Løb


grmari
 Share

Recommended Posts

Hej igen .Ja det var nok en mangelfuld spørgsmål..undskyld for det .Jeg begyndte og løbe for ca 3 uger siden ...har spillet en del fodbold og cyklet også .I dag har jeg løbet 10,66 km i fladt terræn på asfald på tiden 56:11 min .Min puls lagde omkring 164-170 .Min vægt er 72 og højde er 176 cm .Ville bare høre om min tid var helt ud i skoven .Hvad mener i og hvad er jeres tid på 10 km

Link to comment
Share on other sites

Hej Grmari

Om din tid er god eller ej kommer meget an på hvilke forudsætninger du har.

Jeg løber 10 km på omkring 42 min. og det er i min verden en udemærket tid uden at være prangende... jeg tror mange har det sådan at en 10 km tid under 40 min er en god tid. Måske mest i de triathlon kredse jeg bevæger mig i!

Det kommer jo helt an på hvilke ambitioner man har. I almindelige løbeklubber kunne jeg forstille mig at en god tid kunne være 45 min..

Har du almindelige forudsætninger for løb så vil du hurtigt forbedre din tid hvis du træner fornuftigt og kontinuerligt.

Et par måneders fornuftig træning burde da nok kunne bringe dig i nærheden af 50 min.

Held og lykke med det

Link to comment
Share on other sites

Så ikke dit sidste indlæg..

Med 3 ugers træning bag dig så er din tid helt fin. Dine kropslige forudsætninger lyder også helt normale så klø du bare på i det danske forår.. Så skal du hurtigt komme på 50.00 og så ellers derned af..

Gode løbetider handler om kontinuerlig træning over måneder og år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share