Now I'm fat n plaintive. After I'll be a fucking T-REX!


apprenti
 Share

Recommended Posts

en anden ting der undrer mig, er hvor kommunikationsangste folk er OGSÅ når de træner

Fixed.

Nu er danskere jo generelt ikke meget for at tale med andre - hverken i Netto, i bussen eller motionscenteret. Eller nogen andre steder.

Har prøvet en gang at foreslå at vi flettede men personen gryntede og blev siddende og så har jeg ikke spurgt siden men med en snert af socialfobi så gemmer man også i årevis på den slags negativ kontakt. Men træls er det at stå og vente især man har travlt og skal nå noget efter træningen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fixed.

Nu er danskere jo generelt ikke meget for at tale med andre - hverken i Netto, i bussen eller motionscenteret. Eller nogen andre steder.

Ja det er rigtigt, men man kan argumentere for at kontakt til andre mennesker ikke er nødvendigt fx når man venter på bussen. Men jeg forstår ikke helt hvorfor man ikke henvender sig når det handler om ting som i motionscentret. Og når jeg ser sådanne ting kan jeg ikke lade være med på den ene eller anden måde at udfordre folk.

Så efter at frøkenen(formoder jeg), havde ventet på benpresmaskinen i omkring 20min kunne jeg ikke dy mig for at prikke hende på skulderen og sige hun en anden gang burde foreslå at tage sæt imens de andre holdte pause. Det er en helt basal ting og det var tydeligt at hun kiggede hen til maskinen rimelig ofte, men det er jo hendes egen sag og jeg burde blande mig uden om, men...

Edit jeg smutter til træning nu. Det var meningen jeg ville styrketræne lidt, men mens jeg har været på arbejde fik jeg lavet et super papercut på tværs af tre fingre! Så det må blive noget crosstrainer eller lignende.

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Guest OnTheRun
en ting jeg tit undrer mig over når jeg er nede og træne, er at mange tager elevatoren fra 2kældresal til stueetagen i Fitdk falkoner. Folk har lige brugt en masse energi i centret og så gider de ikke gå op at lidt trapper. Det er sgu lidt underligt.

I dag var ingen undtagelse, men der stod en ung pige i høje hæle og det er måske lidt mere fair nok at hun ikke gider tage trapperne.

en anden ting der undrer mig, er hvor kommunikationsangste folk er når de træner. En ting er at folk gå rundt og ser sure/tough/slutty eller koncentreret ud, men hvorfor er der så mange som ikke bare spørger om de må tage sæt imellem den person der tæner. Det sker sgu ofte at de bare venter og så jkan der være en hel kø til en enkelt maskine...

X2

Jeg styrketræner nogle gange i FW på Nordre Fasanvej, og det er på 5. sal. Der tager stort set alle elevatoren op, selv om det egentlig bare er en god anledning til at få pulsen op før træningen. Jeg forstår det ikke. Men der er jo også mange, der kører inde fra byen og ud til Hareskoven med deres mountainbike bag på bilen i stedet for at tage det som opvarmning.

Det giver ingen mening.

Også enig mht. kommunikationen. Jeg spørger altid, hvor mange sæt folk mangler. Så plejer de enten at få røven i gear og blive færdige eller at tilbyde at man kan tage nogle sæt indimellem, så man "fletter". Men det kræver, at man lige åbner næbbet til at starte med. Og det er også min oplevelse, at mange i stedet går rundt og ser lidt indebrændte og irriterede ud.

Edited by OnTheRun
Link to comment
Share on other sites

Og det er også min oplevelse, at mange i stedet går rundt og ser lidt indebrændte og irriterede ud.

Meget enig, men det synes jeg folk gør uanset om de venter på en maskine/ledig mv.

Der var en periode på omkring en måned, for ca et ½år siden, en brtisk gut som altid gerne ville have mig til at spotte fordi jeg nærmest var den eneste der så imødekommende ud. Jeg ved ikke om det er specielt dansk fænomen, men man ser det jo også på gaden. det er sjældent man ser folk der går og smiler for sig selv eller til andre.

lidt kort opdatering fra i går:

Det var en fin træning, hvor vi var meget få så træneren var godt efter os og kom hen og kommentere min teknik og fodstilling+bevægelse. Det var sgu meget rart da jeg godt kunne mærke jeg kunne få mere ud at mine slag, men ikke vidste helt hvordan/hvad jeg skulle rette på.

Der var en masse tunge øvelser og forskellige plethandske-serier, så alt i alt var det en fed træning. For en gangs skyld hoppede jeg ikke spabadet :blush:

Jeg tog dog et kvarter eller lignende i saunaen.

Årsagen til at jeg ikke skrev igår var fordi jeg skulle tidligt op og hente en bil hos udlejningsselskabet hertz for at køre til odense. Så jeg har brugt det meste af dagen i odense, da jeg hjælper til med noget HP for tiden. Jeg brugte også noget tid på at læsse bilen i Hellerup. Det værste var at jeg sad i vores "kantine" og ventede over 1t på nogle fucking oplader til to HP mininotes, vi ikke havde på vores reklamebureau, som jeg skulle bruge i Odense, så jeg kom først afsted ved 12tiden. Vi havde sagt 2uger for inden til Hp at de skulle sende dem og så ender jeg med at side og vente på et grønt bud eller hvem det var :nonono:

Men hvad fanden, jeg får jo løn for det.

Weekenden vil blive brugt på at installeret mit lort i min nye lejlighed. Pt er alt andet end sengen puttet i flyttekasser. Derudover har min søster fødselsdag...summa summarum, ingen træning i denne weekend.

Link to comment
Share on other sites

De to opladere jeg ventede på i fredags var ovenikøbet de forkerte! Flot!

anyway. Jeg sidder og "venter" på at skulle tage mig sammen til at pakke taske til boksning. De sidste par dage har jeg funderet lidt over min træning. Der er intet formål med det som sådan. Jeg vil gerne hygge mig mens jeg gør det og ellers bare holde kroppen ved lige. Men det er jo ikke som sådan et formål.

Jeg vil gerne et par kilo ned, men gider ikke rigtig gøre en indsats, så det formål er mere et kinda-would like to, I guess - formål... Altså et der ikke rigtig kommer til at ske.

Så nu tage jeg skeen op og siger at inden starten af november skal jeg ned på 80kg. Jeg vil ske ved at jeg primært skærer i mit madindtag. Mindre at de sjove ting. Måske færre byturer, som dog bliver svære at holde på nu hvor julefrokostsæsonen nærmer sig. Men om ikke andet, så et styks apprenti skal være klar til holde juleferie ved højest 80kg.

Nu er det sjældent jeg skriver hvad jeg spiser, men jeg spiser generelt rimelig sundt. Masser af protein kulhydrater og "gode" fedtstoffer. Men en af de ting der skal sikre at jeg indtager færre kcal er at jeg skal spise flere grøntsager. Måske udskifte ris, pasta og kartofler udelukkende med grøntsager i stedet for at lave fx 50/50 som jeg før har gjort for at gå lidt ned i vægt når jeg synes det har været tid.

Helt præcis hvor få kalorier jeg går ned på, ved jeg ikke endnu, men overvejer lidt drastiske nedskæringer da jeg ikke gider være på "diæt" i lang tid. Det bliver muligis noget med 1500kcal på ikke-træningsdage og 2300 på træningsdage. På den måde er jeg mindst 700-900kcal i underskud. Det vil hetl klart tage noget mere muskelmasse end hvis jeg holder mig til den "gense" -500 molregel. Det rører mig dog ikke synderligt da jeg altid kan bygge noget muskelmasse op igen hvis jeg synes jeg bliver for lille at se på. Derudover Så træner jeg jo ikke ligefrem for at få muskelmasse som det tydeligvis ses af mine træningsmetoder og de vægte jeg løfter.

Det må være alt for nu, inden træning. Jeg skriver nok i aften hvordan træningen er forløbet og poster måske et "før" billede i aften eller i morgen. Det vel egentlig være af morgenformen. Nu får vi af se...

Ciao

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Fixede lige at det er i starten af november jeg skal ramme 80kg - og da gerne før. I slutningen af november vil jeg gerne være omkring de 77kg. Jeg skal nok ikke meget længere ned da min fedtprocent så gerne skulle være til pas lav. Den præcise fedtprocent kan jeg ikke måle, men ved 77kg skulle det gerne være omkring de 7-8stykker, men det vil tiden vise hvordan min form egentlig er. Det er lang tid siden jeg har cuttet ned til under 80kg, og jeg har ikke rigtig styrketrænet så hvor meget der er muskel og hvor meget der er fedt er noget uvidst for mig.

Træningen i dag var fin. Opvarmningen var dog ikke alt for god da der var rigtig mange og tempoet kom aldrig super højt op.

Selve træningen var dog rigtig god fordi min gamle makker var kommet hjem fra ferie. Dog i en lidt anden form end da jeg sidst boksede med ham, men det er jo forventeligt. Han var dog god til at give mig et par på hovedet når paraderne ikke sad som de burde eller hvis min højrehånd ikke var så hurtig til at komme tilbage i "udgangsposition" - Jeg ved egentlig ikke hvad det hedder når man bare holder paraderne oppe og er klar til at slå.

Lidt forskellige serier, de var dog allesammen fine. Jeg har efterspurgt lidt mere tekniske prægede og hårdeslagkombinationer, så træneren kom hen og punkede mig hver gang han kunne se jeg ikke slog hårdt nok eller min makker coachede for meget. "Hvis din makker kan snakke sådan, slår du ikke hårdt nok i slagpuden" - og det kan han jo kun have ret i :smile:

Men alt i alt en rigtig fin træning.

Efter træningen hoppede jeg op på vægten som sagde 84kg. Jeg har ikke selv nogen vægt så selvom aftenvægten ikke er den mest pålidelige, er det hvad jeg må holde mig til + spejlet naturligvis.

Det var vist det. Nu skal jeg snart på hovedet i seng, da jeg skal tidligt op i morgen. Det var jeg også i dag og det har sgu hæmmet mig lidt. lige inden træning sad jeg også og gabte - ikke det bedste udgangspunkt. To kopper kaffe hjalp desværre heller ikke synderlig meget. Set i bagklogskabens lys burde jeg have hørt noget Tool - Aenima eller RATM for at komme i humør til træningen. Aenima plejer altid at have positiv indvirkning på mig. Sandsynligvis også mit testosteronniveau :laugh:

God træning derude.

Link to comment
Share on other sites

jeg vågnede for ca 1time siden da jeg havde indstillet mit vækkeur, men glemt at slå det til.

Så ingen træning i dag. kun husligt arbejde indtil jeg kl 16 skal mødes med nogle kammerater og varme op til Green Day koncertet i forum.

Jeg tog et billede forleden, tirsdag mener jeg, og det er helt uden pump og aftenform, så jeg kan bestemt godt se lidt markert ud, men det er jo ligemeget da dette skal fungere som et "før"billede.

Front:

post-8595-1255087409_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning i går mandags, var ikke boksnig som sædvanelig, men derimod badminton mod min storebror. Hans normale makker var syg så vi tog lige et par kampe. Jeg har ikke spilet i flere år. Vel ikke siden jeg var en 16-17stykker, så mindst en 8år siden. Det kunne bestemt mærkes da jeg havde meget lidt føling med hvor på banen jeg stod, løbemøntre, teknik osv. Jeg tabte da også alle sæt. Det sidste sæt vi spillede, havde jeg dog genfundet så meget teknik og banefornemmelse at jeg kun tabte 18-21. Men jeg vidste jo godt jeg ikke kunne slå ham, så det var bare for sjov.

I dag har jeg hjulpet min far med at sætte vinduer i deres hus, så det må gælde som dagens motion. De havde før nogle store panoramavinduer fra 90'erne som gik fra gulv til loft i stuen og var omkring 2m brede. Det var ud til altanen hvor de har havudsigt så det var jo meget naturligt, men de var ikke super energivenlige og hæveskydedørspartiet var ved at blive meget stram at åbne da det også var ca 200x200, så det skulle skiftes.

Lige nu ligger jeg i sengen da jeg er mega træt. I går morges vågnede jeg op med ondt i halsen og lidt forkølet og det har taget endnu mere til. Så nu læggger jeg mig en halv times tid for at få lidt energi :smile:

God nat :tongue:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning var kickboksning.

Det var fint med lidt variation, men nøj hvor kan jeg godt mærke jeg har brugt flere timer på fodbold end diverse akrobatiske udfoldelser med mine ben. Balancen når jeg står på min højre ben(jeg er højre fodet til fodbold) er helt hen i vejret! En øvelse hvor skulle lave 20 sidestående spark (har ingen anelse hvad de hedder) gik fint da jeg skulle sparke med højre, men da vi skiftede ben var balancen på mit højre ben så dårlig at jeg kun kunne sparke 7-8 gange får jeg måtte ned og støtte med venstre ben.

Jeg burde nok skrive lidt mere om træningen, men ved at være jævnt træt. Jeg manglede også meget energi til træningen. Det skyldes sikkert at jeg er lidt syg pt. Jeg tvang migselv til at være sengeliggende igår, for at komme hurtigt ovenpå igen og det har vist virket. Her til aften kan jeg da hvert fald trække vejret nogenlunde gennem næsen.

Lidt kort om vægttabet, så sagde mine forældres vægt 82.6kg her i weekenden, det til trods for at jeg voldåd min mors hjemmelavede kiksekage. Ikke at fedt sætter sig med det samme, men når der kommer større mændger mad ned i sækken kan det som regel ses på vægten. For et par wekkender siden da jeg også var hjemme (jeg er meget hjemme hos mine forældre :laugh: ) sagde vægten 84,5kg så lidt er der da sket.

Mit endelig mål, 77kg, bliver muligvis ændret da min storebror har vædet med mig om hvor meget vi procentvis kan tabe inden d. 24ende december. Han vejer også omkring de 84kg, men hans vægt sidder primært i benene da han cykler en del. Så af kropsbygning er vi på ingen måde ens og det betyder selvfølgelig lidt. Men han rammer mig på et ømt punkt da vi vist nok skulle veje os d. 24ende om morgenen og jeg vil jo gerne nyde lidt af julemaden og julefrokosterne der selvfølgelig kulminerre d. 24ende, men har været under vejs i lang tid inden. Så jeg må se om jeg kan moderer mit alkohol indtag i november og december måned. Om ikke andet så kan man altid tage til julefrokost på tom mave, og kun spise lidt til at starte med så snapsene virker mere end normalt. Det smarte ved det(hvis man kan styre det) er en billg brandert, en teenage brandert (for man vidste jo ikke bedre da man var 14-15år) og i forhold til vægttabet også en brandert uden alt for mange kcal. Det kunne hvert fald være underholdende at prøve!

her i øvrigt alt det doping jeg tager pt.:

post-8595-1255647280_thumb.jpg

Syntha-6 har jeg valgt pga smagen. Det er røvdyrt i forhold til hvad der er i, da det kun er ca 50% prot. resten er fordelt på carbs og fedt. Men jeg skal jo alligevel have disse ting efter træning så det gør mig ikke noget at der er omkring 35% maltodextrin i.

Jeg er lige startet på kreatin, som jeg kun bruger når jeg skal lidt ned i vægt for at holde bare en smule på muskelmassen.

Den største dopingsynd må være havregrynene. Dem har jeg brugt i nærmest alle mine levende år.

Nå, jeg vil skride i seng. I morgen skal jeg skrive opgave indtil mine forældre kommer forbi og vi skal se på båd til dem. En Grand Soleil 37fods. Rigtig flot båd, men indvendig er den måske ikke helt så flot som X-yachts som min far vist sværger lidt til. Sejl egenskaberne på GS37 skulle dog være helt på linje med en X37.

Anywho. jeg har weekend, så Kiss me where is smells funny!

Link to comment
Share on other sites

Mandag: boksetræning

Træningen i sig selv var ganske fin. En masse plethandsker og sparring, men motivationen og energien manglede. Det gjorde den dog også for min makker, men sjovt nok havde han energi til at give nogle dybe slag og hooks til nit hoved :laugh:

Men slagene var temmelig retfærdige! Mine slag var halvsløve og paraderne nærmest ikke eksisterende. Jeg tror også vi hyggesnakkede lidt for meget, men jeg tror det var stemningen hele vejen rundt.

Måske var det fordi nogle tøser havde arrageneret en julefrokost og vi derfor snakkede lidt om det inden træningen. Det gjorde vel stemningen lidt useriøs og lidt for hyggelig uden at stemningen nåede at blive mere seriøs da træningen gik ordentligt i gang.

tirsdag: cardio + styrke

30min crosstrainer

Seated leg rows

125*10

155*10

175*10

195*10*2

leg curl

46*10*3

bryst maskine

47*10*2

54*10*2

61*10*2

lat raises

13*10*3

db bor

18*10

25*10

30*10*2

36*10*2

db triceps two arms overhead press

20*10

25*10

30*10

biceps curl

12*10

14*10*2

seated row

61*10

68*10

75*8*2

lat pulldown

54*10

68*7

68*5

20 min crossfit til slut

Link to comment
Share on other sites

træning i går:

20 min crosstrainer. Gns puls ca 170 og 400kcal

seated leg press

155kg(yeah right)*10

195*10*3

leg curl

25*10

39*10*2

46*10

flyers maskine

130*10

160*10

175*10*2

lat pulldown wide grip

33*10

54*10

61*8*2

pat maskine

47*10

54*10

61*10

61*8

db seated rear lat raise

(2*)18*10*4

seated row

54*10*3

cable triceps m reb

12,5*10

20*10

25*10*2

cable bi m reb

20*10*3

Jeg trænede med reb for at give lidt gripsstyrke samtidigt - det er muligvis begrænset hvad det giver.

crosstrainer 15min, ca gns puls 140, 300+kcal(ink. 3min "afkøling")

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

boksetræning:

rigtig fin træning selvom jeg stadig er lidt snottet, men mon ikke det snart er ovre!

Min faste makker var der desværre ikke i dag, men jeg nuppede en anden makker som godt vidste hvad boksning gik ud på så det var fint. Højde og vægtklasse var nogenlunde det samme og det også lidt vigtigt. Det tog naturligvis lige et par runder før man rigtigt fandt rytmen, men derfra og så fremad var det var fulde skrue!

Jeg styrketrænede i øvrigt lidt inden boksning, da jeg kom lidt tidligt. Så det blev til 25*10*3 skrå db bænk og 61*8*3 lat pulldown wide grip.

Lidt kort tilbage til selve boksningen så var der en masse sandsæk og plethandsker. Til sidst var der også lidt sandsæktræning hvor man skulle være fire personer. To til at holde sæken og to til at slå. Serien er delt op i tre forskellige "slag" ad 30sekunder. Første slag er hurtige slag samtidig med at man tapper på modsatte fod af den hånd man slår med.:an skifter hånd efter hvert slag således at man små stepper hele tiden. Det får pulsen fint op! Efter de første 30sekunder slår man hårdt: venstre, højre, venstre, højre. Derefter går man amok med slag som teknisk set, hos mange, ender med at blive noget sjusk, sandsynligvis en underlig blandingen af lige stød og slose/short hooks. Men man er helt død bagefter! Dog starter det forfra med hurtige slag således at man kommer igennwm cyklusen tre gange. Det varer, logisk nok, ca 4½min.

Så var der det sædvanelige korte "fysiske" træning+udstrækning. Den fysiske træning varer vel 10min hvor man laver forskellige armbøjninger/styrertræning i skulder og patter samt en røvfuld mavebøjninger - igen med lidt syretræning.

Og så er det ellers i bad. Inden badet blev vi mindet om julefrokosten hvor vi pt er 11. det skal nok blive underholdende, men mon ikke der kommer flere til. Der var kun 4 gutter, hvor af jeg og træneren var to af dem, resten var tøser. Jeg ved ikke hvor alle de piger kommer fra, måske var det fordi der sidste gang var en del piger, men normalt vil jeg mene vi er flere gutter!

Da jeg kom ud i saunaen efter træning blev jeg i øvrigt spurgt at en af tøserne fra holde,t om jeg sidste gang havde brokket mig over at julefrokosten lå samme dato som Kessler-Ward kampen, og ja, det havde jeg :laugh:

Jeg vil dog mene jeg havde sagt det med et glimt i øjet og jeg og træneren jokede da også lidt med at vi efter byturen så ville tage hjem til en og se kampen. Selvfølgelig efter at vi havde rundet 7elevev og købt chips og hvad der ellers hører til!

Det ville sgu ellers være en fed julefrokst: boksetræning, wellness, mad, druk og pro boksekamp!

Jeg blev spurgt da der efter sidste træning havde der åbenbart været lidt negativitet blandt tøserne i omklædningsrummet fordi der var nogle af gutterne som havde påpeget at datoen var uheldig. Der var dog andre som vist havde været lidtmere skarpe i vendingerne, men det er fint hvis nogle af tøserne er lidt småfornærmede over det :devil:

De skal have af vide når de laver blondinefejl.

Min motoriske cortex fortæller mig at min højre arm er ved at falde i søvn(jeg ligger på den) og min venstre er ved at få skrivekramme, så jeg vil stoppe her.

God weekend!

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

lol, opdagede jeg ikke engang. Jeg tror gutten mente at man ikke skulle tage det på dage hvor man ikke træner. Det er hvertfald sådan jeg husker hans råd. Og jeg har tænkt mig at tage det på træningsdage. Det andet giver ikke meget mening.

Jeg har købt no xplode da jeg havde en rabatkupon til bsn hos et kosttilskudsfirma, plus der flere steder står at no xplode er det bedste hvis man ikke har prøve noprodukter før(hvilket jeg ikke har). De fleste steder er dog enighed om at 250 er lidt bedre end no xplode.

Link to comment
Share on other sites

Træningen i dag var ægte motionsboksning. Det er ellers en god træner (Henrik der arbejder for fightersport), men hans træningpas er ikke lige mig hver gang. I dag var dog fin nok, men jeg syntes opvarmningen varede ca 45min og resten var så motionsboksning hvor der ikke var særlig fokus på teknikken, men snarer at man bare skulle slå en masse slag.

Mine skuldre er dog helt syret til lige nu så lidt har det da helt sikkert givet!!!

Efter træningen hoppede jeg en tur i mcd for at købe et par hot wings og en mcflurry. Det er jo lørdag så jeg må godt få weekendslik :laugh:

Jeg vil dog forsøge mig at holde under de 2500kcal og forhåbentlig også 2000kcal. Her i starten af vægt tabet sker der jo ikke så meget ved at være i stort underskud da det alligevel primært er fedt der bliver cuttet af, det er værre når fedt% kommer længere ned. Når jeg når de 80kg ændrer jeg muligvis taktik og spiser lidt mere. (og mere korrekt)

Min ovn og komfur virker pt ikke så jeg har kun en microovn(der dog kan lave lidt varmluft) så maden er på ingen måde optimal pt. Morgenmaden er altid det samme: havregryn eller muslimix(med nødder, tørret bananer ect) og mælk.

Middagsmaden er ofte noget rugbrød eller salat med noget forstegt kød og eller fetaost. Aftenmaden varierer meget pt pga ovnen. Men pt er det ofte noget færdiglavet shit eller mad udefra.

Jeg spiser ofte en masse snackting i løbet af dagen og er meget forskelligt hvad det er, pt ryger der en del gulerødder indenbords, men det kan også være nødder, eller at jeg lige flækker en agurk og spiser den.

Jeg tror jeg er ved at blive en gammel mand! Udover min kroniske skinnebensbetændelse får jeg også lidt ondt diverse andre steder. Jeg har haft lidt i skulderen og knæerne, men pt er det nederste del af ryggen. Det er sgu irriterende! Mine skinneben mærker jeg dog ikke til dagligt og har heller ikke mærket det i adskillelige måneder(mega optur i øvrigt) og det skyldes nok at jeg primært træner boksning og crosstrainer som acardio. Men hvis jeg begynder på noget indendørs fobold kommer det måske igen så jeg ved ikke om vil forsøge det. Jeg savner ellers at spille bold, men min teknik er sikkert også ved at være ad h til, ås indendørs er måske ikke det bedste sted at starte! Jeg gider jo ikke spille på et hold hvor jeg er den eneste under 100kg eller de resterende ligne boldmongoler!

Anyway, hjeg vil lave lidt aftensmad i min microovn!

God weekend!

Link to comment
Share on other sites

30minutters Crosstrainer, gns puls 155. 600+ kcal

db bor

25*10

30*10

36*10

dødløft

45*10

60*10

90*5

110*5

det var første gang i flere år at jeg dødløftede så der var primert fokus på teknik. Men jeg kunne ikke løfte ret meget mere pga min fesne grebsstyrke, det var hvert fald ikke ryggen der sagde stop. Jeg skal sgu have gjort noget ved det, ellers for jeg aldrig løftet lidt ordentlige vægte!

Skrå bænk

3*50*10

bryst maskine

3*47*10

Nøj, en bætræning! Jeg gad ikke mere, så jeg smuttede ud i badet

Link to comment
Share on other sites

Jeg var til boksetræning i går, men glemte at skrive om det.

Det var heller ikke udbredt nogen god træning. Min faste makker kunne ikke komme så jeg valgte en anden som jeg kunne se havde lagt håndbindet ordenligt så jeg formodede han også kunne yde lidt modstand til træningen - jeg tog fejl!

Vi startede med en plethandske serie som udvidet opvarmning hvor man bl.a. skulle skifte mellem hurtige og hårde slag, men hans hårde slag var der ingen tyngde i og de hurtige var på ingen måde hurtige. Jeg pressede ham til det yderste, men lige lidt hjalp det. Nøj en fesen træningsmakker! Da jeg skulle slå holdt han plethandskerne langt fra hinanden og der var ingen modstand :dry:

Endnu værre var det det vi lavede en serie med hooks hvor han nærmest virkede bange og hans overkrop var meget tilbage lænet så han gik konstant bagud. Anyway, jeg fik pulsen fint op, men det var på ingen måde en udfordrende træning.

I dag tog jeg ned i eftermiddags og trænede lidt forskelligt:

Crosstrainer 600kcal. Gns puls ca 157 (ink afkølning)

seated leg press

175*10

195*10*3

55*10(et ben ad gangen)

bryst maskine

47*10

54*10

61*8

68*5*2 bah

leg curl

20*10

32*10

39*10

46*10

53*10

60*10

flyers maskine

115*10

145*10

175*10

190*10

205*9

205*7

lat raise (delt)

12*10

15*10

17*10*2

two arm db triceps extension

22*10

28*10

32*10 *2

db rear delt rows (seated)

19*10*3

jeg ville rigtig gerne træne noget t-bar rows da er lang tid siden jeg har kørt den og jeg generelt godt kan lide øvelsen, men alle stænger var i brug og der var temmelig mange mennesker der hvor der er plads til at lave t-bar så jeg skippede den. Så må jeg lave en god omgang rygtræning i en af de kommende dage.

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Wake up in the morning feeling like P Diddy!

Nøj, jeg er ikke noget morgenmenneske. Jeg stod op kl 6 for at spise en røvfuld mysli med mælk og derefter en time på øjet igen og så op og pakke taske og afsted mod motionsboksning kl 8.

Jeg gav den en ordnetlig skalle så jeg var helt smadret efter træningen, men:

Lap pulldown wide grip

54*8

61*5

68*5

75*3

flyers

130*8

160*5

190*5

220*5

205*5

190*5 nøj, jeg kunne godt mærke alle boksetræningens armstrækkere

concentration curl

10*10

12*10*2

13*10

14*10*2

jeg kan huske da jeg gik på idrætsefterskole at jeg snildt tog 14-15kg. Trist at jeg ikke er stærkere end den gang. Lol

træning af lænd

Link to comment
Share on other sites

Boksetræning.

Det bliver ultrakort da mine linser er halvtørre og jeg burde gå i seng...

Masser af høj puls, jeg følte dog ikke det var vildt hårdt - det bliver det dog helt sikkert på mandag da jeg skal smadre formen i weekenden, plus der var også nogle der ringede mens jeg var til boksning og ville høre om jeg var frisk på torsdagsbar(nej, jeg tog ikke telefonen under træning :laugh: ). Julefrokost i morgen og overmorgen og der er allerede planlagt afterparty i form af noget cocktailparty somewhere. Bare den kommende weekende ikke ender ligesom sidst! Om lørdagen til sensation bestod min kost af tre ting: hotdogs ("morgen", "middag", aften og nat) øl, og hot n'sweet.

Anyway, træning. Masser at plethanske. Bl.a "jorden rundt": lige stød, høje stød, hooks og dybe(jeg trænede dog ikke dybe, da det var ny makker og han var ikke så meget for at blive slået i maven, fucking wuss :tongue: - han slog jo til på mig :nonono: )

Senere fik jeg dog coachet ham til at jeg godt måtte slå lidt i maven ved en uppercut serie :bigsmile:

- jeg slog dog ikke hårdt, så overførelsen af moment til uppercutten var langt fra optimalt, og det blev derfor mest teknikfokus - men bedre end ingenting.

Vores træner synes det kunne være mægtig sjovt ( :sneaky2: ) hvis vi lavede noget "kongens efterfølger". Plain n simple, man bokser det som en given person bokser og da jeg skulle bokse havde han en af tøserne der bare er i insane form. Hun er vist i gang med uddannelse indenfor politiet, så jeg var jo nødt til at følge med hendes tempo. Det var en hård omgang!

Anyway, jeg vil smutte i seng om lidt. God weekend

Edit: ultrakort, my ass

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share