Protein eller weightgener???


Fralle
 Share

Recommended Posts

[email protected]

Hej alle samme: :D

Jeg har et problem, jeg har hørt mange forskellige forklaringer, men ville lige hører her inde.

Jeg har trænet i 3,5år nu, og ønsker ikke at blive meget større. Jeg er 1.75 og vejer 76,5kg.

Jeg har taget promax 30+ i godt 1år, hvilket har haft en god effekt.

Men nu ønsker jeg som sagt ikke at blive større, men kun lige "fin pudse" min muskler (markering), altså lige brænde lidt fedt af på mave.

Skal jeg så forsætte med at promax 30+, eller hvad skal jeg gå over til??

Hvis jeg helt stopper med kost tilskud, vil jeg så begynde at "forbrænde" tære" mine muskler væk eller hvad??

Jeg løber 2-3 gange om uge, og styrke træne ligeledes 3gange ugenligt.

Jeg kører mit program over 2 måneder hvor jeg, kører skift 16*2 i to måneder, og efterfølgende to måneder 8*3..

Hvordan skal jeg forsætte min træning?? :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke vi kunne få Morten Z til at flytte dette indlæg over i en mere passende gruppe....fx "kost & kosttilskud"??

Umiddelbart synes jeg ikke du skal gå efter weigthgainer, da dette indeholder mange kulhydrater i forhold til protein. Og da du ikke ønker at tage på, tværtimod, bør du nok vælge rent proteinpulver. Men indtag stadig proteinen samtidig med en moderat mængde kulhydrater.

men man kunne også stille spørgsmålstegn ved, om du overhovedet behøver protein tilskud. Har du en sund appetit dækker du sandsynligvis du proteinbehov via kosten alene. Du skal indtage ca. 2 gram protein pr. kg kropsvægt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share