Løbe træning


kristian_KH1301
 Share

Recommended Posts

Hello motion-online

Jeg har gennem de seneste 9 mdr slækket noget på min træning, men er så her for en måned siden begyndt at løbe træne. Før i tiden gik jeg dagligt i center for at træne, men grundet min uddannelse har jeg ikke energi eller tid til at træne i center mere. Men jeg løber dagligt i ca. 30 min. Mit problem er at jeg ønsker at tabe fedt, på mave partiet. Jeg er ikke overvægtig min højde er 186 og min vægt ligger omkring 80 - 82 kg. Jeg har været ret så markeret på maven, og det ønsker jeg igen. Jeg er i tvivl om mit løb er den bedste måde at opnå resultater på, her tænker jeg på min løbe måde. For når jeg løber er det i et jævnt tempo hvor pulsen aldrig kommer på max, dog er min puls ret høj når jeg løber. Hvor skal pulsen helst ligge hvis man skal tabe fedt, eller omdanne fedt til muskel (ved ikke om det er det samme?) Har i evt. nogen gode råd til hvordan jeg kan få min mave i form igen :)

evet. nogen løbeøvelser som er mere effektive?

Venlig Hilsen

-

Link to comment
Share on other sites

Du kan for den sags skyld løbe 100 km om ugen det bliver du ikke mere markeret af. Six pack / markeret mave laves i dit køkken. Dvs du skal tabe dig, det enkle svar på dette er at du skal være i kalorieunderskud over tid - dette kan løb hjælpe til med, men hvis du ikke er i underskud hjælper hverken løb eller diverse øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share