Loyalitetsprogram i Fitnessdk


Mortil4
 Share

Recommended Posts

Er der andre der ved indmeldelse i Fitnessdk er blevet lovet fastholdelse af kontingentetspris ved gentegning??

Jeg meldte mig ind i maj 2008 og fik en informationsskrivelse hvori det står: "Glem ikke dine medlemsfordele: Loyalitetsprogram - fastholder dit kontingents pris ved gentegning". Mundligt blev det forklaret at det betød at jeg ikke ville opleve prisstigninger i kontingentet (betaler over PBS) i hele min medlemstid. Nu varsler Fitnessdk stigninger i kontingentet hvilket er i strid med hvad jeg er blevet lovet ved indmeldelsen. :nonono:

Er der andre der andre der er blevet lovet samme loyalitetsprogram??

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da fantastisk billigt - er det i forbindelse med en rabataftale eller hvordan hænger det sammen? Jeg betaler kr. 399,- pr. mdr. (endnu).

Men jeg håber der er nogen derude som også kender til loyalitetsprogrammet. Kender du til andre fora hvor jeg evt. kan komme i kontakt med potentielle Fitnessdk medlemmer??

Link to comment
Share on other sites

Har i overvejet Fitness World ?

Nu handler dette her ikke om at finde et andet center, der er jo nok at vælge i mellem. Det handler om, at nogen render fra en aftale som man har lavet en LIVSLANG aftale med - et såkaldt loyalitetsprogram, fordi man fortsætter med at være medlem!

Link to comment
Share on other sites

Hej Mortil4

Jeg meldte mig også ind FitnessDk i sin tid, fordi de lovede at man kunne beholde den samme pris, i princippet resten af livet, hvis man bare fornyede sit medlemskab en gang om året.

Det var derfor med stor forargelse, at jeg læste brevet fra FitnessDk, hvor de "tvinger" mig over på en ny kontrakt, hvor jeg bl.a. skal betale forat holde pause (i dag betaler jeg ingenting), de hæver prisen med 20 kr og så kan de fremover ændre priserne med 75 dages varsel.

Jeg ringede til deres center i Hotel Royal og her kunne vedkommende godt forstå, at jeg følte mig snydt.

Jeg har været medlem siden FitnessDk startede op og har i perioder ikke brugt mit medlemskab særlig meget, men ikke meldt mig ud, netop fordi jeg ville fastholde min pris.

Nu har skrevet til FitnessDk og bedt dem om at svare på, om de ikke føler sig moralsk forpligtet til at overholde deres løfte. Når jeg har fået dette svar, så har jeg tænkt mig at skrive rundt til aviserne og tv-stationerne, så der kan blive gjort opmærksom på FitnessDk's dårlige forretningsmoral. Jeg har overholdt min del af aftalen i de mange år, som jeg har været medlem. FitnessDk ser ikke ud til at være lige så hæderlige.

Jeg kan kun opfatte alle til at klage til deres lokale center samt skrive til aviserne og forbrugerprogrammer som DR Kontant og Praxsis på TV2.

Link to comment
Share on other sites

Hej Per

Godt at høre at der er andre der også har oplevet samme problematik. I din kamp om retfærdighed synes jeg du skulle tage kontakt til Ulrik som er underskriver af brevet om prisforhøjelser. Jeg har også givet besked om situationen til Kontant, de har iøvrigt haft et indslag om Fitnessdk tidligere.

Jeg er interesseret i hvordan det ender.

Edited by Mortil4
Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være at fitness dk rent juridisk har ret til at ændre deres kontrakt.

Men moralsk har de et kæmpe problem. De kørte I flere år med en kampagne, hvor de lovede at de ikke ville ændre prisen, hvis man bare fornyede hvert år.

Jeg har jo netop beholdt mit medlemskab i den tro, at jeg kunne fastholde min pris.

Jeg har overholdt min del af aftalen overfor fitness dk og så er det virkelig usmageligt, at de ikke selv gør det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share