Now I'm fat n plaintive. After I'll be a fucking T-REX!


apprenti
 Share

Recommended Posts

Hvorfor er der ingen tøsepigebørn, der skriver i den her log? :unsure:

'Pyt

Jeg skriver da i loggen :wink:

Sussie har også skrevet et par indlæg.

Anygay. Det var meningen jeg skulle til boksning her kl 19, men jeg er lige blevet overtalt at nogle medstuderende til at joine deres fælles-lassagne. Livet er fuld af dejlige overspringshandlinger! :laugh:

Jeg har også arbejdet hårdt hele dagen for at færdiggøre en opgave = jeg har spist chokoladekage, blue jeans og drukket tre latte :blush:

Jeg skla til EB fodbold cup her søndag så jeg skal også være bulket op så jeg kan spille 3*10min :tongue: Det hårdeste bliver nok pilsnerne bagefter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror det er godt det samme :laugh:

Dagens motion:

Fodbold til Ekstrabladets nationenen cup i Ringsted (Benløse IF)

4kampe af 10minutter - resultaterne taler vi ikke for højt om :laugh:

- den sidste kamp var bare lidt hygge mod et tilfældigt hold for at slå tiden lidt ihjel. Alle side 9-tøserne var jo ikke til at slippe af med :laugh:

Det var god underholdning at de gik og vimsede rundt i bomuldshotpant og deres silikonebryster - der dog for det meste var dækket af tekstiler

Efter at vi gik videre spillede vi 2 halvlege af 6minutter. Vi nåede 3 vind-eller-forsvind-kampe. Den sidste spillede vi 2-2 mod nogle 2div gutter fra Slagelse (en fra vores hold spillede til dagligt med dem). Vi tabte i straffespark - desværre på grund af mig :unhappy: - jeg "valgte" at sparke ned i jorden lige før bolden så skydet havde ikke den forventede fart eller retning. Jeg var dog topscoren på vores hold og sandsynligvis også den der fejtede mest så jeg fik en del ros. Helt utroligt at jeg også kunne score med mit venstreben. Det er kun anden gang i år jeg har været i nærheden af en fodbold. De gange jeg har set FCK i parken tror ikke rigtigt har gavnet mine fodboldkundskaber :laugh:

Selvom det bare er hygge fodbold er det jo stadig sjovest at vinde!

En rigtig underholdnende dag med masser af hygge!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville gerne have været til boksning i går, men min ankel tillod mig ikke at tage af sted. Jeg har åbenbart vrædet om i løbet af søndagen og den er stadig hævet og en smule øm i dag.

Jeg tror jeg skal til at skære lidt ned på diverse hyggedage fremover. Der er kommet lidt bollehåndtag og umiddelbart burde det gå den anden vej... I lørdags sagde morgenvægten 84.9kg og "aftenformen" om søndagen så således ud. - jep jeg fik åbenbart sol den dag. Jeg er stadig lidt brændt i nakken og panden i dag :dry: (aloevera ftw)

post-8595-1242730998_thumb.jpg

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville gerne have været til boksning i går, men min ankel tillod mig ikke at tage af sted. Jeg har åbenbart vrædet om i løbet af søndagen og den er stadig hævet og en smule øm i dag.

Jeg tror jeg skal til at skære lidt ned på diverse hyggedage fremover. Der er kommet lidt bollehåndtag og umiddelbart burde det gå den anden vej... I lørdags sagde morgenvægten 84.9kg og "aftenformen" om søndagen så således ud. - jep jeg fik åbenbart sol den dag. Jeg er stadig lidt brændt i nakken og panden i dag :dry: (aloevera ftw)

Det er jo helt ude i hampen, at du har halvfed på af at se dig selv i spejlet. :tongue:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Min dagsform/motions aktivitet er lidt for meget præget af opgaveskrivning og:

n650611499_2439559_3189090.jpg

+

n650611499_2439550_3710152.jpg

=

n650611499_2439562_8117975.jpg

(meget stiv apprenti)

MEN!, på mandag skal jeg aflevere min sidste skriftlige eksamensopgave og så er der masser af tid til at træne både styrke og cardio :smile: Det trænger vist også...

Link to comment
Share on other sites

Jeg var til boksning i går og det var både godt og skidt.

jeg kom lidt sent ud af døren så jeg var nødt til at løbe til metroen for at kunne nå det til tiden. På vej der op kunne jeg så småt mærke mine skinneben til trods for at jeg havde mine løbesko på. Til selve opvarmningen, hvor vi løber rundt i salen, kunne jeg mærke betændelsen igen :unhappy: / :mad: / :rocketwhore:

edit: to gange var jeg nødt til at stoppe op og strække skinnebene for at kunne løbe videre :nonono:

Det er især højre ben (mit skudben i fodbold) som er ramt og det er sgu pænt irriterende. Min forældre har for lang tid siden sagt at hvis jeg skulle have økonomisk støtte til at få det udbedret skulle jeg bare sige til. Pt overvejer jeg at sende en besked til dad om: ønsker tid på hamlet! gief monetos, please!

Derudover var det faktisk en rigtig fed træning. Der var kun folk som plejer at komme og er i god form(undtagen jeg :laugh: ) så træningen var pissehård og vi lavede nogle plethandskeøvelser som er trinet lige inden man skal op og spare. Vi lavede nogle øvelser for at træne teknikken i de hårde slag(lige stød og hooks) og fodarbejdet.

Min boksemakker var der naturligvis også og eftersom han er brøndby-fan så var der jo lagt op til lidt hån. Men af en eller anden årsag sagde fodbold ham ikke så meget lige pludseligt :tongue:

Fedt med the double!

En af tøserne der træner går jeg på hold med på CBS. Meget køn pige og hun kunne bestemt være en del af argumentet i hvorfor bryster er bedre end røv. Hendes sidder som havde en speciallæge i plastikkirurgi hjulpet hende!

Anyway jeg forsøgte jo naturligvis at holde blikket i øjenhøjde. Vi har skrevet om samme emne ud af 9 i et fag der hedder mundtlig interaktion og de andre jeg har snakket med fra holdet havde valgt andre emenr. Så vi udvekslede meninger, kilder og forbedringer(så meget som nu kan når man holder en sæk :laugh: ). Men vi havde lavet nogenlunde samme oplæg til eksamen så det tyder på jeg har ramt rigtigt. Opgaven var at vi skulle lave et kursus til folk med en del LFS, men som havde problemer når de skulle tale om emner udover deres fagområde - altså smalltalk ect. Vi havde kun nogle få kilder så jeg var noget usikker på om jeg havde grebet det rigtig an, men noget tyder på det. Vi blev hvertfald enige om vi havde gjort på den bedste måde.

Fælles idioti er jo også en fin ting :tongue:

Nå, nu vil finde en 7elven og ryde deres fryser for cookie dough! Nyd det grå danske forårsvejr :dry:

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Jeg var styrketrænede i onsdags. Det var godt. For at holde min "sixpack" ved lige valgte jeg at tage hjem til min storebror for at spise ca 1kg slik! Jeg ender med at få en god sommerform :laugh:

Det var meningen jeg skulle have været til boksning i går men valgte at blive hos min storebror og jeg passede min 4årige nevø i stedet. Vi lagde hårdt ud med en tur ned til købmanden. 1km gang(cykling for hans vedkommende) og derefter ca 20min "fodbold" i baghaven. Fuck det var hårdt cardio!

Så derfor har jeg valgt at drikke mig i hegnet i aften og nok også i morgen.

God weekend og nyd det lækre vejr! (jeg skal på arbejde om ½time :dry: )

Link to comment
Share on other sites

En af tøserne der træner går jeg på hold med på CBS. Meget køn pige og hun kunne bestemt være en del af argumentet i hvorfor bryster er bedre end røv. Hendes sidder som havde en speciallæge i plastikkirurgi hjulpet hende!

Anyway jeg forsøgte jo naturligvis at holde blikket i øjenhøjde. Vi har skrevet om samme emne ud af 9 i et fag der hedder mundtlig interaktion og de andre jeg har snakket med fra holdet havde valgt andre emenr. Så vi udvekslede meninger, kilder og forbedringer(så meget som nu kan når man holder en sæk :laugh: ). Men vi havde lavet nogenlunde samme oplæg til eksamen så det tyder på jeg har ramt rigtigt. Opgaven var at vi skulle lave et kursus til folk med en del LFS, men som havde problemer når de skulle tale om emner udover deres fagområde - altså smalltalk ect. Vi havde kun nogle få kilder så jeg var noget usikker på om jeg havde grebet det rigtig an, men noget tyder på det. Vi blev hvertfald enige om vi havde gjort på den bedste måde.

Synes de andre ikke, du er underlig, når du står og holder en sæk, taler ud i den tomme luft og lader som om sækken bliver ramt hvert halve til hele minut. :tongue:

Pics or she didn't happen. :tongue:

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Synes de andre ikke, du er underlig, når du står og holder en sæk, taler ud i den tomme luft og lader som om sækken bliver ramt hvert halve til hele minut. :tongue:

Pics or she didn't happen. :tongue:

'Pyt

Haha, det er derfor jeg klinger godt med min boksemakker til trods for at han er brøndbyfan - vi begge er jævnt underlige!

n653702002_714.jpg

hun er noget model i fritiden... hvilken slags har jeg ikke spurgt om.

Edit der er ikke noget billede hvor hun viser sin krop ordentligt frem. Hun er typen der kun har meget få pics på sin facebook

En hurtig update fra dagen træning - der er jo fodbold om lidt! Fuck jeg ender med at blive møgstiv og så solskoldet efter at have gået kold i fælledparken!

25min crosstrainer opvarmning

2*10*30kg db row

4*10*28kg bænk

noget kabel-ryg-ting/closegrip

10*51kg

10*61

10*68

10*75

flyers maskine: - jeg tror den måler i gram...

10*175

10*180

10*185

lateral raise

10'12

10*14

10*15

Jeg lavede vist lidt flere øvelser, men min korttidshukommelse equals fail

maveøvelse.

Jeg burde egentlig træne lidt seriøst da Nokia har overbevist mig om at jeg skal være med i et arrangement på hovedbanen i næste uge vor jeg skal stå i brune sko, jeans og wifebeater. Wifebeater passer mig bare ikke og da jeg hørte jeg ksulle have sådan en på var jeg ved at bakke ud. Det er simpelthen for prol! Vi skal promovere et N-gage spil der hedder One og er lidt a la tekken. Jeg skal åbenbart være den pumpede blonde nazifyr! De to sidste passer sikkert fint men pumpet er jeg sgu ikke :laugh:

De har ikke sendt mig spillet endnu, men jeg forventer at der er nogle tøser med store kasser. Det er der sgu altid i sådanne spil så nu håber jeg de har fundet nogle eventtøser der passer til det! :laugh:

God weekend røvhuller

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Må vist hellere få afstøvet min log. Det bliver dog ufattelig kort. Mine linser er røvtørre og jeg magter ikke at tage dem af og tage briller på!

Var til boksning i dag. Rigtig god træning. Jeg skal til eksamen i overmorgen i faget som jeg snakkede med ovenstående pigebarn om. Hun skal op i morgen så jeg håber at kunne få lidt guldkorn via facebook.

Jeg overvejer at skrive lidt om træningen men gider ikke.... jeg griber ud efter min mobil - coal chamber - rowboat er den sidste sang jeg har hørt: replay!

i'm off! Hav en god mandag

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft trænet lidt, men dog primært styrke. Jeg har dog ikke været inde over loggen da jeg har lidt eksamener jeg ofte ender med at skrive en længere smøre.

I går var jeg til boksning og fuck det var hårdt! Jeg havde ikke været der i over en uge og det kunne hurtigt mærkes - især fordi der er gået lidt meget druk i den de seneste weekender.

Dette bliver alt for mig i denne omgang da jeg også har eksamination i morgen og skal have forberedt en del samt lavet noget papirarbejde i forbindelse med et arbejde.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kan se på loggen at det er over en måned siden jeg sidst har motioneret...

Jeg kan ikke huske hvad jeg vejde inden ferien, nok omkring 82kg, men nu vejer jeg 84kg og damn de to kilo gør at jeg ser slasket ud! Hvis man betegner ølbowling som motion, motionerede jeg en del den første uge, ellers var jeg yderst doven!

Det kunne mærkes i dag til min første træning efter ferien! Jeg er i hardcore dårlig form! Så for at gøre noget ved det så hurtigt som muligt spiser jeg nu cookie dough :laugh:

Min ferie bestod at 1 uges roskilde... masser af øl og crappy mad. Derefter en uge med nogle kammerater i mine forældres sommerhus i Lohals, Langeland = en uge med god mad og en del god rødvin. Sidste del at min ferie var sammen med mine forældre i deres sejlbåd = en uge med god mad.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

må hellere lige kort give lidt liv tilbage til loggen.

Jeg har trænet et par gange, men generelt har det mest stået på familiehygge, druk og andet der ikke umiddelbart forbedre ens kondi.

Jeg har også taget et pr kilo på, men de kan jo altid komme af igen - sådan er det når man lever lidt for godt :bigsmile:

Jeg var til boksning i dag og fuck jeg var smadret bagefter, så jeg sidder og halvstener og gider ikke gå i detaljer omkring træningen. Det der er mest at fortælle er at der kun var tøs som var værd at glo på i dag. Ikke godt nok- måske var det derfor jeg kampsvedte allerede halvvejs under opvarminngen...

Link to comment
Share on other sites

Har været til (bokse)træning hvilket var tiltrængt, ikke så meget pga at mine lovehandles er større end nok burde være på denne årstid, men fordi jeg er introkoordinator for mit studie. Så har snakket foran en masse mennesker det meste af dagen og man bliver sgu træt af at hører på sig selv.

Vi var kun 11 til træning i dag så det var pissehårdt og intenst, men det er også sådanne dage hvor man får mest ud af træningen fordi træneren kan komme og rette op på de tekniske fejl. Bonus var at jeg havde et spa for mig selv efter træning! det var lige hvad jeg havde brug for.

Link to comment
Share on other sites

var til træning og vi var vel 10-12 stykker til powerboksning så træneren havde masser af tid til at instruere os - og det var lidt nødvendigt. Der var en del nye og en af dem var en miligut som jeg hookede op med til sparring. Der var god energi og fighter ånd, men jeg kunne bestemt godt mærke forskel fra når jeg sparrer med træneren eller min vante makker. Plethandskerne bliver holdt præcis hvor jeg vil have dem og med masser af vægt bag. Derudover er der korrektionerne af fodteknik, skulderbevægelse ect. som naturligvis mangler.

Da vi var så få var der også meget tryk på så det var en hård omgang! Efter træning nuppede jeg et par sæt lat raise og tri og biceps for at gøre min arme godt døde. Jeg kunne også mærke at armstrækkerene til træning var noget hårdere end for 3måneder siden. Jeg skal vist til at komme lidt oftere til træning og generelt komme i bedre form!

Jeg har fået ny "rejsekompagnon" da den "gamle" blev nakket...:

cykel.jpg

Den kostede sølle 7000kr men så kommer der lidt pedaler og nogle nye skoe ect. så i alt 9k. Men jeg købte den i tyskland(bike-discount.de) og hvis jeg skulle have købt noget lignende ville den koste ca 10k i dk så jeg er godt tilfreds og den kører ganske godt.

Link to comment
Share on other sites

Ser sq meget godt ud. Det er ikke kun biler, det klæder med hvidt.

(psst - men den skal jo pudses :tongue:)

Sådan er det med hvidt, men jeg har før haft sorte cykler og de bliver sjovt nok også beskidte :wink:

Cyklen er dog ikke helt færdig som du ser den der, der skal naturligvis en flaskeholder, cykelpumpe og lidt andet på.

Jeg havde læst at Fulcrum R 7hjulene skulle larme en del i friløb og det gør de godt nok også! Men samtidig er det kun en cykel jeg vil bruge nogle få gange om ugen til at motionere lidt på, eller cykle til Slagelse hvis nogle gamle kammerater får mig overtalt til en gang fodbold o.lign...

En del af min økonomi er trods alt baseret på SU, så det er begrænset hvor meget jeg kan tillade mig at smide efter en cykel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share