3 - 4 gange cardio.


404
 Share

Recommended Posts

Hej.

Vil forsøge mig på 3-4 gange interval cardio om ugen i ca 30 min varighed hver gang. Mad og tilskud vil være det samme som altid dvs proteinholdig kost med lavt fedt indhold . Vil denne cardio træning have nogen effekt på evt cm, vægt osv eller er det kun kondition forbedre.

Med venlig hilsen.

404

Link to comment
Share on other sites

Som ved alt træning vil du i starten hurtigt se resultater både i vægt og især cm. mæssigt. Efterfølgende vil det blive sværere og sværere, men på grund af din form bliver bedre og bedre kan du også udholde hårdere/længere træning. Her må viljen til at nå og holde målet være din motivation.

Klart det vigtigste er din kost. Start godt om morgenen og husk masser af små sunde mellemmåltider. Træn aldrig på helt tom mave.

Held og lykke med din træning.

Mvh IRDZ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil godt lide sige noget til det med at træne på tom mave. At træne på tom mave vil sjældent give nedsat præstations evne.

Derimod vil en mave der er igang med at fordøje give nedsat præstations evne. Det er fordi kroppen skal bruge energi til at fordøje, og den energi som du skal bruge til at løbe vil blive nedsat. Lige efter et måltid vil chancen for at du får sidestik også være meget stor.

Link to comment
Share on other sites

Som ved alt træning vil du i starten hurtigt se resultater både i vægt og især cm. mæssigt. Efterfølgende vil det blive sværere og sværere, men på grund af din form bliver bedre og bedre kan du også udholde hårdere/længere træning. Her må viljen til at nå og holde målet være din motivation.

Klart det vigtigste er din kost. Start godt om morgenen og husk masser af små sunde mellemmåltider. Træn aldrig på helt tom mave.

Held og lykke med din træning.

Mvh IRDZ

Hvd menes der med cm. mæssigt? Det kommer an på hvilken cardio form vi snakker om. 4x30min løb f.eks. på en uge, gør sammensat med en god kost, muligvis nok noget med vægten, men ikke ret meget på cm. Ligeledes hvis det er en opstarts fase, så vil jeg ikke anbefale 4x interval løb på en uge.

Men du er nødt til lige at præcisere hvad cardio der er tale om.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share