Kampsport


Eduardo
 Share

Recommended Posts

Hey derude :)

Jeg har fulgt lidt med i forskellige emne tråde rundt om, omkring kampsport. MMA er en kampsport på vej frem, og tror de fleste herinde kender til det.

Jeg har så kigget lidt rundt, (bar lidt tilfældig søgning) og fundet lidt forskelligt..eks:

Hva siger i til det her? Er der faktisk hold i den slags træning, selfølgelig er der tale om mennesker der viger det meste af deres liv til det - men er det muligt at opnå den slags? En anden video;

Hva er det for noget, lige pludseligt "smadrer" han sin mo0dstander, fra 3 meter afstand - er det hokus pokus, eller spil for galleriet?? Til sidst får han jo godt nok smæk a en MMA figther..

Synes det er lidt interessant hvad nogle mener man kan træne sig op til, hvis man er dedikeret nok - men er der hold i det?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det jeg bare ikke må mene seriøst?

Spørger jo bare til hvad det er for noget træning og kampssport?

Mest fordi jeg selv synes det er lidt noget sjovt noget :blush:

Du må ikke mene seriøst, at du bare et øjeblik overvejer at tro link 2 har noget med virkeligheden at gøre. Det er simpelthen for latterligt det de har gang i. Der findes (som du selv nævner) en video hvor ham "mesteren" der "kæmper" rigtigt. Han bliver slagtet og viser sig så ineffektiv, at en ni-årig pige kunne banke ham. Ufatteligt at han stiller op, han véd jo selv han er 110% fake!

Link to comment
Share on other sites

Ham den såkaldte chi-master er helt sikkert ingenting værd. Plattenslagere er der desværre en masse af indenfor kampkunst, men måske der alligevel er lidt om det? Denne video er noget mere troværdig, omend det ikke er anvendt i kampkunst:

Shaolin munkene er derimod utrolig dygtige og har helt sikkert mange spændende træningsmetoder, som jeg desværre ikke kender så meget til :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share