Now I'm fat n plaintive. After I'll be a fucking T-REX!


apprenti
 Share

Recommended Posts

En del af min økonomi er trods alt baseret på SU, så det er begrænset hvor meget jeg kan tillade mig at smide efter en cykel.

Vi har en gut i den ene klub jeg kører i - han er klart den hurtigste og kører på en cykel til ca. 6000. Og de med cykler til 40-50.000 kan glemme at følge med for ham pakker (også) dem fuldstændigt sammen. Så prisen behøver heller ikke at betyde så meget - det er primært skinkerne der taler :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mine skinker taler ikke særlig højt :laugh:

På en +50km distance er min gennemsnitsfart mellem 30-35 afhængigt af vind/vejr og oplagthed. Jeg cykler kun fordi jeg synes det er sjovt og ikke noget konkurrencemæssigt. Derudover har jeg ikke cyklet ruter på mere end 10-15km før end ca 1-2år siden.

Jeg var styrketrænede lidt i dag inden jeg skulle til fodbold. 1-1 :dry:

tog også lidt crosstrainer ind i "programmet", ca 10min som opvarmning til styrketræningen (som bar meget præg af at der blev vist noget med Better Place som jeg syntes var meget interessant :laugh: ) og efter træning ca 40min.

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Sidder og æder ristet rugbrød med honning :4mewantfood:

Jeg forsøgte at læse til mit fag neuromarketing (i en bog der hedder cognition, brain & consciousness) efter træning = epic fail!

nu er mine øjenlåg om end endnu tungere!

Jeg var til powerboksning, as usual, og det var fucking hårdt! Jeg havde ikke min normale makker da han har lidt problemer med sit knæ, men jeg hookede op med en af dem der har været der en del gange. En tung gut, men han vidste bestemt hvordan man skulle motivere sin makker og holde plethandsker ordentligt - og det er sgu det vigtigste.

Jeg tror aldrig jeg har svedt så meget før og det underligste var at jeg ikke synes det var sindsyg hårdt - til at starte med! Der var nogle gode teknik og powerserie på plethansker og det var især powerboksningsserierne der fik pulsen vildt op fordi min makker pressede min super hårdt og hver gang mine slag ikke kom så hurtigt som han vidste jeg kunne fik jeg et par på hovedet :laugh:

Der var også en del slag på sæk hvor sækken var fri så der var det meget op til mig selv at presse mig så godt som muligt, samt øve ordentlig teknik. Fordi min makker var en stor dreng var det nemt at gå amok da sækken ikke bevæget særlig meget.

Alt i alt var det en super træning til trods for at min makker ikke var til stede! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tog en omgang morgentræning(fra 8-9) = dømt til at gå galt.

Det var dog bare motions-/ speedboxing, same same, but different. En masse løbeintervaller, syretræning og hurtige slag uden bund eller super teknik. Det var ikke videre ophidsende, men det fik pulsen op og jeg havde en underholdende makker...

Efter træning hoppede jeg i spabadet som jeg havde for mig selv :wub:

Det gjorde jeg også i går efter crosstrainer/styrke. Der var en lille sjov episode: jeg kiggede kort ind i rummet med spabadene ect for at se om spabadene var klar, og der stod to tøser og snakkede. Jeg kunne se knappen til spaene var grøn = de var klar til brug så jeg hoppede hurtigt under bruseren så jeg kunne nå at få nogle minutter. Da jeg gik tilbage til sparummet var de to tøser hoppet i den ene spa, men uden at have trykket på knappen så boblerne var ikke begyndt og spaene var dermed bare store badekar. Jeg spurgte om jeg ikke skulle aktivere spaet og det jeg kort efter trykkede på den store grønne knap blev de helt røde i hovederne. lulz begynder fail! (de var ikke blondiner)

Jeg tog i øvirgt det andet spa som jeg også havde for mig selv :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det var meningen at jeg skulle have trænet i dag. Jeg ville gerne have bokset lidt, men da jeg skal arbejde sent er det ikke muligt. Så derfor burde det have været her til morges. Jeg vågnede dog op med snot i hele hovedet(ikke bogstavelig talt :laugh: ) så derfor venter der en kortere træningspause så jeg kan blive helt rask.

Jeg startede med at hoste lidt om aftenen i forgårs, men dræbte det midlertidigt med rigelige mængder vand og i går drak jeg en del te og kaffe så der ladge jeg ikke mærke til det. Så det er muligvis træningen fra i går der har gjort det værre :unhappy:

Anygay. Et par dage uden træning venter hvertfald forude... I morgen står den alligevel på skole og druk så der havde jeg alligevel ikke tid til at træne.

over and out

Edit, kort update:

jeg er stadig røvforkølet, men dagen i dag har hjulpet en del da jeg har været en del udenfor til trods for at jeg har arbejdet en del. Jeg skulle oprindelig have arbejdet til ca kl 20, men fordi jeg er så pisse klog og effektiv er jeg allerede færdig :laugh:

Der er kommet ny receptionist, troede jeg, og det fik sgu mit humør noget op! Vores nuværende er blevet knocked up så hun skal snart på barsel og så skal der jo bruges en ny. Jeg troede hende her ville være afløseren men hun var kun midlertidigt inde for at hjælpe i dag og i morgen da der er meget travlt med kurser ect. Det er ærgeligt for hende den nye er sgu en yderst dygtig pige. Tæt på Epic BoobsTM + nice rack!

Og når man så ser hende gå og rydde op, komme med mad, kaffe og cola så kan man jo ikke andet end elsker hende :laugh:

edit2: på vej hjem nuppede jeg en belgisk vaffel, det helbreder alt!

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige faldet i søvn på sofaen så må hellere gøre det kort.

Jeg var til boksning og der var megamange. Ikke så fedt da det kræver at alle vil gøre en god indsats under opvarmning og også generelt til træning. Selvom makkeren er det vigtigste så er det også godt når man kan mærke at de andre omkring en giver den fuld gas.

Det var generelt en god træning selvom min normale makker stadig holder pause.

Anygay, jeg sidder og gaber og har det ene øje lukket så må hellere holde her.

optur er dog at jeg sandsynligvis er ved at være øvre med en forkølelse og bihulebetændelsestendenser.

Link to comment
Share on other sites

træning i dag:

15min crosstrainer = opvarmning - det er godt for mine led/skinneben i modsætning til løbebånd.

lidt styrketræning:

decline bænk

10*stang

10*50

10*60

10*65

lol jeg er slap! Måske er det derfor mine arme og bryst er så små(t) :laugh:

incline db bænk

10* 22

10*28

10*28

t-bar

10*15

10*30

10*45

10*55

10*55

Ikke videre optimalt. Jeg har før løftet 100kg med den øvelse, men det var også med et greb der passede noget bedre end det jeg brugte. Ret beset burde jeg vel bare træne noget mere...

lat raise "supersettet" med nedenstående)

3*10*15

lat front raise

3*10*11

Så kom en gammel kammerat og vi snakkede lidt sommerferie og andet gøgl = ikke mere styrketræning.

25min crossfit

jeg kom i tanke at jeg hellere måtte lave noget mavetræning (jeg hader armtræning)

3*15*situps(burde have fundet en vægtskive)

3*15* skrå situps

3*15v-situps(tror jeg de hedder)

25min crosstrainer mere.

- småsnakkede igen med kammeraten

15min crosstrainer - jeg fandt ud af at jeg havde været i centeret 4timer så måtte hellere smutte hjem (der var friends mens jeg "styrketrænende"...)

Lige nu burde jeg læse i min Baars & Gage "Cognition, brain and consciousness" til faget neuromarketing (Pleasures and Decisions of Consumer’s Brains), men det sker vist ikke i så seriøs grad som jeg burde :unhappy:

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

boksetræning - powerboksning as usual

min gamle makker var tilbage, blot for at fortælle han tagerpå ferie i 3uger :laugh:

Men der var god energi!

efter træning tog jeg nogle sæt wide grip pulldown, flyers(maskine), overhead press, noget bicepsfaileri og det var vist det.

Jeg skal igang med noget mere styrketræning da jeg kunne mærke lidt lyskenproblemer under træning. Hvordan man får det af boksning er mig ubegribeligt, så det må komme fra de gange jeg har brugt crosstraineren.

Der bliver dermed nok en lille pause fra boksetræningen, men nu må vi se om jeg kan holde mig væk.

Link to comment
Share on other sites

Var ude og hyggecykle lidt i eftermiddags. Lækker tur - jeg skriver videre senere :bigsmile:

Turen var til køge og hjem igen. Det var en tur på ca 70km hvor jeg holdte en lille pause da jeg nåede Køge. Jeg tænkte det var en god idé da jeg ikke har cyklet i lang tid. Mindst 3måneder siden.

Fin sidevind der dog skifte over i modvind på vej hjem. Jeg kunne godt mærke at det er lang tid siden jeg har kørt. Jeg havde lidt ondt i ryggen efter ca 10km, men det gik over. På vej hjem begyndte jeg dog at få ondt i røven :laugh:

Gennemsnitsfaretn var ca 30km/t hvilket er helt fint da den var fyldt med lyskryds.

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Træning i dag:

30km på cykel for at lige at ryste benene lidt.

Boksetræning her til aften:

Jeg var jævnt smadret inden træning. Mine ben var lidt ømme og jeg havde spist(alt for meget) lige inden træning. Dumt jeg ved det, men havde ikke rigtigt fået ordentligt føde hele dagen så der skulle lidt energi ind.

Vi var ike så mange og der var en del nye, ca 50/50 og vi var vel 12stykker.

Masser af slag og næsten kun plethansker så det var fedt. Lidt forskellige serier bl.a. med short hooks, som egentlig ikke er så velanset i boksekredse. Men Kessler benytter sig ofte af dem da hans modstandere pakker sig og så er det et slag der er meget hurtigt og gør meganas. Det kan bedst sammenlignes med en blanding af hook som man trækker lidt ned, men har armen i samme vinkel (og spænder håndledet ligså meget) som et dybt stød.

Efter træning hoppede jeg som sædvanelig i spabadet og nogle af tøserne fra træningen joinede. De havde nævnt for vores træner om ikke de skulle arrangere en julefrokost for os der kommer der ofte, og straks bestemte vores træner hvordan det skulle foregå. Træning i fitdk en lørdag hvor vi træner og lukker centret. Ud at spise, og så hen på hans bar/et sted hvor han kendte bestyrer. Jeg er ikke sikker på det sidste da han har gang i rigtig mange ting. Men det er sgu meget typisk at vores træner at skraks tage styringen. Så tøserne skulle bare finde en dato.

Det bliver underholdende at se de andre i lidt andre omgivelser :bigsmile:

Nå, men jeg skal tidligt op i morgen så må hellere hoppe i seng. Jeg regner med at cykle hjem til de gamle i morgen, så jeg skal helst være ordentligt udhvilet - de bor i Kalundborg ca 100km.

Link to comment
Share on other sites

cyklede de 100km forleden men døede godt nok da jeg manglede ca 25km. (Jyderup/Mørkøv området). Der var bestemt ikke mere energi at tage af!

Jeg havde ellers spist fint, men havde kun nogle bananer med og 750ml saftevand i den ene drikkedunk.

Det var ellers en ok tur, så det er nok ikke sidste gang jeg tager den. Jeg ramte også den grønnebølge på Roskildevejen :bigsmile:

I søndags spillede jeg fodbold med min storebror og et par gamle kammerater. Det var sgu meget sjovt. Jeg får set dem for lidt selvom jeg forsøger at tage hjem så ofte jeg kan. Jeg skal være fader til en af de kammeraters datter der var med i søndags. Vi har kendt hinanden siden vi var 2-3år og jeg er også den eneste af vennegruppen der skal med til festen. Jeg håber det bliver underholdende for jeg hader at komme til fester hvor jeg ikke kender så mange. Jeg plejer at være god til at lytte og smalltalke med andre, men det kræver en oprigtig interesse og det er det sjældent når det sikkert er en af de eneste gange jeg møder hans svigerfamilies fætter, kusiner onkler langt ude ect. :dry: Men der er jo ingen grund til at tage sørgerne på forskud :smile:

Som jeg postede i irritationsmomenttråden har jeg i dag haft ondt i nakke/venstre skulder så har overhovedet ikke trænet og i går var jeg på "arbejde". Jeg fik penge for at høre musik i tivoli/the voice så det var jo fint :bigsmile:

Angående min nakke så tog jeg dog ned i centret for at sidde rn ½t i spaet og lidt tid i dampbadet for på den måde at få løsnet lidt op på muskulaturen. Jeg snakkede efterfølgende med en veninde der er ved at være færdig som kiropraktorstud og hun sagde der ikke var så meget at gøre. Hun skal dog "hjem" i weekenden, hvor jeg også regner med at tage jem igen, så hun vil give mig en behandling hvis hun får tid :smile:

Jeg satser på at tage til morgentræning i morgen for at få pulsen lidt op. Der var MEGET god mad i weekenden så der er nogle kalorier der skal forbrændes! Jeg bulker lidt ufrivilligt pt, så det skal der rettes op på.

Det er lidt underligt, for jeg plejer ellers at være i god form lidt efter efterårsferien. min formkurve plejer at se nogenlunde sådan ud:

november/december med julefrokoster = dårlig form.

Forår = masser af træning = fin form.

Maj-august = grillfester = dårlig form(det med strandform har jeg når det er køligt :laugh: )

efterår = tid til træning = fin form.

Vægten pt er 85kg. Man kan se lidt mavemuskler, men jeg burde nok være nede omkring de 80kg pt.

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Var til morgentræning i dag kl 8. Fuck hvor jeg bare ikke i live på det tidspunkt! (godt jeg er studerende og de fleste af mine lektioner starter kl 11.40 :laugh: )

Anyway. Træningen onsdag morgen og lørdag eftermiddag i Frederiksberg er ofte lidt lala, eller rettere det er hvad man normalt ville kalde for motionsboksning. Det gælder bare om at få brændt nogle kalorier af, uden at tænke ret meget over teknik mv.

I dag var ingen undtagelse og det var en kickbokser der underviste, hvilket ikke umiddelbart gjorde det meget bedre(slagteknisk, hvert fald). Der var også en del spark og bentræning. Fx hvor man skulle hoppe over step"bænke", eller hvad de hedder, og derefter squatte. Det gav godt i benene, kunne jeg mærke efterfølgende, men det var bare ikke helt det jeg ville have ud at træningen.

Men det var fint nok at få pulsen lidt op og komme i spabadet efterfølgende :bigsmile:

Jeg hoppede på vægten efterfølgende og det lader til at jeg vejer omkring 83,5kg. Det er selvfølgelig lidt svært at sige da jeg burde veje mig inden træning, hvor jeg jo både sveder en del, men også indtager en god omgang vand.

Jeg lever pt i en ordentlig gang flytterod da jeg snart flytter lidt sydvest på (Rødovre), og kosten er derfor ikke super optimal, da jeg ikke rigtig gider at købe stort ind, men snarer spiser mig gennem mit lager at diverse ting jeg har haft i skabene et stykke tid.

Det må vist være alt for i dag. Jeg overvejer dog pt om jeg skal tage op i centret i aften for at få styrketrænet lidt. Min krop kunne sikkert godt have godt af det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

AFSTED MED DIG.... NU

Javel, mor!

Jeg så faktisk indlægget lige inden jeg tog af sted og det var afgørende for at jeg rent faktisk kom af sted, så tak :bigsmile:

Jeg havde brugt nogle timer på opvask og vasketøj, så med lidt stille musik i ørerne havde jeg så småt mistet motivationen, men jeg tog afsted og nåede ca 1times træninng.

Opvarming = 15min crosstrainer med god gas

alle bænkene var optaget så jeg brugte primært maskiner :dry:

patmaskine:

1*10*45kg

2*10*55

1*10*60kg

wide grip pulldown:

10*47(den er har en undelig inddeling!)

10*51

10*61

10*75

flyers (stadig maskine)

10*115 må være pund

10*130

2*10*145

bicepsmaskinefaileri

10*40

10*50

10*60

db one arm overhead triceps

10*11

3*10*13kg

db lat raise

3* 13kg

Det var heromkring jeg blev smidt ud af centeret :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Javel, mor!

Jeg så faktisk indlægget lige inden jeg tog af sted og det var afgørende for at jeg rent faktisk kom af sted, så tak :bigsmile:

Jeg havde brugt nogle timer på opvask og vasketøj, så med lidt stille musik i ørerne havde jeg så småt mistet motivationen, men jeg tog afsted og nåede ca 1times træninng.

Opvarming = 15min crosstrainer med god gas

alle bænkene var optaget så jeg brugte primært maskiner :dry:

patmaskine:

1*10*45kg

2*10*55

1*10*60kg

wide grip pulldown:

10*47(den er har en undelig inddeling!)

10*51

10*61

10*75

flyers (stadig maskine)

10*115 må være pund

10*130

2*10*145

bicepsmaskinefaileri

10*40

10*50

10*60

db one arm overhead triceps

10*11

3*10*13kg

db lat raise

3* 13kg

Det var heromkring jeg blev smidt ud af centeret :tongue:

GO STIL :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad lige og stenede på min nokia sportstracker site og tænkte jeg lige ville poste (noget af) min cykeltur forleden.

Jeg er ikke helt klar over hvorfor jeg fik stoppet programmet ved Jyderup, men jeg husker at min svigerinde ringede og sagde at der var hjemmelavede burgere på menuen og at mine forældre lige var kommet. Så jeg må åbenbart have fumlet lidt med min telefon/sportstrackerprogrammet da jeg skulle modtage opkaldet og demred have slukket for det.

En ting jeg studsede lidt over min topfart. Øverst på siden kan man se at den registrerede topfarm er 58km/t, men når jeg markerer området på grafen siger den mere mondæne 52km/t - Det er naturligvis det første der er det rigtige ( :laugh: ), men det er underligt det ikke er synkroniseret.

Grafen viser ca 2 pauser hvor grafen er helt i bund. Den første ved ca 2:15 var en kort tissepause - ja, jeg står af cyklen for at pisse :tongue:

Den anden, lidt tættere på 2:30, var da jeg fik øje på statioltank = kold cocio til mig :wub: (og ca 6min pause hvor jeg også fik genfyldt mine to vanddunke og det var sgu nødvendigt). Det var i øvrigt meget sjovt at se ekspeditricen ansigtsudtryk. Efter 2t på en cykel og i cykelsko har jeg sikkert gået som en pædofil der har tilbragt to dage i vester fængsel!

post-8595-1253836146_thumb.jpg

De tidligere steder hvor den grønne kurve er styrtdykkende er lyskryds. Bemærk lige at der ikke er nogen steder den første ½time hvor der er synderlige hastighednedsættelser. Jeg havde nogle gange hvor jeg skulle sætte farten ned pga andre cyklister og lyskryds der ikke skiftede helt så hurtigt som jeg ville have dem til. men en 30min på roskildevej uden nogen stop for rødt lys er sgu lidt vildt :bigsmile:

Det er sjældent man er så heldig!

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder i toget mod Slagelse da jeg skal til noget indflytningsfest med nogle kammerater som jeg kender gennem HTX / Roskilde festival.

Jeg "startede" dagen godt med gratis hotdog ved 14tiden + et par øller og hvad der ellers hører til. Et organ i cbs der hedder Get a ling sponsorerede det :bigsmile:

Dagens træning var:

opvarmining = crosstrainer. avg puls ca 160, ca forbrænding 500kcal

wide grip:

10*47

10*54

6*61

6*68

close grip:

3*8*68

Bænkenes skum var ved at blive udskiftet, så jeg tog en maskine i bryst

8*47kg

8*54kg

2*8*61

min korttidshukommelse svigter lidt her. Jeg mener jeg tog en anden bryst øvelse, men er temmelig blank

bicepsfaileri, db hammercurl:

ca 3*10*14

lat raises:

10*14kg

10*16

10*17

8*18

incl db bænk:

3*10*25

fladt kort i snak med en gammel kollega = bicepsmaskine ved siden af hans maskine

3*10*45

smuttede i bad

Hep, så er det Slagelse næste gang. Det er sandsynligvis det sidste omgang træning i denne uge, da jeg tager hjem til de gamle i weekenden. God weekend røvhuller!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder lige og venter på kampen mellem V Klitschko og Chris Arreola. Ingen træning, men blot lidt yderligere fysiske data om mig end dem der står i min først post i loggen. Højden skulle helst ikke være ændret :tongue:

Tidligere i dag målte jeg og min storebror for sjov vores rækkevidde mv. Min storebror og jeg ligner på ingen måde hinanden, fysisk hvertfald, da han er ½ spanier, sorthåret og noget mere smal over skuldrene. Men vi går altid og joker med at han har lange arme og korte ben og jeg det modsatte, hvilket var årsagen til at vi så lige ville måle armlængde, rækkevidde og skulderbredde.

Jeg kan ikke huske de præcise data, men min rækkevidde var ca 2cm længere, det tiltrods for at jeg er 54cm over skulderne og han er 46cm. Det er sgu alligevel en forskel!

Så når vi stod lige over for hinanden og han havde knogerne mod min hage manglede jeg nogle cm fra hans. Det så lidt sjovt ud!

HOLD NU KÆFT, CLAUS BORRE!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning her til aftes. Jeg var egentlig i god tid, alligevel var jeg ved at glemme mine sko. Flot Helle!

Til gengæld glemte jeg en halstørklæde på en station tidligere i dag :nonono:

Dag jeg kom hen til træningcentret mødte jeg en lettere forvirret veninde, kun iført én sko, hun kunne ikke finde den anden :laugh:

Det er altid noget jeg ikke er den eneste der ikke har styr på hvor mine sko er!

Et par minutter efter blev der kaldt over højtaleren at personen med skab nummer X skulle henvende sig i receptionen. Hendes sko havde hun midlertidigt lagt ind i et naboskab og så var der kommet en person som ikke havde lagt mærke til skoen og lagt hendes ting ind i skabet.

Anyway. Træning = powerboksning

Vi var rigtig mange så opvarmning var lidt elendig, og første serie var også irriterende. Vi har kørt den før, men det positive er at man får pulsen godt op. Det dårlige er, at det kan betale sig at have elendig teknik da det primært går ud på at slå mange hurtige slag, i forskellige positioner og forskellige slag.

Anden serie var dog noget mere underholdende. Jeg har ikke kørt den før, men den var rimelig simpel og gav godt med syre i anterior delt. Man skulle slå hurtige slag, dog med ordentlig teknik, og når træneren fløjtede skulle man første gang slå to lige hårde vh, næsten gang vhvh, og så videre indtil 16slag, så gik man ned til 14, 12...

Så lavede vi en øvelse med plethandsker som også var rimelig god. Masser af hårde og forskellige slag. Nogenlunde det samme blev overført til sandsæk bagefter.

Mavetræningen var hård som altid.

Mine boksehandsker smuldre nogle gange, især når jeg slår hårdt, og det er sgu for dårligt da de kun er 1år gamle, så jeg skal have kontaktet enten fightersport for at høre om jeg kan få et par nye eller refundering.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning = 15min crosstrainer. 25x kcal

t-rows

10*15

10*30

10*45

8*55

6*65

2*6*75 her kunne jeg mærke at min grebstyrke var årsagen til at jeg ikke kunne løfte mere. Det kan være jeg skal have kigget lidt på det og finde nogle gode øvelser. Jeg har før haft problemer med grebsstyrken, men det er lang tid siden da jeg ikke har styrketrænet ordenligt i meget lang tid. Utrolgt at opleve problemr med grebet allerede ved 7tkg. Giver ingen mening at jeg kan være så slap :laugh:

db incl bryst

10*22

3*10*25

dødløft

5*50

2*5*80

db decl bænk

2*10*17

2*10*23

arnold press delt

4*15kg

hammercurl

3*14

benpres

10*55

10*85

10*105

10*125

10*145

10*165

10*185

10*195

så løb jeg tør for kilo og engagement!

Jeg havde ikke kørt øvelsen i flere årtier så havde ingen anelse hvor mange kili jeg kunne tage. Derfor de mange sæt.

Cable biceps curls ss med triceps

10*12.5

10*17.5

2*10*22.5

og til sidst et enkelt sæt kun triceps (stadig cable)

10*25

10*27.5 (blev til to)

mavetrkning ss med armbøjninger.

Ville gerne crosstraine lidt, men samtlige maskiner var optaget så jeg tog bare 5min i en romaskine.

Link to comment
Share on other sites

en ting jeg tit undrer mig over når jeg er nede og træne, er at mange tager elevatoren fra 2kældresal til stueetagen i Fitdk falkoner. Folk har lige brugt en masse energi i centret og så gider de ikke gå op at lidt trapper. Det er sgu lidt underligt.

I dag var ingen undtagelse, men der stod en ung pige i høje hæle og det er måske lidt mere fair nok at hun ikke gider tage trapperne.

en anden ting der undrer mig, er hvor kommunikationsangste folk er når de træner. En ting er at folk gå rundt og ser sure/tough/slutty eller koncentreret ud, men hvorfor er der så mange som ikke bare spørger om de må tage sæt imellem den person der tæner. Det sker sgu ofte at de bare venter og så jkan der være en hel kø til en enkelt maskine...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share