The Gym


essensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nu har jeg ikke været i særlig mange centre grundet at jeg på jobbet altid har adgang til den slags (jeg arbejder i Forsvaret) - men det der ser virkelig både komplet og tilgængeligt ud. Og så ser det jo endda ud som om en eller anden eksercitsgal sergent har været forbi og sørget for designet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Var i The Gym og træne i dag:

Grundet stævne i TSK og diverse opgaver jeg har skullet nå i løbet af dagen teamede jeg op med BB-essensen i The Gym. Jeg glædede mig til at se hvad det er for et sted og jeg blev bestemt ikke skuffet! Det er et virkeligt fornuftigt center med gode lokaler og super udstyr! Stemningen virker rigtigt god og folk virker flinke.

For dem, der bor i byen og vil have noget ordentligt at træne i er The Gym et virkeligt godt center. "Rigtige" stænger, bænke, stativer, vægtskiver, håndvægte osv. Gode lokaler. Hvis ikke TSK lå 10min fra mit arbejde ville jeg træne fast i The Gym og det kommer fremover helt klart til at være mit "backup"-center, når jeg ikke kan træne i TSK!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hiver lige denne tråd frem, inspireret af åbent hus tråden. Men mit indlæg hører til her:

Hvad koster en prøvetræning? Jeg er nemlig i KBH et par dage i juni måned hvor konen er på kursus, og så har jeg dagtimerne til at drive rundt i de københavnske gader. Så kunne jeg måske godt lige bruge et par timer i 'Teh Gym'.

Link to comment
Share on other sites

Hiver lige denne tråd frem, inspireret af åbent hus tråden. Men mit indlæg hører til her:

Hvad koster en prøvetræning? Jeg er nemlig i KBH et par dage i juni måned hvor konen er på kursus, og så har jeg dagtimerne til at drive rundt i de københavnske gader. Så kunne jeg måske godt lige bruge et par timer i 'Teh Gym'.

Mener der stod 60 kr på en gamle hjemmeside. Det min opfattelse at de fleste dog reelt får lov at tage en gratis prøvetræning - tror jeg fik 2 eller 3 inden jeg besluttede mig for at melde mig ind.

Link to comment
Share on other sites

Hiver lige denne tråd frem, inspireret af åbent hus tråden. Men mit indlæg hører til her:

Hvad koster en prøvetræning? Jeg er nemlig i KBH et par dage i juni måned hvor konen er på kursus, og så har jeg dagtimerne til at drive rundt i de københavnske gader. Så kunne jeg måske godt lige bruge et par timer i 'Teh Gym'.

1 x træning koster 60kr. Hvis du ikke har intentioner om at melde dig ind og bare skal have nogle træninger skal du nok ikke regne med en gratis omgang - mest af hensyn til der trods alt skal penge i kassen (:

Link to comment
Share on other sites

1 x træning koster 60kr. Hvis du ikke har intentioner om at melde dig ind og bare skal have nogle træninger skal du nok ikke regne med en gratis omgang - mest af hensyn til der trods alt skal penge i kassen (:

Det er helt cool. Det var heller ikke en freebie jeg fiskede efter. Bare den reelle pris. Så det er fint, og tak for info.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share