Piller mod sukker indtag ?


Rmadsen
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Har tidligere brugt det her forum med stor glæde. Nu ønsker jeg sixpack som bliver noget af et projekt.

Anyway hørte for et halvt års tid siden at de var igang med en pille som gjorde man kunne forhindre store dele af sukker, i at blive optaget.

Nogle som ved hvor langt man er med dem ?

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Hej alle.

Har tidligere brugt det her forum med stor glæde. Nu ønsker jeg sixpack som bliver noget af et projekt.

Anyway hørte for et halvt års tid siden at de var igang med en pille som gjorde man kunne forhindre store dele af sukker, i at blive optaget.

Nogle som ved hvor langt man er med dem ?

På forhånd tak

Hold du dig hellere til en sund og varrieret kost...

Link to comment
Share on other sites

En fedtsugning er heller ikke ulovlig og har tæt på samme funktion.

Problemet med pillen er jo, at den i sig selv ikke ændrer på dine kostvaner - dvs. du kan med pillen spise alt for meget, og stadigvæk tabe dig. Den dag du så stopper med pillen, vil du tage på igen - det er jo ikke nogen holdbar løsning.

Vil du spise pillen resten af livet - eller en gang for alle lære at spise ordentligt? For mig virker pillen som en vattet løsning.

Link to comment
Share on other sites

Formoder dette er hvad du har hørt om: http://en.wikipedia.org/wiki/Orlistat

Orlistat er en pille som HÆMMER fedtoptaget i tarmen - har absolut intet at gøre med mindre optag af sukker!!

Hvis vi kigger på at minimere indtaget af sukker, findes der piller som kan fjerne noget af trangen til sukker - piller som dæmper appetiten eks. diverse slankepiller du kan købe hos mange kosttilskudsfirmaer... bagsiden af medaljen er at hvis du alligevel ikke kan udvise tilstrækkelig selvkontrol, vil appetiten vende tilbage når pillens virkning begynder at ophøre... og så er du lige vidt!!

Så bedste løsning, hvis du spørger mig, er langsomt at optræne din selvkontrol, primært spise kost efter fyldningsgrad og derved minimere sulten og derved indtaget af kulhydrater. Efter en længere periode med mindre sukkerindtag vil din krop ikke kræve det i nær samme grad for til sidst helt at forsvinde!

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Orlistat er en pille som HÆMMER fedtoptaget i tarmen - har absolut intet at gøre med mindre trang til sukker!!

Piller som kan fjerne noget af trangen til sukker er piller som dæmper appetiten eks. diverse slankepiller du kan købe hos mange kosttilskudsfirmaer... bagsiden af medaljen er at hvis du alligevel ikke kan udvise tilstrækkelig selvkontrol, vil appetiten vende tilbage når pillens virkning begynder at ophøre... og så er du lige vidt!!

Så bedste løsning, hvis du spørger mig, er langsomt at optræne din selvkontrol, primært spise kost efter fyldningsgrad og derved minimere sulten. Efter en længere periode med mindre sukkerindtag vil din krop ikke kræve det i nær samme grad for til sidst helt at forsvinde!

Hej ven. Tak for dit input.

Kender udemærket min krop :) .. Har tabt mig uden hjælp og alt det der. Så denne behøves ikke :)

Link to comment
Share on other sites

Orlistat er en pille som HÆMMER fedtoptaget i tarmen - har absolut intet at gøre med mindre optag af sukker!!

Det er jeg skam udemærket klar over, det var dog ikke så svært at tyde at trådstarter ikke selv var helt klar over hvad vedkommende søgte efter (hvilket jo så også viste sig at være rigtigt i og med Rmadsen netop mente Orlistat) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Super det lige nøjagtigt dem her. Det ser ud til de ulovlige ? Kan det passe ? Var sikker på de var lovlige hehe :)

Dejlige bivirkinger:

The primary side effects of the drug are gastrointestinal-related, and include steatorrhea—that is, oily, loose stools; because orlistat blocks some of the dietary fat from being absorbed, the fat is excreted unchanged in the feces—, fecal incontinence, frequent or urgent bowel movements, and flatulence.
Link to comment
Share on other sites

Lundique udelukkende af ren nysgerrighed, prøver du på at poste indlæg i ALLE tråde, ligegyldigt hvad, eller? :laugh:

Jeg sprutter sku lidt over, at man går ind i et par emner, og så står der minumum under de sidste 10-15 øverste tråde "Seneste indlæg af: Lundique" haha ... :)

Mvh

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Lundique udelukkende af ren nysgerrighed, prøver du på at poste indlæg i ALLE tråde, ligegyldigt hvad, eller? :laugh:

Jeg sprutter sku lidt over, at man går ind i et par emner, og så står der minumum under de sidste 10-15 øverste tråde "Seneste indlæg af: Lundique" haha ... :)

Mvh

Helio

er det ikk også den måde du kører på, poster bare for at poste :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lundique udelukkende af ren nysgerrighed, prøver du på at poste indlæg i ALLE tråde, ligegyldigt hvad, eller? :laugh:

J

Mvh

Helio

Især når der kun står noget seriøst i 15% af dem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share