Hjælp til køb af chin-up bar


TCO
 Share

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter en chin-up bar til at hænge op på en væg i vores lille gym

Problemet er at jeg ikke rigtigt har nogen viden herom, udover hvad jeg kan finde på google. Jeg har fundet frem til følgende:

Finnlo Wall-bar

BT 500 (Ved dog ikke om jeg kan få den til DK)

Profi-Chin-Up

Hævereck (tak til Dochylle)

Kan jeg bruge noget af dette eller skal jeg gå efter noget syvende? :bigsmile:

Når det nu er til studerende er prisen selvfølgelig af betydning men kvaliteten er vigtigere.

På forhånd tak for hjælp.

Edited by TCO
Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene so far :wink:

The Pimp -> Hvor meget måtte du betale for det?

Dochylle -> Det er egentlig den jeg synes virker bedst af, hvad jeg har set, men den er selvfølgelig også det dyrere.

Kauf -> Jeg synes ikke lige jeg kunne finde en Chinning-bar på deres hjemmeside?

Vastus -> Ja var også den jeg synes virkede bedst, men hvad med Dochylles forslag?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv fået en smed til at konstruerer min.. og har dermed kunnet få en træstang i stedet for metal til at holde på... det er luxus, så hør eventuelt en smed om hvad han skulle have for at lave et "stativ" til dig..

Det lyder fedt med en træstang. Ved du, hvad det er for en træsort?

Link to comment
Share on other sites

Hej

Selvom den ikke er lige så fancy, som dem I har linket til, så har Træfabrikkernes vareudsalg også et chin up rack. Den minder mest om toppen af en rippe, som er skåret af. Men derfor virker den fint, passer lige over stuedøren :cool: Også er prisen knn ca. 200.-

Vh.

Z

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share