Now I'm fat n plaintive. After I'll be a fucking T-REX!


apprenti
 Share

Recommended Posts

Var til motionsboksning i dag og hold kæft hvor var det hårdt. Jeg har også en forkølelse siddende i kroppe men stadig burde det ikke tynge mig så meget nu her bagefter. Men mine øjenlåg er godt nok tunge!

Det var rart lige at få rørt sig lidt. Min boksemakker fik desværre overtalt mig til at vi skulle til træning lørdag eftermiddag. Problemet er at jeg har aftalt med nogle af tøserne fra studiet at vi skal i byen. forrige weekend var jeg også til hård træning plus lidt let styrke om lørdagen og tog mere eller mindre direkte til fest bagefter med det resultat at jeg gik kold på jazzhouse kl 4 og en eller anden tøs synes hun skulle ligge sig op ad mig og nusse mig på maven - jeg anede dog ingenting da jeg sov, men det var der visse andre personer som gøre. Lettere pinligt af få af vide dagen efter :laugh:

- plus det er temmelig svagdrikkeragtigt at gå kold. Det er ved at være lang tid siden jeg har været bartender. Det næste er vel ølmaven der forsvinder :nonono:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige lidt update fra dagen træning inden jeg går helt kold!

Af en eller anden årsag fik jeg den "fikse" idé at lave noget morgentræning. Jeg er udpræget b-menneske og når man træner på mere eller mindre tom mave(fik kun en lille portion havregryn) så bør det vel gå galt. Jeg startede med en times motionsboksning - god intensitet og en del slagserier. Det var en vikar og det var sgu meget lækkert at prøve en lidt anden form for træning. I opvarmningen var der en del gymnastiklignende/aerobic øvelser der fik pulsen godt op, men træneren revancerede sig bagefter med nogle alternative slagserier med en del dybe slag, upper-cuts og hooks. Så meget fin træning, jeg var dog pænt busted, men jeg har lovet mig selv lidt at der skal være lidt styrke udover cardiotræningen. Cardio og holdtræning er nok det jeg synes er mest interessant pga det sociale samværd. altid godt at gå og gasse hinanden i forbindelse med motion. Det er lidt noget andet end når man hygger sig med studiekammeraterne(der for mit vedkommende primært er tøser og det bliver sgu lidt fesent at høre om x-factor og at Sidney Lee er klam og har forsøgt at score dem og whatever), eller nogle kammerater man har kendt i 10år (det bliver ofte nogle dybe diskussioner eller snak om gamle minder) - men mindre det er mine kammerater som jeg er på roskilde festival med; Fuck de er blæste :laugh:

Nå, det var styrketræningen jeg kom fra... Det gik jeg i gang med efter mb, og det var sgu meget lækkert.

Lavede lidt incline db og jeg nægter simpelthen at skrive hvor lidt jeg løftede, fuck det var pinligt! Ingen morgen-styrketræning til mig fremover! (der var dog også et lettere forstyrrende element :blush: )

Imellem incline lavede jeg også lidt lunges.

Lavede også t-bar rows. 10*45kg, 10*60, 10*60, 10*55. Jeg ved ikke helt hvorfor men den trekant-ting som man også bruger til close grib pulldown(kabel) er den jeg løfter med og jeg kan ikke rigtig enes med den. Der er en forhøjning i midten som gør at man enten holder den lidt til venstre eller til højre. Det gør åbenbart at jeg løfter noget mindre. I Slagelse var der samme trekant ting, men uden forhøjningen og der løftede jeg 95-100kg*8(ca to år siden og 120% af bw). Samme uge hvis jeg trænede i Frederikberg løftede jeg 8*75kg og altså under bw :annoyed:

Anygay. Jeg lavede også bent over db row. 3*8*36kg - det er jo hvad der er i fitdk - ikke at jeg egentlig løfter meget mere :laugh: men da sgu lidt plat de har fjernet de store håndvægte.

så var der lidt mavetræning og lateral raise (3*10*16kg)

Jeg har booket en boksetid i morgen og på lørdag. Weekenden er dog temmelig presset! Fredag arbejde til kl 17.30 derefter jeg på netcafé med nogle kammerater. Bliver underholdende - jeg har ikke spillet computer i flere år så jeg for helt sikkert tæsk! Lørdag: Arbejde fra ?-13.30. Træning 1½t og derefter noget hygge med nogle fra studiet! Søndagen gårnok med at læse og lave lorteopgave :dry:

Roger over

Edit:

SW, med de vægte jeg løfter er der vist ikke risiko for at blive stor :wink:

Overvejer dog at starte lidt krea på et tidspunkt, muligvis i påsken hvor jeg har lidt mere tid.

Det med damerne går der nok lige nogle uger med. Der var dog en lettere slutty tøs der krævede lidt opmærksomhed da jeg trænede bryst. Jeg havde irettesat hende fordi hun bøjede kraftigt i ryggen mens hun lavede db bent over rows. Jeg placerede hende så hende ryg var helt lige og røven strittede godt :laugh: / :wub: - Det var ganske "underholdende" at se på især fordi hun havde ganske kvindelige former på overkroppen. E-skål vil jeg tro. Sød pige, dog medfarverig lænde tats. Tattoveringer er ikke lige mig, men hun var ellers fræk nok så man må jo gå på kompromis hvis chancen skulle byde sig :laugh:

Fordi jeg havde hjulpet hende insisterede hun på at hjælpe mig og dermed yde støtte til forced reps. Jeg ved ikke om det var hendes (x)kæreste der havde vist hende hvordan hun skulle gøre, men det var hvertfald god underholdning, for hun satte sig på mine lår og lænede sig frem for at assistere ved incline db bænk. Der hvor jeg kommer fra stiller man sig bag personen, men det er måske for sippede mennesker. Ærgeligt hun havde en bluse på der gik næsten helt op til halsen :tongue: - der var intet udsyn til hud :unhappy:

Blanco. nøj det er et gammelt billede(tror det er nytårsaften 02) og ja jeg er vist mere end pænt presset :laugh:

- jeg mindes noget om whiskeysmagning der gik hedt for sig. Tror og der kom cigarer ind i billedet - dårlig idé når man ikke normalt ryger!

Veninden tror jeg vist aldrig har nusset mig på maven, hun er dog temmelig vild med at nusse mit hår (det er meget blødt).

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Er kommet hjem fra træning og har nu stenet lidt fjernsyn 1½times tid. Jeg er komplet smadret! Jeg har bedt en veninde der læser til kiropraktor om at sætte tid af i påsken to omgange massage - Det er ved at være stærkt tiltrængt!

Vi var i alt 5 gutter til træningen i dag(resten tøser - holdne plejer at være omkring 20personer). To af dem var træningsmakkere, de andre to var ca 160-170høj så det var givet på forhånd at jeg skulle spare med en pige :unhappy:

Der kom en norsk pige hen til mig og spurgte om vi skulle træne sammen. Vi var nogenlunde lige høje, men jeg fatter intet af Norsk eller svensk. Vores træneren fik dog hurtigt den gode idea at jeg bare sparede med ham.

Det gode ved det er at det er røvhårdt. Dels fordi når der skal vises kombinationer inden vi laver dem er det så mig der skal lave dem, men han kan også presse mig sindsyg hårdt. Normalt har man lige et minuts pause til at få pusten helt ned, men det skete ikke rigtigt. Der er lidt også mere autoritet bag når han siger tingene, selvom min normale træningsmakker nu også kan presse mig nær 100%.

Det hårdeste var nok slagseririerne med plethandsker for hvis jeg ikke slog med det lige samme men ventede under et halvt sekund fra han havde løftet hanskerne fik jeg en på kassen. Fuck det var irriterende. Jo mere træt man bliver, desto langsommer bliver reaktionsevenen naturligvis og lige så falder paraderne en smule. Af en eller anden grund blev hveranden serie mere eller mindre til 20seks boksekamp og når en gut på ca. 150kg slår hooks på een og man selv kun vejer ~82kg så lærer man hurtigt at undvige :laugh: !1one!

Det var dog superlækkert at få komplimennter i forbindelse med min teknik og slagtyngde :smile:

Efter træning fik jeg ovenikøbet et spa helt for mig selv. Nice :4thumbup:

Mine linser er ved at tørre ud så jeg må hellere hoppe i seng inden jeg går helt kold!

Link to comment
Share on other sites

meget kort update:

Træning lørdag og mandag(igår) var stille og rolig. Især mandag da jeg fokuserede en del på teknik og derfor var det ikke helt så hårdt som det plejer. Begge træninger var dog med min faste makker så til tider var pulsen dog helt oppe hvor jeg på ingen måde kan tale samtidig.

Senere i dag regner jeg med at styrketræne lidt for at se på hvilke øvelser jeg vil bruge i et kommende program.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde tre mellemtimer fra kl 10-13.30 som jeg benyttede til lidt cardiotræning. Først 10min på en romaskine for at varme lidt op. Sjippe et par minutter - nok ca 9minutter - det varede tre musiknumre. Derefter ca ½t skyggeboksning som primært handlede mit højre lige stød. Jeg er venstrehåndet(min fodposition er dog som var jeg højrehåndet) så mit jab sidder ofte lige i sakbet, min højre halter dog lidt. Især når jeg bliver træt hvor min højre hånds parade ikke altid er lige effektiv. Ligeledes bliver min hofte ikke brugt nok.

Derefter smuttede jeg i bad og nød et spa helt for mig selv :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder og stener kraftigt, med lidt Staind i luften, efter at være kommet hjem fra træning. Fuck en lorte omgang! :mad:

Noget kunne godt tyde på jeg var lidt dehydreret inden jeg kom til træning da jeg fik under én liter vand i går og i dag kom jeg kun op på 1l mælk og nogle kopper kaffe. Vægten efter træning sagde også ~80,4kg og et par gange under træningen fik jeg kvalme. Noget jeg sjældent har problemer med og jeg kender efterhånden min krop så meget at jeg stopper inden jeg knækker mig.

Det satte naturligvis lidt spor på træningen da jeg fik kvalme allerede efter anden slagkombinationsøvelse ca 30min inde i lektionen. Der var ellers nogle gode øvelser blandet med både en masse hårde slag og undvigelsesbevægelser. Min Højre hånd er også kommet ovenpå igen efter den failede lidt sidst :smile:

Træneren sagde at det var ekstraordinær hård omgang han havde stykket sammen da vi udelukkende var "den hårde kerne"( :laugh: ) i dag. Det var dog meget rart at der var kun nogle få pauser hvilket gjorde der var masser af intensitet :4thumbup:

Inden jeg falder helt i søvn må jeg hellere runde lidt af.

Pakkeposten kom forbi i dag med noget kreatin som jeg vil bruge mens jeg begynder på lidt opstart af styrketræning (som I kan se nedenunder er tiltrængt :tongue: ) og i den forbindelse snappede jeg et billede af eftermiddagsformen. (ja, det er meget normalt jeg vader rundt i boxers midt på dagen - tror det er en familiesvaghed da min storebror gør det samme!)

Det er iøvrigt også meningen jeg skal lidt ned i vægt. Af en eller anden årsag er jeg normalt i fin form medio januar-marts indtil folk begynder at gå amok med grillmad og pilsnerne bliver skiftet til rødvin og diverse tøse/sukkerdrinks. Men meget rationelt har jeg valgt slet ikke at komme i ordentlig form den periode :laugh: - det kunne dog være lidt interessant at være i bare nogenlunde form den periode på året hvor der er størst sandsynlighed for at man viser hud.

Billedet uden pump eller lysdingeldangel. Jeg er muligvis narcisistisk, men i forhold til at tage billeder er jeg det ikke udbredt grad, endnu mindre hvis det handler om at tage billeder af migselv og slet ikke narcisistisk hvis jeg skal stå og posere mens jeg forsøger at spænde mine spæde muskler.

Så et styks cardio"form" a la apprenti @ ca 82kg.

post-8595-1238709210_thumb.jpg

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

haha.... og ja-det er vigtigt at formen holdes ved lige.... især med chokolade :)

Hver gang der er diskussioner om sundhed i min familie finder min storebror og jeg altid en artikel frem der argumenterer for at man skal have 50-75g (mørk) chokolade hver dag! Derudover er der jo masser af fenoler der hjælper på imunforsvaret og virker sygdomsforebyggende. Så er der stearinsyre som er af blandt de sundere mættede fedtstoffer samt de gør at fedt bliver mere stift hvilket kan give kvinder fastere bryster :laugh:

Gårsdagens motion bestod af 1times havearbejde med min mor, ½ times cykling med min nevø(ca 5km/t :tongue: ) og 2*5km cykling - kun for at skulle spise Pizza med en kammerat.

Som det tydelig ses er jeg utrolig aktiv her i påskeferien!

- motionen i dag bliner nok estimeret til 1½t højintens lego-legning med min nevø!

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Efter 8-9 dage hjemme hos skiftevis mine forældre og min storebror(og svigerinde og nevø) uden noget nævneværdi motion og med masser af god mad og dessert, kage til kaffen, diverse påskeæg fra Anthon Berg ect så er vægten steget 1,5kg :laugh:

Jeg gik en lille hyggelig tur omkring damhussøen i går. ca +5km det tog hvert fald lidt over 1t og det var i fint tempo.

I dag "styrke"trænede jeg efter skole. Jg var temmelig uoplagt og gabte også hver 5'te minut, men efter 1½t var jeg kommet hele kroppen nogenlunde rundt. Jeg havde endda trænet arme og bryst :w00t:

Jeg ved ikke helt hvorfor, men det min erfaring at der er sjældent jeg lyst til at træne andet end ryg, ksulder og ben. Jeg får dog oftest trænet de andre muskler, men med samme resultat som indstillingen...

Jeg må se at få vendt det lidt så der kan komme lidt masse på brystet og måske også lidt på armene.

I morgen står den på motionsboksning om aftenen - det skal nok bliver godt/hårdt at komme tilbage at træne lidt igen. Min kondi er sandsynligvis dalet en god del efter at have ligget på den lade side samt have indtaget rødvin nærmest hver aften til maden. Der var også en enkelt lille bytur og alkohol er jo ikke ligefrem kondifremmende!

- Jeg tog 10ende klasse på en idrætsefterskole i vestsjælland og jeg kan huske jeg engang havde haft en rigtig god bytur/privatfest i weekenden og da fodboldlektionerne kom om mandagen var min kondi helt smadret. Min tid på en 6km om tirsdagen mener jeg gik fra 21-22min til +26min(!!) - samt at jeg var 100% flad efterfølgende.

Nu står den på lidt lektielæsning til mine marketingskommunikationslektioner i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Plet, plet dejlige plet(handsker).

MB i dag var ren plethandske-træning. Det var superhårdt og det tror jeg min krop var glad for efter 10 dage i alt uden træning what so ever.

Der var en del one two punches og lidt forskellige kombinationer - alt i alt noget giver god syre i skulderne :bigsmile:

Bl.a. en hvor vi skulle slå lige hårde og hurtige i 30 sek, dernæst 15sek hooks og til sidst 15 sek hårde igen.

Der var også en hvor vi skulle jabbe 8x, så en hård højre, 4x jab + hård, 2x jab + hård. Jeg mener vi gjorde det i 1min hvilket var lidt en kedelig øvelse, men den gav meget godt. vi havde også en anden variant af one two punches som jeg dog i min koger ikke kan huske lige nu. De to var måske ikke de mest ophidsende serier, men Kessler har jo vundet et mesterskab primært på den måde så de har vel deres ret.

Efter træning, hvor jeg var godt smadret, fik jeg den "brilliante idé" at styrketræne lidt.

det blev til

4*61kg?(hvad end der stod på maskinen) cable close grip pulldown

10*20kg decline bænk

2*10*50kg

2*8*55kg

2*6*60kg

- noget tyder på jeg burde træner mine patter noget mere :laugh:

jeg sluttede af med

4*10*16kgs db biceps curl super setted med lateral raise(16kg*8)

Link to comment
Share on other sites

Pga kampdruk fredag og lørdag var der desværre ingen træning.

Her søndag spillede jeg dog fodbold med nogle kammerater, cirka 2½t - men det var ikke særlig intenst fra min side da vi om fredagen vadede halvdelen af kbh rundt hvilket åbenbart ikke var så godt for min skinnebensbetændelse.

Det gjorde pænt nas at spille fodbold, men de andre er i røvdårlig form så det udlignede sig :laugh:

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Utroligt, så skete det: vægttræning.

Det skete dog kun fordi jeg fuckede mine ben op i weekenden og jeg derfor har pænt klam skinnebensbetændelse med udbulninger af betændelse på mit højre skinneben - så ingen boksning til mig det næste stykke tid. En gammel kammerat har ellers udfordret mig til en hurtig tre-omgangs kamp, men det må blive en gang lidt længere ude i fremtiden.

Træningen var i går, så halvdelen er allerede glemt, dog ikke at der var ca 5.000 mennesker som ville bruge de 10 bænke der er i fitdk frederiksberg(ved FRB centret, ikke abc). Fordi der var så mange mennesker var nærmest alle db og bb optaget hvilket gjorde jeg havde nogle irriterende pauser.

Lagde ud med lidt let (ikke at det blev decideret tung træning) flad db bænk.

10*20kg

3*10*30kg - (maks er pt 34, men fremover må jeg få en spotter til at holde en ekstra håndvægt på hver af vægtene så jeg kan få trænet lidt hårdt)

10*20kg db incline bænk

10*23kg

10*25kg - så gad jeg ikke rigtig vente på de højere vægte blev ledige så jeg mener resten blev:

3*12*25kg

t-bar:

10*20kg

3*10*50kg

lateral raises:

10*12kg

8*16kg

seated rows maskine:

10*47kg

10*57kg

10*61kg

10*74kg

resten af træningen er mere eller mindre forsvundet ind i mit alzheimers-hul.

ca 3*10*40kg pat-maskine

jeg er voerbevist om jeg lavede en ryg og skulderøvelse mere, men kan ikke huske hvilke øvelser eller vægte :laugh:

jeg sluttede af med 3*15 crunches (ink 5kg bag hovedet)

Jeg regner med at træne lidt igen i dag, men det er på ingen måde sikkert da jeg er ved at få lavet altan med udgang fra mit køkken og fuck hvor det støver da der er taget et vindue ud og noget mur skal nedlægges så der kan komme dør i (det er mest praktisk istedet for at skulle kravle gennem et vindue...) så jeg skal nok påregne en 2timers rengøring :dry:

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i dag.

db bænk:

10*16kg

10*24kg

10*28kg

6*32kg

1*32kg - min skulder gjorde lidt nas. Jeg har aldrig haft problemer med den før så var lidt en wuzz og gider ikke det med skader. Virker dog noget usandsynligt at få skade ved 32kg :laugh:

8*28kg

db bent over rows:

10*24kg

10*28kg

10*32kg

6*36kg - fattede jeg ikke så meget af så tog den igen...

10*36kg

let decline bænk:

4*10*50kg

hmm, jeg mener jeg lavede en rygøvelse her, men kan ikke huske hvilken :laugh:

maskine til ryg. seated something hvor man hiver horisontalt...

10*47xx (jeg har ingen anelse om det er kilo eller hvad -den går vist op til lige over 100..)

10*54xx

10*61

10*68 og så var der vist udsolgt

pat maskine.

3*10*47xx

seated close grip pulldown maskine

10*54xx

10*61

10*68

10*75

2* 5min højintens cykling

lateral raises

4*10*12kg - normalt løfter jeg mere men havde det ovenstående i tankerne så tænkte jeg bare ville aktivere dem lidt uden at de blev særligt belastet.

curls:

4*10*12kg

10*16kg (da den endelig blev fri - fuck der var mange mennesker!)

onearm overhead triceps extension

10*10kg

10*13kg

10*15kg

concentration curls:

3*10*12kg

det var vist det.

Link to comment
Share on other sites

Har grundet lidt arbejde og fødselsdag kun haft trænet lørdag.

Jeg havde faktisk pakket min træningstaske for at tage til motionsboksning men 50m før Fitdks hovedindgang ligger CBS's studiebar Nexus hvor jeg stødte på ca 10 fra studiet. De fik mig overtalt til at drikke deres pilsnere, spise pizza, derefter drikke flere øl, lidt fernet branca, flere øl og så er det cirka deromkring hvor hukommelsen begyndte at svigte. summa summarum: i stedet for at forbrænde 1mcal, indtog jeg 2mcal plus 4timer mindre søvn samt junkfood næste dag.

Lørdagens træning gik nogenlunde således:

mødte en kollega som jeg hyggesnakkede lidt for meget med.

imens ca:

edit: opvarmning var 5min crosstrainer. Kollegaen anbefalede det - damn det er weird!

incline b:

10*stang

10*50 kg

10*60 kg

10*70 kg

(det var cirka heromkring hvor jeg besluttede mig for at styrketræning sucks :laugh: - jeg er en fesen cardioman: fodbold er sgu sjovere end at gå rundt blandt tungnemme folk der forsøger at overgå hinanden i prollness med deres tribals, wifebeater og gasp/better bodies bukser =)Jeg gik rundt og gabte lidt. Set bagklogskabens klare lys er det nok fordi jeg ikke har drukket kaffe i snart 14uger og det tager på min energi :unhappy:

decline b:

10*40

10*50

10*60

db bor:

10*26

10*30

2*10*36

maskine seated rows:

10*47

10*51

10*68

10*75

bænkpress:

10*100

3*10*max

cable, closegrip seated row:

10*51

2*10*75

der gad jeg virkelig ikke mere. skred ud i spa'en hvor jeg burde have startet :laugh:

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Er busted efter lidt træning.

Motionsboksning hvor der var fokus på fodarbejdet og at pakke sig.

Jeg havde ikke været til boksning i nogle uger så min skuldre var smadret med det samme og mine parader hang derfor hurtigt = jeg fik et par på hovedet af min træningsmakker :laugh:

Det var sgu meget rart at komme til MB igen!

Edit i følge min log har jeg ikke bokset siden 16april = 18dages MB pause. No wonder jeg var ude af form.

Mavebøjningerne var også usædvanelig hårde!

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet klippet så jeg har fået mit militærTMhår tilbage, nu mangler jeg bare at komme ordentlig i form så jeg kan blive hårdt skåret :laugh:

Til trods for et stort glas ice coffee var jeg ikke pisse oplagt. Det plejer ellers altid at være en god kick starter :dry:

Jeg startede med sumo deadlift:

10* stang

10*50

10*60

10*70

Det er nok en øvelse jeg kommer til lave en del mere da min ellers elskede db bent over row ikke rigtig er så brugbar længere da håndvægtene kun går til 36kg i fitdk

- Jeg har ikke prøvet den før så tænkte det kunne være en interessant øvelse.

Jeg lavede en rygøvelse men kan sgu ikke helt huske hvilken - fuck jeg er ved at blive gammel. Det ender med at jeg skal have en lille bog med :laugh:

bænk

10*stang

10*50

10*70

- jeg mødte en kammerat og glemte at lave sidste sæt for at gå videre til:

incline db

10*20

10*24

10*26

10*28

seated close grip

10*51

10*68

10*75

7*82

5*82 - der var vist ikke mere at komme efter

5*chins bodyw. (underhånd)

4*chins - For nogle år siden var det en øvelse jeg var glad ved, men det har vist ændret sig en del :dry: Den bør jeg vist træne noget mere. Det kan sgu ikke være rigtigt jeg ikke kan tage 10*bw.

Lateral raises

10*13

10*16

10*18

10*16

Kammeraten fra før spurgte hvor meget jeg vejede hvorefter gættede på 90kg :laugh: (jeg har hørt det før, dog primært fra personer der ikke selv træner særlig meget. Kammeraten her mener jeg dog har sagt han har trænet on/off hvert fald 6år)

Jeg sagde jeg nok vejede omkring de 82kg, hvilket han var lidt uforstående overfor pga mine brede skuldre, men jeg måtte forklare ham at mine spaghetti-arme gør at jeg ser bredere ud end jeg er :tongue:

- vægten efter træning sagde i øvrigt 81,5kg. Jeg ved ikke hvad min morgenvægt er pt da jeg ikke længere har nogen vægt hjemme.

curls

10*13

10*16

10*18

ez bar curls

10*10+stang - jeg ved ikke hvad den vejer, men vil tro 7kg

10*27(ink bar)

10*32

10*37

glemte at træne tri

Link to comment
Share on other sites

Var ude og træne i field's:

5min crossfit - den er stadig underlig...

5*5*bw dips

3*10*50 let incline bænk

db bor

10*25kg

2*10*30kg

db front raise(lateral).

3*10*12kg

db rear lat raise:

3*10*20

1½t. svøming med en masse intervaller. bla. andet et forsøg på tabata, men det gik ikke super da banen var 15m og de første par sæt tog jeg to baner og de sidste 5 kun en bane da jeg døede lidt i skulderen. men pulsen kom godt op og det var det vigtigste.

Link to comment
Share on other sites

Er kommet hjem fra træning og har brugt ca ½time på at sidde at græde mens jeg drak ½l mælk. Fuck en bøsse fodboldkamp! Det er sgu fristende at tage forbi 10'eren (hvor FCK træner) i morgen på vej hjem fra skole. det er en omvej på 1km eller deromkring. De skulle have en verbal røvfuld, men mon ikke Ståle giver dem så hatten passer. Eller også gjorde det i omklædningsrummet efter kampen.

Anyway. Jeg kan se jeg glemte at skrive efter boksetræning i mandags. Der var en del benarbejde og dybe stød. Jeg var pænt smadret efter og under træning og jeg kunne godt mærke jeg havde være på druk fredag og lørdag, vel også en smule om torsdagen.

Dagens træning i dag foregik ved Royal(vesterbro) hvor det var Henrik fra fightersport der var træner.

Lidt forskellige intervaller og en del syretrænig. god intensitet.

For at vende tilbage til bøssekampen så havde min storebror ringet til mig mens jeg var på vej hjem da han og vores far havde sejlet kapsejlads og de derfor ikke havde hørt resultatet. Min storebror er brøndby-fan så han var evig-glad :sneaky2: Han er også født i Ishøj, så man kan vel ikke bebrejde ham at han har taget skade. De mange år han efterfølgende boede i lyngby har åbenbart ikke kunne rette op på de fatale påvirkninger han fik efter have boet 5år i Ishøj. Trist!

Det var dog ikke første ydmygelse :unhappy: Min faste boksemakker er åbenbart også brøndbyfan. vi har snakket spansk fodbold en del gange, men åbenbart aldrig dansk. Han eneste kommentar inden træning var noget i stil med at det var utroligt jeg var FCK-fan da jeg virker yderst sympatisk :laugh: Hans provokerende adfærd efter træning hvor kampen stod 3-1 til Ob er der vist ingen grund til at gå beskrive i dybere detaljer :rocketwhore::4pooh: - jeg havde pludselig overskud(as in aggresivitet) til at gå en 12runders :mad:

Over and fucking out. Jeg vil gå grædende i seng! Fuck hvor skal Brøndby bare spille uafgjort i morgen. Ellers skal de have røvfuld i parken!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share