Udsætte morgenmaden


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Det er jo blevet god tone at starte dagen med morgenmad hvilket jeg også de fleste dage ikke vil undvære.

Men er det en meget firkentet leveregel eller er der mon undtagelser hvor det er fornuftigt at vente med morgenmaden?

Det kunne enten være de dage hvor vækkeruret ringer 4-5 tiden og man ikke er gået i seng før 21. Her er jeg bare slet ikke sulten og kunne have lyst til at vente med morgenmaden til jeg er kommet på arbejde. Eller måske endda vente til den første pause - her er der så typisk et æble og et par gulerødder i tasken indtil morgenmaden. Arbejdet er 100% stillesiddende, hvis det har betydning.

Det kunne også være de dage hvor jeg er gået i køleskabet om natten (dårlig vane) og derfor har spist ret få timer inden jeg står op - her er morgenmaden vel et overflødigt måltid.

Morgenmad eller ej så starter jeg altid med et glas mælk og hvis kroppen her noget skulle restituere så kommer der der også en skefuld proteinpulver i - ergo er det næsten fast rutine :bigsmile:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share