The Gym


essensen
 Share

Recommended Posts

--> Essensen (eller andre som træner i The Gym):

Hvordan er det med rush hour? Er der tidspunkter hvor der er stopfyldt?

Ville være lækket hvis du/I kunne beskrive jeres observationer ifht. den slags!

Har de standard kabeltårne, med mulighed for tilkobling af håndtag oppe og nede?

Hvilken slags musik spiller de?

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I second that.

Jeg synes virkeligt centeret har en masse rigtig godt udstyr, som man ike finder meget af i "almindelige" træningscentre.

Dog tror jeg desværre ikke, at det holder længe, medmindre de har en RIGTIG god lejeaftale.

Folk som den gængse MOL-bruger er desværre ikke repræsentative for den største målgruppe - desværre er "vi" meget få, som vil elske at træne sådanne steder. Og når det er lige så dyrt at træne der, som det er i FitnessDK, SATS mm. uden at der tilbydes holdtræning, sauna, gratis træningsvejledning mm., tror jeg desværre ikke det er attraktivt nok, til at det kan køre rundt - Især når man tænker på, at der ligger både bl.a. FitnessDK, SATS og Fitnessworld i nærheden.

Ja jeg synes også det ser rigtig lækkert ud. Men jeg forestiller mig at der typisk vil ske to ting

1: Motionisterne søger over i Fitness World m.m pga de lavere priser, hold træning m.m

2: Dem der løfter hardcore vægte søger i steder som TSK, Hvid Ovre Styrke, IK99, BVK, AAK , LVK osv. Naturligvis er flere af disse steder forbeholdt folk der deltager i konkurrencer, men tilgengæld koster de fleste af dem også kun en brøkdel at være medlem hos.

Men det ser ud til at være virkelig lækkert gear, så man kan kun ønske at det kan løbe rundt.

Link to comment
Share on other sites

Er 400kr så kontant for en md? Går ud fra det billiger over pbs eller for 6 md?

Nej, det kører over PBS - og det kører 1 måned af gangen - ingen binding eller løbende måned +1 som i FDK.

Men hvis det alligevel er ønsket, så har de vel ingen grund til ikke at spare pengene og blive i fitnessworld?

Centret skal vel henvende sig til den mellemgruppe, som ønsker at træne seriøst med masse eller styrke for øje, men ikke nødvendigvis ønsker at stille til konkurrencer i fx styrkeløft? Man må så håbe, at den gruppe er stor nok :smile:

Centeret skal henvende sig til alle der ønsker at træne - motionister såvel som bodybuildere og styrkeløftere; så længe det ikke er suspekte uvenlige typer :smile: Det er centerejerens egne ord (: Udstyret alene trækker selvfølgelig flest til at den mellemgruppe, med en overvægt af styrkeorienteret mennesker, du snakker om, men det er ikke meningen at det udelukkende skal være for disse.

Præcis. Hr og Fru Danmark går jo desværre ned i Fitness DK eller Fitness World. De andre søger til Foreningerne, eller de mere "hardcore" steder som City Fitness, DHS, osv.

Men man kan da kun ønske at det pågældende sted har sin eksistens berettigelse

City Fitness er ikke specielt 'hardcore' mere - det er blevet langt mere kommercielt. Det jeg opponerede imod var at du fremlagde stedet som der kun er plads til én slags gruppe - og det er ikke sandt. Stedet har i høj grad sin eksistensberettigelse - det er indiskutabelt...om det så er profitabelt nok er en anden sag.

Havde meldt mig ind i dag hvis ikke det var for deres åbningstider. 7-20 er bare ikke foreneligt med jobbet desværre.

Er der ikke nogen der kan lokke dem til at udvide deres åbningstider lidt? 6-22 eller noget i den stil.

De har nu åbent til 22 i hverdagene - så jeg glæder mig til at se dig der :wink:

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan yderlige oplyse om der nu er åbnet op for studierabat - såfremt man kan fremvise dokumentation på man er under uddannelse vil prisen lyde på 295kr/måned :smile:

--> Essensen (eller andre som træner i The Gym):

Hvordan er det med rush hour? Er der tidspunkter hvor der er stopfyldt?

Ville være lækket hvis du/I kunne beskrive jeres observationer ifht. den slags!

Har de standard kabeltårne, med mulighed for tilkobling af håndtag oppe og nede?

Hvilken slags musik spiller de?

På forhånd tak!

Det er stadig så få medlemmer at rush hour ikke eksisterer. Du kan roligt træne mellem 16-20 hvor der normalt er fuldkommen stoppet i fx FDK.

Ja, de har kabeltårne med mulighed for det du beskriver.

De spiller radio og cd'er efter ønske.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Nej, det kører over PBS - og det kører 1 måned af gangen - ingen binding eller løbende måned +1 som i FDK.

Centeret skal henvende sig til alle der ønsker at træne - motionister såvel som bodybuildere og styrkeløftere; så længe det ikke er suspekte uvenlige typer :smile: Det er centerejerens egne ord (: Udstyret alene trækker selvfølgelig flest til at den mellemgruppe, med en overvægt af styrkeorienteret mennesker, du snakker om, men det er ikke meningen at det udelukkende skal være for disse.

City Fitness er ikke specielt 'hardcore' mere - det er blevet langt mere kommercielt. Det jeg opponerede imod var at du fremlagde stedet som der kun er plads til én slags gruppe - og det er ikke sandt. Stedet har i høj grad sin eksistensberettigelse - det er indiskutabelt...om det så er profitabelt nok er en anden sag.

De har nu åbent til 22 i hverdagene - så jeg glæder mig til at se dig der :wink:

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan yderlige oplyse om der nu er åbnet op for studierabat - såfremt man kan fremvise dokumentation på man er under uddannelse vil prisen lyde på 295kr/måned :smile:

Det er stadig så få medlemmer at rush hour ikke eksisterer. Du kan roligt træne mellem 16-20 hvor der normalt er fuldkommen stoppet i fx FDK.

Ja, de har kabeltårne med mulighed for det du beskriver.

De spiller radio og cd'er efter ønske.

Helt klart helt sikkert.

Ses dernede!

Link to comment
Share on other sites

Har før overvejet at kigge forbi. Med de billeder, må jeg hellere gør alvor af det!

Efter 4-5 måneder i Fitness World har jeg snart fået nok. Der er propfyldt. Hvis man optager en bænk i mere end 3 sæt (svarende til de typiske 3x8 alle kører), så bliver der stirret negativt på en. Derfor bestemt ikke egnet sted til at prøve en ny Sheiko cyklus af eller en masse singles osv.

Prisen er høj, men hvis det er det der skal til for at holde det kørende og give noget som Fitness World etc. ikke kan, må det koste det :-)

Link to comment
Share on other sites

Du finder ikke mere kompetent hjælp af ejeren (bertel) han var min personlige træner et par år før jeg skiftede til Hvidovre

Så prisen er ganske fornuftig kontra hvad du faktisk får!

Jeg træner der engang imellem når jeg kører BARSK bænkpres med bænkpres ikonet Kasper Fardan

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes prisen er meget rimelig i forhold til ydelsen der leveres.

Prisen er da rimelig ligemeget ydelsen. Hvis der var sådan et center i Horsens, betalte jeg da glædeligt 400,- kr om måneden for at træne der.

Hvis man ikke kan finde 400,- om måneden i sit budget og har lyst til at træne seriøst, så er der et eller andet galt.

Link to comment
Share on other sites

Prisen er da rimelig ligemeget ydelsen. Hvis der var sådan et center i Horsens, betalte jeg da glædeligt 400,- kr om måneden for at træne der.

Hvis man ikke kan finde 400,- om måneden i sit budget og har lyst til at træne seriøst, så er der et eller andet galt.

Har I ikke de samme ting i HSK?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share