.(fatburner)

Kender I nogle gode mærker, nogle der virker?

Jeg har hørt at der er forskel på hvad for nogle piller piger og drenge må tage???

Please hjælp mig.

jeg dyrker ca. motion 4 dage pr. uge. (prøver)

172 høj og 62 kg

Generelt er der vist ikke den store sympati med din situation her i foraet!

Hvis du har brug for at tabe fedt så vil lidt hård træning formodentlig kunne hjælpe dig godt på vej! Opmærksomhed på dine madvaner kan også gøre en virkelig forskel. Kost og træning vil kunne gøre væsentlig mere for din figur end slankepiller!

Mig bekendt findes der flere typer slankepiller. Nogle kan (eller påståes kunne) dæmpe ens appetit og dermed hjælpe med et vægttab. Andre indeholder stimulanser som koffein og stærkere! De kan øge din forbrænding og desværre også give alvorlige bivirkninger for de uheldige! Andre produkter påståes at kunne øge din fedtforbrænding eller på anden måde påvirke ens krop fedtomsætning (hæmme fedtoptagelsen fra tarmen).

Effekten er generelt temmelig beskeden har jeg hørt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share