Slankemidlet DNP


dementia
 Share

Recommended Posts

Bare for at sætte stoffet lidt i perspektiv har jeg et kemikaliekatalog ved hånden som bruges ved arbejde med farlige stoffer i laboratoriet.......jeg slog det lige op:

2,4-dinitrophenol

Bemærk de sætninger der står om den.....og derudover står der en lille kasse om langtidseffekter:

MUTAGENT: Stof, for hvilket der, er påvist skader på arveanlæg i et eller flere testsystemer, jfr. Registry of Toxic Effects of Chemical Substances (RTECS) fra U.S. Department of Health and Human Sciences, USA, seneste udgave.

FORPLANTNINGSSKADENDE: Stof, der er fundet nedsættende for frugtbarheds/forplantningsevnen hos mennesker og/eller pattedyr eller medførende skadelige effekter på afkom, jfr. Registry of Toxic Effects of Chemical Substances (RTECS) fra U.S. Department of Health

Velbekomme......

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hvorfor tror I han hedder DEMENTIA?

Han spørger iøvrigt ikke for at blive oplyst, men kun og udelukkende i håbet om at blive bekræftiget i det usigeligt ubegavede og fuldstændigt tåbelige valg han formodentligt allerede har foretaget.

Grænsen for idiotisk adfærd flyttes løbende, - og brug af DNP - som selvfølgeligt IKKE er noget "slankemiddel"- har rykket den endnu et hak i den gale retning, - på sin vis imponerende at det stadigt er muligt.

Enhver der anvender sådan noget fuldstændigt vanvittigt nonsens, er simpelthen en total mental dværg!

(Men dem er der jo som bekendt også en del af!)

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

jeg syntes ikke det på nogen måde er smart at tage DNP, men der findes ingen studier som jeg kan finde der direkte kan sætte DNP i forbindelse med carcinogen bivirkninger.

DNP virker som en afkobler i den oxidative phosphorylering i mitochondrierne. Dette medfører at dannelsen af ATP falder kraftigt og energien omdannes til varme, hvilket medfører stor oxidation som medfører dannelsen af frie radikaler og det er disse som har den carcinogene effekt. Problemet med de frie radikaler kan delvis løses ved brug af antioxidanter. derved ikke sagt at det på nogen måde er en god ide at tage en DNP kur, der er stadig muligheder for at få en hel del bivirkninger som at smælte dine organer og dø eller bare dø :retard:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor tror I han hedder DEMENTIA?

Han spørger iøvrigt ikke for at blive oplyst, men kun og udelukkende i håbet om at blive bekræftiget i det usigeligt ubegavede og fuldstændigt tåbelige valg han formodentligt allerede har foretaget.

Lig mærke til at han allerede HAR skrevet at han har droppet idéen!!!

Hold en god tone og lad vær med at svine andre til, det er IKKE Getbig det her! :angry: <_< :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

anyone:

Der findes ingen "god tone" at beskrive børnemishandlere, lystmordere, terrorrister eller DNP-brugere i!

Man kan altså også trække den latterlige danske værdirelativisme og konfliktskyhed udi det helt absurde, - og således beskrive DNP-brugere som individer der blot søger lidt ekstra indvendig varme,- eller Osama Ben Laden som en nobel hyrde, der blot har et alternativt forhold til skyskrabere.

Det vil jeg lade andre om, - jeg forholder mig til virkeligheden og den ikke-omskrevne sandhed der er, at hvis man anvender eller påtænker at anvende DNP, - så er man et fjols!

Link to comment
Share on other sites

Der findes ingen "god tone" at beskrive børnemishandlere, lystmordere, terrorrister eller DNP-brugere i!
Enig! Men bemærk lige at dementia IKKE er bruger!
hvis man anvender eller påtænker at anvende DNP, - så er man et fjols!

Enig i at hvis man anvender DNP er man et fjols, men hvis man ikke spørger om hvad det er og hvad farerne er, hvor skulle man så vide fra at det livsfarligt? Tænk dig om!

På alle andre forums ville en gut som dig, der kommer ind på et nyt forum og nedrakker de eksisterende brugere og - indtil videre - ikke bidrager med andet en hån og splid, ville blive bannet! Slut prut!

Man kan altså også trække den latterlige danske værdirelativisme og konfliktskyhed udi det helt absurde, - og således beskrive DNP-brugere som individer der blot søger lidt ekstra indvendig varme,- eller Osama Ben Laden som en nobel hyrde, der blot har et alternativt forhold til skyskrabere.
Fri mig for dine "fine ord", bidrag med noget opbyggende! :angry:
Uh, hvor er jeg glad for at jeg ikke er moderator her...

Hehehe… Ja, du har nok et af de hårdeste og mest utaknemmelig jobs som mod på getbig!!!

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

QUOTE

Der findes ingen "god tone" at beskrive børnemishandlere, lystmordere, terrorrister eller DNP-brugere i!

"Enig! Men bemærk lige at dementia IKKE er bruger!"

Det ved hverken du eller jeg i realiten noget om!

Voldsomt interesseret var han i hvert fald!

QUOTE

hvis man anvender eller påtænker at anvende DNP, - så er man et fjols!

"Enig i at hvis man anvender DNP er man et fjols, men hvis man ikke spørger om hvad det er og hvad farerne er, hvor skulle man så vide fra at det livsfarligt? Tænk dig om!"

Det gør jeg fortløbende, og et fingerpeg for de tungnemme kunne jo f.eks. være at det er...........forbudt!

Iøvrigt overser du de mekanismer som denne type misbrugere betjener sig af.

Jeg er sikker på, at du ofte har hørt folk sige "når bare man sætter sig ind i det", - det er tidsspilde at diskutere de finere kemiske pointer for dermed at give misbrugerne et alibi for deres misbrug.

"På alle andre forums ville en gut som dig, der kommer ind på et nyt forum og nedrakker de eksisterende brugere og - indtil videre - ikke bidrager med andet en hån og splid, ville blive bannet! Slut prut!"

Slut prut, - er det julemaden der snakker med?

Nå spøg til side, jeg "nedrakker selvfølgelig IKKE de eksisterende brugere, - sikke noget vrøvl.

Men jeg tillader mig selvfølgelig at betegne misbrug af ulovlige dopingstoffer som hjernedødt idioti!

QUOTE

Man kan altså også trække den latterlige danske værdirelativisme og konfliktskyhed udi det helt absurde, - og således beskrive DNP-brugere som individer der blot søger lidt ekstra indvendig varme,- eller Osama Ben Laden som en nobel hyrde, der blot har et alternativt forhold til skyskrabere.

"Fri mig for dine "fine ord", bidrag med noget opbyggende!"

Fordi nogle ord indeholder mere en to stavelser bliver de såmænd IKKE specielt fine af den grund, - og det er altså endnu IKKE påbudt ved lov i DK, at alle partout skal formulere sig som en 5-årig.

Link to comment
Share on other sites

Interesse for et emne, AS eller andet, er vel kun positivt, sålænge man kun er ude efter viden. At en person tillærer sig mest mulig viden er vel kun at tilstræbe. Hvis et produkt så er direkte tåbeligt, så vil valget for en velinformeret person jo være meget simpelt, kontra hvis han er på helt bar bund....... :)

Link to comment
Share on other sites

Ehm, som jeg skrev herinde, valgte jeg netop IKKE at benytte DNP, og grunden til jeg spurgte, var udelukkende for at få af vide hva der var så farligt ved det. Man finder lissom ikke ud af noget uden at spørge, det må selv du da vide JS ?

Drop nu at svine mig pga mit navn og andre latterlige ting, kan du ikke holde dig ovre på getbig, og lade være med at poste overalt, så man ET eller andet sted kan slipppe for dig og din hellige akt.

Forklar mig hvordan man normalt finder ud af om ting er farlige? ved at spørge andre der ved noget om det, eller ved at læse sig til det, jeg valgte at spørge herinde, og det var jo ret klogt, jeg fik 10 reply's hvor folk skrev at det var tosset at prøve, derfor valgte jeg at aflevere de 3 små piller jeg havde fået tilbage.

Opfør dig ordenligt og hold en ordentlig tone tak.

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Det ved hverken du eller jeg i realiten noget om!
Man må da gå ud fra at når han skriver at han ikke vil bruge, så gør han det heller ikke.
og et fingerpeg for de tungnemme kunne jo f.eks. være at det er...........forbudt!

Puha ja! Så må jeg hellere smide min glucosamin ud og så samtidig få nogen gigtpiller til min skulder der smadrer min lever, herligt! :jehon:

er det julemaden der snakker med?
Er det en "officiel Jørgen Storm provokation" som plejer at væres så stolt ad, eller blot et desperat forsøg på at trække det ned på et lavt plan?
Fordi nogle ord indeholder mere en to stavelser bliver de såmænd IKKE specielt fine af den grund, - og det er altså endnu IKKE påbudt ved lov i DK, at alle partout skal formulere sig som en 5-årig.

Hvis du mener at god formulering undskylder for absolut INTET indhold, så det fint nok med mig, det centrale i den sætning var "bidrag med noget opbyggende!"

Link to comment
Share on other sites

Eh, godt for dig, vi er RET ligeglade med hva du vil tage over noget andet.

Hva har du gang i med et sådant post? der var INGEN der snakkede om E eller anden form for narkotika.

Lad mig prøve at sige det igen, til dem der åbenbart er lidt tungnemme, JEG HAR IKKE TAGET DNP, jeg ville udelukkende høre lidt om det da jeg postede her.

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Dementia.

Din sidste udtalese er vist en modificering af sandheden .... som man siger. Jeg har da stor respekt for at du har fanget budskabet om at DNP ikke er værdt at sætte livet på spil over, men det ville klæde dig hvis du ikke prøvede at hive din store interesse for produktet i land på den måde

Lad mig prøve at sige det igen, til dem der åbenbart er lidt tungnemme, JEG HAR IKKE TAGET DNP, jeg ville udelukkende høre lidt om det da jeg postede her.
Hmmmm
Hvad det ca. Koster pr pille.

Hmmmm....Nej jeg kan godt høre at du bare vil have lidt information.

Anyways, jeg prøver at tage én imorgen hvor jeg er sammen med noget familie hele dagen, så må vi se hvordan jeg reagerer på det

Hvis det var mig der havde læst 10 indlæg fra træningskolleger der fortalte at et produkt havde en potentiel helbredsrisiko, ja så havde jeg nok ikke tænkt på at stoppe det i halsen dagen efter.

Nej..... jeg er ikke tungnem, og jeg ved godt at du ikke efterfølgende åd lortet..... Tillykke med det. <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share