Manager log!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Guest SkinnyManGuru

Ser godt ud over hele linjen.... Tror faktisk ikke du skal være så nervøs for at smide masse! Jeg holder sgu fint på min - selv i perioder uden decideret gun-træning! smile.gif

Link to comment
Share on other sites

BB 09/19/2011

- Golds Gym

Diverse mobility og stretch.

Bench

12 x 90lbs

10 x 155lbs

10 x 155lbs

5 x 225lbs

5 x 225lbs

1 x 245lbs

Cardio / threadmill

5km @ 35min.

Længste tur jeg nogensinde har løbet! Musikken fra ipoden gjorde seriøst halvdelen af arbejdet. Jeg er 100% i min bedste anarobic form nogensiden.

Jeg er happy! Crossfit i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Næste gang skal jeg bruge mine quads lidt mere i starten af mit løft.. jeg skal desuden også løfte uden t shirt.

Det er et velkendt fact, at det giver 10% ekstra at smide trøjen under en CF-workout. True story, bro.

Link to comment
Share on other sites

Survivor Mud Run

survivor_mud_run___1314824409.jpg

Welcome to America's number one 5k mud run challenge. Survivor Mud Run lands on the Shores of Lake Elsinore in Southern CA on September 24th, 2011 with a minimum of 17 obstacles to challenge you every step of the way. Can you SURVIVE?

Shiiit det var god fun!

Halvanden times kørsel fra min bopæl midt i ørkenen ligger denne store sø Lake Elsinore som lagde rammerne om mit første mud run. Jeg startede ud kl. 1045 med ca. 50 andre. Nogle satte et heftigt tempo - jeg ventede dog med at give gas da jeg lige skulle se formen og terrænet af. De første kilometer bød på forhindringer af beton klodser som skulle hoppes eller kravles over, dæk som skulle forceres op af en heftig bakke.. altsammen foregik i sand og i 30 graders varme! Fuck me det var hårdt! Efter ca. 2.5 km kom jeg til de første mud pits.. shit det var heftigt. Mudder OVERALT! Mine sko og tøj blev ca 10kg tungere af mudder så det hjalp ikke på farten eller formen men jeg overhalede en del som havde startet hårdt ud. :devil:

Efter mere løb i ørkenen og dybt sand mellem sten og slanger kom jeg til en slip-n-slide som var ned af en stor bakke og som endte i kanten af en flod.. jeg hoppede med fuld fart ud på sliden og farede på hovedet først ud i floden og ramte desværre en fucking kæmpe sten på bunden med min albue så den flækkede hul og det blødte en del! Jeg løb videre med blødende arm :w00t: og fortsatte med forhindringer som skulle hoppes, kravles eller på anden måde forceres. Jeg havde rigtigt fint pace til sidst og spurtede gennem den sidste mud pit inden jeg kom gennem mål i tiden af noget der ligner 1time og 11min. Jeg har desværre ikke den endelige tid endnu da den endnu ikke er offentliggjort. Billeder er desværre heller ikke oppe endnu men kommer meget snart. Jeg skal nok opdatere.

Det er nok noget af det sjoveste jeg har været med til og ret ekstremt for mig som aldrig rigtigt har løbet før - et er sikkert, det er ikke sidste gang jeg deltager.

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

The 2011 ROC Race in San Diego.

Imagine a creative collision between a military style training course and wild and crazy game show inspired obstacles spread throughout a 5K course at the historic Del Mar Fairgrounds located on the Pacific coast! The common theme is ridiculous and challenging fun!

LOL! Jeg har lige meldt mig til sammen med en del andre fra CF. Det ser lidt lame ud men er sikkert god fun.

Link to comment
Share on other sites

Fed beretning fra mud run! Lyder awesome - ser ud til du er klar når civilisationen går under :devil:

Det var pisse skægt!! haha.

Mine tider er offentliggjorte. Ingen vild tid men taget i betragtning af at det er mit første 5k run siden 8 klasse så er jeg tilfreds. haha

Mud Run

Runner Details Race Results

Bib: 2856

Name: Kristian Skarsfeldt

Gender: M

Age: 30

Hometown: Torrance, CA

Overall: 1005 out of 2402

Men: 629 out of 1135

M 30-34: 128 out of 224

Finish: 1:11:10 Pace: 18:24

Tag Time: 1:11:10

Gun Time: 4:23:54

Nr. 128 ud af 224 andre i min klasse er godkendt imo :devil:

Link to comment
Share on other sites

WOD 28 Sep 2011

- Torrance TSAC

A. squat

: Max rep @135/95

:then find a 1 Rep Max BUT you are only allowed 1 attempt at each weight

*i.e. if you fail at a weight, you are done; the one previous will be your 1RM for the day! you may rest as needed.

Max reps: 15 :nonono:

B. amrap 11 minutes*

[unbroken] wall ball @ 16

[{15} kb swings UNBROKEN 2p/1p or 1.25p or 1.5p {eye level}]

if not then

[50 double-unders]

*goal is to get as many reps as possible with wall balls. every time you drop the ball (i.e. broken) you will have to perform 15 kettle bell swings, UNBROKEN. once that is done, you may resume wall balls. if you break the 15 kb swings at any given point then you must complete 50 double-unders. after completion of double-unders you may resume wall balls.

Score: 60 wall balls

Total skidt WOD. Jeg var slet ikke gearet til det efter en skidt dag på jobbet. Min lower back gav problemer så gik ikke efter nogen PR på squatten.

Håber jeg er mere motiveret i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share