Animal


Athlete X
 Share

Recommended Posts

Det er så vidt jeg lige husker kun den første animal stak, der var et prohormon produkt. Eftersom prohormoner også er blevet ulovligt herovre i USA, så er den slags blevet stoppet. Alle de nye animal produkter skulle jeg mene er ok... du kan jo poste deklarationen herinde

Link to comment
Share on other sites

Det er så vidt jeg lige husker kun den første animal stak, der var et prohormon produkt. Eftersom prohormoner også er blevet ulovligt herovre i USA, så er den slags blevet stoppet. Alle de nye animal produkter skulle jeg mene er ok... du kan jo poste deklarationen herinde

Må lige finde deklarationen senere. Det var en kammi, der tidligere i dag fortalte at nogle af produkterne ikke var tilladte i NCAA netop grunden pro hormonerne. Bider også mærke i følgende, der fortsat står ved nogle af produkterne på animalpak.com.

NOTE: Use of this product may be banned by some athletic associations. Athletes should consult with their sanctioning authority before use.

Link to comment
Share on other sites

Animal Stak er et rent naturprodukt, men det er Animal M stack ikke, saa derfor kunne det vaere interessant at hoere om:

Animal M Stack

Supplement Facts

Serving Size: 1 Packet

Servings per Container: 21

Amount Per Serving % Daily Value

Vitamin C (as ascorbic acid) 50 Milligrams 83%

Vitamin B6 (as pyridoxine HCl) 10 Milligrams 500%

Calcium (as calcium phosphate) 150 Milligrams 15%

Magnesium (as magnesium oxide) 100 Milligrams 25%

Zinc (as zinc picolinate) 30 Milligrams 200%

Natural Flavone/Sterone Complex 0

5-Methyl-7-Methoxyisoflavone 100 Milligrams *

7-Isopropoxyisoflavone 100 Milligrams *

20-Hydroxyecdysone 100 Milligrams *

Growth Factor (hGF) Secretagogues 0

L-Arginine Pyroglutamate 2.5 gr *

L-Ornithine Alpha-Ketoglutarate 1.3 gr *

Lysine (as (L-Lysine HCl) 1.2 gr *

Taurine (as L-taurine) 750 Milligrams *

Leucine (as L-leucine) 100 Milligrams *

Isoleucine (as L-isoleucine) 50 Milligrams *

Valine (as L-valine) 50 Milligrams *

Luteinizing Hormone (LH) Boosters 0

Triboxybol™ (29% steroidal saponins) 250 Milligrams *

Acetyl-L-Carnitine (ALC) 250 Milligrams *

Carnitine (as L-carnitine) 50 Milligrams *

Aromatase Inhibitors 0

5,7-Dihydroxyflavone 100 Milligrams *

Kudzu Extract 150 Milligrams *

DHT Blockers 0

Saw Palmetto Extract 200 Milligrams *

B-Sitosterol 250 Milligrams *

Pygeum Extract 50 Milligrams *

Insulin Potentiators 0

Alpha Lipoic Acid 10 Milligrams *

Chromium Picolinate 100 micrgrams *

Metabolic Energy Complex 610 Milligrams

Guarana extract (22% caffeine) 0 *

Cordyceps Extract (7% cordyceptic acid) 0 *

Theobromine 0 *

Liver Detoxifying Complex 0

Lysophosphatidylcholine (from Lecithin) 50 Milligrams *

Mike Thistle (seed) 75 Milligrams *

*Daily value not established.

Other Ingredients: Gelatin, dicalcium phosphate, whey (milk), microcrystalline cellulose, stearic acid, magnesium stearate.

DirectionsTake one pack every day for 21 consecutive days. On training days, take pack 45 minutes prior to exercise. On non-training days, take pack in the morning or early afternoon. Cycle product for maximum results: three weeks on and one week off. Repeat as desired. Combine with Animal Pak for superior results.

WarningsThis product contains an extremely powerful phytoecdysterone and flavone complex which may greatly boost performance. Please consult your physician before using this product. If you are under a physician's care for any reason, please consult your physician prior to use. Discontinue use if nervousness, tremors, sleeplessness, loss of appetite or nausea occur. Not for use by pregnant or nursing women. Not for use by persons under 18. Athletes should first consult with their sanctioning authority before using this product. KEEP OUT OF REACH OF CHILDREN.

¹Allergen warning: Lecithin is derived from soy.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Naar vi nu er ved det, saa har jeg samme spoergsmaal til Novodex XT fra Gaspari nutrition, som de bliver ved med at aevle om ved Popeyes shoppen hvor jeg faar mine prots:

Novedex XT Product Label

Supplement Facts

Serving Size: 1 Capsule

Servings per Container: 60 Capsules

Amount Per Serving % DV*

Proprietary Blend

[6, 17-keto-etiocholeve-3-ol tetrahydropyranol],

[3, 17-keto-etiochol-triene],

[3',5,7-trihydroxy-4'-methoxyflavone]. 60 mg*

Daily value not established.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det grinagtigt (og lidt sørgeligt) at se folk efterlyse online legalisering og accept af brugen af et præparat de ikke har den fjerneste indsigt i hvad indeholder. :4slap:

Kan du bidrage med noget?

Som du nok kan læse (?) efterlyser jeg konkrete svar på hvorvidt tilskuddet er lovligt eller ej i ADD regi eftersom jeg er underlagt dette.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det grinagtigt (og lidt sørgeligt) at se folk efterlyse online legalisering og accept af brugen af et præparat de ikke har den fjerneste indsigt i hvad indeholder. :4slap:

Incognito arbejder for ADD. Hvad er der i vejen med at spoerge ham omkring de forskellige produkter? Det er da derfor at instansen er der? Jeg spoerger altid foerst, dog over PM? Gakic, Vault, Animal, supercharge... hvis ikke man har en baggrund som incognito, saa kan man hoejst sammenligne med listen paa ADD's side.

Link to comment
Share on other sites

Super.

Det blev så senere næste dag, men håber det går.

Jeg står ved mit oprindelige svar... Den oprindelige Animal Stak bliver ikke lavet mere, da den er ulovlig i USA også, efter at USA er begyndt at danse efter WADA's pibe. De øvrige animal produkter er alle sikre i forhold til dopingtest og lovlige at indføre til eget forbrug.

Nu fremgik det ikke helt hvilke tilskud fra universal der var tale om (de har en del der hedder noget med animal)

Generelt er alle beta ecdysteroner, isoflavoner, brassinosteroider, sitosteroler og turkesteroner sikre både i forhold til dopingtest og sundhedsmæssigt. Hedder indholdsstofferne noget som helst med -andro-, -etiochol-(samt de herunder beskrevne) er der risiko for at det vil kunne producere metabolitter der vil resultere i en positiv dopingtest.

Dopinglisten er formuleret med en grad af elastik. Punkt 1 under afsnit S1 af dopinglisten 2009 (som er direkte oversat fra WADA's vejledning), lyder:

1. Anabole androgene steroider (AAS):

a. eksogene* AAS omfatter:

1-androstendiol (5α-androst-1-ene-3β,17β-diol), 1-androstendion (5α-androst-1-ene-3,17-dion) bolandiol (19-norandrostenediol), bolasteron, boldenon, boldion (androsta-1,4-diene-3,17-dion), calusteron, clostebol, danazol (17α-ethynyl-17β-hydroxyandrost-4-eno[2,3-d]isoxazole), dehydrochlormethyltestosteron (4-chloro-17β-hydroxy-17α-methylandrosta-1,4-dien-3-one), desoxymethyltestosteron (17α-methyl-5α-androst-2-en-17β-ol), drostanolon, ethylestrenol (19-nor-17α-pregn-4-en-17-ol), fluoxymesteron, formebolon, furazabol (17β-hydroxy-17α-methyl-5α-androstano[2,3-c]-furazan), gestrinon, 4-hydroxytestosteron (4,17β-dihydroxyandrost-4-en-3-one), mestanolon, mesterolon, metenolon, methandienon (17β-hydroxy-17α-methylandrosta-1,4-dien-3-one), methandriol, methasteron (2α, 17α-dimethyl-5α-androstane-3-one-17β-ol), methyldienolon (17β-hydroxy-17α-methylestra-4,9-dien-3-one), methyl-1-testosteron(17β-hydroxy-17α-methyl-5α-androst-1-en-3-one), methylnortestosteron (17β-hydroxy-17α-methylestr-4-en-3-one), methyltrienolon (17β-hydroxy-17α-methylestra-4,9,11-trien-3-one), methyltestosteron, miboleron, nandrolon, 19-norandrostendion (estr-4-ene-3,17-dione), norbolethon, norclostebol, norethandrolon, oxabolon, oxandrolon, oxymesteron, oxymetholon, prostanozol (17β-hydroxy-5α-androstano[3,2-c] pyrazole, quinbolon, stanozolol, stenbolon, 1-testosteron (17β-hydroxy-5α-androst-1-en-3-one), tetrahydrogestrinon (18a-homo-pregna-4,9,11-trien-17β-ol-3-one), trenbolon…... og andre stoffer med lignende kemisk struktur eller lignende biologisk effekt.

Læg mærke til teksten med fed. den gør at antidopingagenturerne kan tillade sig at diskriminere rimeligt liberalt. Efter at prohormoner er blevet ulovlige, har mange af kosttilskudsfirmaerne brugt mange kræfter på at finde androgen-lignende molekyler, som ikke metaboliseres til endo- eller exogene hormoner eller metabolitter deraf, men som man kan bilde nogen ind har en ergogenisk effekt.

Novedex er problematisk fordi det konverteres til en metabolit af boldenon, men dog kun i sporstof mængder, hvorfor det er et gråzoneområde om det teknisk set kan betragtes som et prohormon. Det aktuelle indholdsstof er desuden en aromatase hæmmer. Aromatase- og 5-alfareduktasehæmmere er også inkluderet på dopinglisten, men da der findes masser af naturlægemidler og droger, som har en mindre effekter på disse enzymer, har WADA og ADD besluttet at man kun betragter reel aromatasehæmmer og 5-alfa-reduktasehæmmer medicin som værende doping. Problemer er bare at der er flere ting der tyder på at ADT (det problematiske indholdsstof i Novedex måske har ligeså stærk en effekt som arimidex.

Håber det var til nogen hjælp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share