Grøn te ekstrakt.. kan jeg tabe mig af dette?


Guest Dreamgirl26
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hejsa!

Dette er mit absolut første indlæg her på motiononline. :smile:

Jeg har lige bestilt produktet "grøn te ekstrakt" fra denne hjemmeside:

http://images.google.dk/imgres?imgurl=http...l%3Dda%26sa%3DN

Er der nogen, der har erfaring eller kendskab til, om det virker godt som slankeprodukt?

Vil bare gerne lide smide et par kgs eller 3. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Dette er mit absolut første indlæg her på motiononline.

Jeg har lige bestilt produktet "grøn te ekstrakt" fra denne hjemmeside:

Er der nogen, der har erfaring eller kendskab til, om det virker godt som slankeprodukt?

Vil bare gerne lide smide et par kgs eller 3.

Nej. Man taber sig ved at indtage færre kalorier end man forbrænder hvilket du kan læse meget mere om her på forumet.

Det virker i øvrigt en smule ulogisk først at bestille produktet for derefter at spørge om det virker! :wink:

Velkommen til og god læselyst!!

EDIT: Det er ikke tiladt at henvise til forhandlere af kosttilskud.

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tak for svar. :)

Jeg har faktisk undersøgt produktet alle mulige steder på nettet, inden jeg bestilte..

Jeg fandt en masse facts om grøn te, osv. Og facts om nye forskninger, der har bevist, at grøn te ekstrakt øger forbrændingen..

Og dette var faktisk en artikel, skrevet af en læge..!

Derfor ville jeg lige henvende mig herinde også. Blot for at af- eller bekræfte det. :wink:

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=2.../grp=8/menu=15/

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar. :)

Jeg har faktisk undersøgt produktet alle mulige steder på nettet, inden jeg bestilte..

Jeg fandt en masse facts om grøn te, osv. Og facts om nye forskninger, der har bevist, at grøn te ekstrakt øger forbrændingen..

Og dette var faktisk en artikel, skrevet af en læge..!

Derfor ville jeg lige henvende mig herinde også. Blot for at af- eller bekræfte det. :wink:

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=2.../grp=8/menu=15/

Super. Det ændrer bare ikke på at det der giver vægttab er at kalorieforbrug>kalorieindtag. Teoretisk set giver chili vidst også en minimal øgning i stofskiftet, men det er igen ikke noget som ændrer det store billede betydeligt.

Derudover anser jeg ikke helsenyt som en specielt valid kilde (!), men det er igen helt op til dig selv at vurdere. Dog vil jeg dog understrege at det sikkert ikke er skadeligt at drikke "grøn te ekstrakt" blot ville jeg selv aldrig bruge penge på det.

Held og lykke med vægttabet.

/Keki, stud. med.

Jeg har i øvrigt lige læst tråden "Tonen på MOL" og det skal understreges at dette svar er afgivet i god tone - indimellem kan det jo være svært at vise det skriftligt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil foreslå du køber rigtig grøn te, der er masser af antioxidanter, c-vitamin og andre lækre ting i, udover det, så TABER man sig af grøn te da det samtidig indeholder koffein, dette behøves ikke diskuteres da det allerede er videnskabeligt bevist. ting som Soya, hvidløg, chili sætter også forbrændingen i vejret, bland det med et par gåture og vupti så har du smidt de 3 kg :smile:

Go fornøjelse

/Cracky

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil foreslå du køber rigtig grøn te, der er masser af antioxidanter, c-vitamin og andre lækre ting i, udover det, så TABER man sig af grøn te da det samtidig indeholder koffein, dette behøves ikke diskuteres da det allerede er videnskabeligt bevist. ting som Soya, hvidløg, chili sætter også forbrændingen i vejret, bland det med et par gåture og vupti så har du smidt de 3 kg :smile:

Go fornøjelse

/Cracky

kan godt være nogle bestemte stoffer i givne fødevarer har en minimal effekt på forbrændingen, men i den store hele er dette betydningsløst. En ting er at nogle "ting" har en "sund" profil grundet nogle interessante mikronutrienter, men man bør ikke snyde sig selv og tro at disse ydermere har en vægttabseffekt. I den sammenhæng bør man bruge energi på at fokusere på HELT andre ting.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tak for alle svarene. :-)

Og Crackman, tak for rådene med hvidløg, chili osv. Det vil jeg prøve. ;-)

Netop nu, har jeg modtaget Grøn te ekstrakt med posten. Og er spændt på, om det virker.. Skal nok lige give en udmeldning.

Noget helt, helt, helt andet er.. Jeg har prøvet at uploade billeder af mig selv herinde. Men uanset hvilket billede jeg vælger, får jeg den besked, at billedet er for stort, og kan ikke uploades.. :-(

Er der nogen, der ved, hvordan jeg mon løser dette problem??

(Kvinder og computere er ikke altid de bedste venner hihi.) ;-)

Edited by Dreamgirl26
Link to comment
Share on other sites

De 3 kg kommer endnu hurtigere igen! Så glem alt om "hurtige" genveje til vægttab. Det er da muligt at man "nemt og hurtigt" kan smide nogle få kg., men nu er det desværre bare sådan, at disse kg. kommer endnu hurtigere igen! Spis istedet sundt og kombinér det med motion, også kaldet en livsstilændring, så taber du dig og de tabte kg. bliver væk - de kommer ikke igen. Har selv været igennem det og fandt god inspiration og motivation her:

GO FOR IT

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tjaaaa, jeg har tabt ca. ½ kg indtil videre, siden jeg i torsdags startede på Grøn te Ekstrakt supplementet.. :smile:

Man kan sige, hvad man vil. Men hvis ikke det er teen, der gør sin virkning.. hva søren er det så...? såååå det må jo virke..

Link to comment
Share on other sites

Tjaaaa, jeg har tabt ca. ½ kg indtil videre, siden jeg i torsdags startede på Grøn te Ekstrakt supplementet.. :smile:

Man kan sige, hvad man vil. Men hvis ikke det er teen, der gør sin virkning.. hva søren er det så...? såååå det må jo virke..

Dreamgirl, vil du ikke nok læse, hvad Kauf skrev til dig i den anden tråd, og forholde dig til det? Du skal jo ikke tabe dig. Og nej, det er ikke theen, der gør det...

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke teen der gør det, læs nu hvad der bliver skrevet herinde, eller lad helt være med at læse herinde!

Du kan tabe dig på en kost bestående UDELUKKENDE af smør og flæskesvær! Du skal bare indtage færre kalorier end dit ligevægtsindtag.

Der er intet hokus-pokus i dette, og det er der heller ikke i en gang varm urtethe!

Link to comment
Share on other sites

Tjaaaa, jeg har tabt ca. ½ kg indtil videre, siden jeg i torsdags startede på Grøn te Ekstrakt supplementet.. :smile:

Man kan sige, hvad man vil. Men hvis ikke det er teen, der gør sin virkning.. hva søren er det så...? såååå det må jo virke..

Tjaaa - jeg vejer mig hver mogen og min vægt kan sagten svinge 1/2 kg fra dag til dag - uden at jeg gør noget som helst. Det afhænger af hvad jeg har drukket og spist dagen før, og hvor sent jeg har gjort det.

Lige som alle de andre tror jeg heller ikke at te-ekstrakten gør nogen forskel. Og så måske alligevel - men så er det fordi du er mere opmærksom på hvad du spiser, og måske får rørt dig noget mere, når du tager det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tjaaa - jeg vejer mig hver mogen og min vægt kan sagten svinge 1/2 kg fra dag til dag - uden at jeg gør noget som helst. Det afhænger af hvad jeg har drukket og spist dagen før, og hvor sent jeg har gjort det.

Lige som alle de andre tror jeg heller ikke at te-ekstrakten gør nogen forskel. Og så måske alligevel - men så er det fordi du er mere opmærksom på hvad du spiser, og måske får rørt dig noget mere, når du tager det.

Muligvis... jeg er da stadig lidt skeptisk hvad angår grøn te ekstrakt. Men hvorfor ikke bare teste det..?

Og hvis det stadig viser en positiv effekt på kiloene, efter et pænt stykke tid, hvor man samtidig vedligeholder en sund livsstil, så kan det jo godt være, at det har en effekt. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej :)

Har selv prøvet dette kosttilskud. I Grøn te er der nogle stoffer samt en masse antioxidanter der hjælper med at sætte forbrændingen igang. Det gælder både den te du drikker, men også de såkaldte kapsler. Så det er altså ikke et direkte slankeprodukt, men det kan hjælpe dit vægttab på vej, hvis du samtidig spiser sundt og dyrker masser motion :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej :)

Har selv prøvet dette kosttilskud. I Grøn te er der nogle stoffer samt en masse antioxidanter der hjælper med at sætte forbrændingen igang. Det gælder både den te du drikker, men også de såkaldte kapsler. Så det er altså ikke et direkte slankeprodukt, men det kan hjælpe dit vægttab på vej, hvis du samtidig spiser sundt og dyrker masser motion :)

Tak for kommentaren :smile:

Jeg må indrømme, at jeg er gået lidt i stå, med at tage grøn te ekstrakt.. Men drikker i stedet en masse kopper grøn te gennem dagen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share