øvelser til fodbold teknik


Tarok11
 Share

Recommended Posts

hej jeg er en dreng som går til fodbold, jeg er rigtigt hurtig og kropstærk og er selvføgelig angreber og scorer mangemål. og jeg spiller på et højt niveau.

og min træner siger at jeg skal har en bedre teknik for at blive prof. fodbold.

og jeg håber at nogen har et program som gid bedre teknik, men ellers bare nogen tips til jeg kan få en bedre teknik...

tak på forhånd......

m.v.h Tarok11........

Link to comment
Share on other sites

hej jeg er en dreng som går til fodbold, jeg er rigtigt hurtig og kropstærk og er selvføgelig angreber og scorer mangemål. og jeg spiller på et højt niveau.

og min træner siger at jeg skal har en bedre teknik for at blive prof. fodbold.

og jeg håber at nogen har et program som gid bedre teknik, men ellers bare nogen tips til jeg kan få en bedre teknik...

tak på forhånd......

m.v.h Tarok11........

Teknik i fodbold er jo mange ting.

Er det sparketeknik, boldomgang, tæmninger, driblinger, hovedstød, osv. der skal sættes ind?

Jeg må være dig svar skyldig mht til relevant øvelser, da dit spørgsmål er alt for bredt. Men som angriber er det jo en stor fordel at kunne sparke godt til en bold(Øv det), tæmme en bold(Øv det), time hovedstødet ved indlæg(Øv det), samt at kunne drible(Øv det).

Et meget uspecifikt svar til et meget uspecifikt spørgsmål :wink:

Link to comment
Share on other sites

Teknik i fodbold er jo mange ting.

Er det sparketeknik, boldomgang, tæmninger, driblinger, hovedstød, osv. der skal sættes ind?

Jeg må være dig svar skyldig mht til relevant øvelser, da dit spørgsmål er alt for bredt. Men som angriber er det jo en stor fordel at kunne sparke godt til en bold(Øv det), tæmme en bold(Øv det), time hovedstødet ved indlæg(Øv det), samt at kunne drible(Øv det).

Et meget uspecifikt svar til et meget uspecifikt spørgsmål :wink:

det er boldomgang, og skal jeg bruge.

har du nogen ide, som kan hjælpe mig?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share