Manager log!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Weekenden er veloverstået og jeg er tilbage med fuld tryk på!!

Jeg var på date i fredags med en sød pige.. skide god date men der er ikke rigtigt mere at komme efter. Hun er fornyeligt blevet single og fyrer den lidt for meget af :laugh: lol.

Lørdag morgen tog jeg til Palm Springs med McKenna Ganes hvor vi chillede på JW Mariott.. nice :cool: :cool:

ctdca_home01.jpg

palm-desert-jwmarriott-2.jpg

296173_10150397817907594_529582593_10029442_1346563650_n.jpg

Vi chillede hele lørdagen ved poolen med Coors Lights og Tequila. lols. Jeg var godt off til sidst.

Jeg trives stadig ret godt men er en smule frustreret på arbejdet. Det skal jeg lige have arbejdet med.

Jeg ser allerede frem til lørdag hvor jeg skal hænge med en masse venner på stranden og senere på dagen til Tiesto, Porter Robinso, Diplo OG DADA life koncert.. open air naturligvis!! Fuck det bliver fedt. :w00t: :w00t: Unleash the FUCKING DADA!!

Tiesto-College-Invasion-at-Home-Depot-Center-Carson-CA.jpg

Link to comment
Share on other sites

WOD 10 Oct 2011

- Torrance TSAC

A. Press 8reps/ Ring Dip Complex x 4 sets

Press: 115lbs

Ring dips: 12/8/8/6

B. 7 Rounds of:

10 Kettlebell Swings (1½ p)

8 Pull Ups (C2B)

6 Plate Burpees (45lbs)

Time: 19:47min

Fucking awesome WO! Hjem og spise steak, bellpeper og en halv plade chokolade til ære for DBM!

Link to comment
Share on other sites

WOD 4 Oct 2011

- Torrance TSAC

A. Deadlift / Box Jump Complex (30")

5/10 - 3/10 - 3/10

275lbs -- 325lbs --- 325lbs

B. AMRAP 6 min, 1 min rest, then for time:

400m Run

20 Wallballs

30 Jumping Lunges

30 Sumo Deadlift High Pulls (95lbs)

20 Knees to Elbows

*Score total reps in 6 min, take a minute rest then score the time it took you to perform entire WOD.

Score: 66 reps(rx) (16 Sumo Deadlift High pulls)

Time: 10:34min

6212864041_1aeee5dd01.jpg

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

WO 10 Oct 2011

- Golds Gym, Redondo Beach

Seated hammerstrenght curls

10 x 100lbs

10 x 100lbs

10 x 100lbs

10 x 100lbs

10 x 100lbs

8 x 110lbs

8 x 110lbs

8 x 110lbs

8 x 120lbs

8 x 120lbs

Lige i peaket!

Standing EZ curls

10 x 70lbs

10 x 70lbs

10 x 70lbs

Godt pump på armen

Evil Wheel

10 x BW

10 x BW

Hjem og spise. Nom nom nom

Link to comment
Share on other sites

WOD 6 Oct 2011

- Torrance TSAC

A. 3 sets of:

10 Resisted Bear Crawls / 400m Run

- Fuck det var godt for hoftebøjeren. Fucking nice!

B. For Time:

21-15-9 reps

Front Squats 135lbs

Push Press 135lbs

(Rest 2 Min)

15-12-9 reps

Weighted step ups 45lbs

Clean and Jerk 135lbs

*Score is total time including the rest.

Time: 34.48min

Last to finish. Alle de andre små midgets var meget hurtigere end jeg. Jeg røg bagud på front squats :blush:

Link to comment
Share on other sites

WOD 8 Oct 2011

- Torrance TSAC

10am udendørs WOD i høj sol er bare fucking motiverende! Elsker min træning om lørdagen.

2 teams @ 5 stations. 3 rounds

1½min work @ each station.

1) C2 Row

2) Hammer strikes

3) Yoke Push

4) Burpee broad jump

5) Planche

Mit team vandt på reps og meters. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

WO 8 Oct 2011

Hurtigt hjem fra Crossfit og downer lidt prots og carbs. Op på cyklen og ned til Golds Gym!

- Golds Gym, Redondo Beach

Diverse shoulder mobility.

Incline hammerstrenght bench press

10 x 180lbs

10 x 180lbs

8 x 180lbs

- nahh

DB lateral raises

12 x 20lbs

12 x 20lbs

12 x 20lbs

12 x 20lbs

Machine flyers

12 x 220lbs

12 x 220lbs

12 x 220lbs

Ud af døren med en banan og en prot shake. Euro shorts og uden tshirt på cyklen gennem Hermosa Beach. :cool: :cool: :cool:

Link to comment
Share on other sites

WOD 8 Oct 2011

- Torrance TSAC

A.

Take 10 Min to work up to your 1RM Clean and Jerk. Once there, calculate 60% and load your own bar with the calculated weight. Your 10 min will be timed, so warm up well, and work quickly. Then...

- Jeg arbejdede mig op til 185lbs men failede på mine to forsøg. Jeg får den ikke cleanet langt nok op på skulderen (mobility)så når jeg jerker så skubber jeg den først frem og får svært ved at komme under baren.

165lbs

As a class: 5 min AMRAP of "Clusters" at calculated 60% 1RM

- 15reps @ 135lbs

B. For Time:

40 Lunges

30 Box Jumps (24")

20 Ring Dips

*every time you break or rest, perform 1 round of "Cindy" - breaking/resting is at coaches discretion. If you're called out, no back talk :)

**1 Round of Cindy = 5 Pull Ups, 10 Push Ups, 15 Squats

Time: 3.41min incl one round of Cindy

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nogle dage til New York og tager afsted i morgen eftermiddag.

Jeg har pakket mit gym outfit og de tykker trøjer.. jeg har mailet lidt med et gym som ligger nogle blokke fra mit hotel. Jeg tager nok en WOD i New Jersey onsdag og/eller torsdag. Hardcore!

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Som den smarte laeser har opdaget saa er jeg nogle dage i New York.

Efter en stille og rolig dag paa kontoret i New York saa jeg frem til en god omgang WOD hos KOA Crossfitt i Cranford, NJ. Jeg havde set de havde en fed omgang rope descents og en del deaflifts WOD. Mums!

Dog skulle jeg blive klogere...

Da klokken var 18 stod jeg klar i tights og hoodie i receptionen paa hotellet og bad receptionisten om at bestille en cab til mig.. samtidigt bad jeg hende om at forhoerer sig om prisen. Jeg hader at blive bollet i roeven af taxa drivers. lol. De ville have minimum fucking $55 for en tur ned af gaden paa 8 miles. WTF? Jeg var simplthen for naerig til at begaa mig ud i saadan en tur. Fucking rip off!

Naah men jeg var catabolic, og det er aldrig godt, saa vadede over i Jersey Garden, eller Ghetto Gardens om man vil... damn et hul. Jeg fik stacket lidt op paa lean shakes til resten af mit ophold og fik ogsaa lidt steak og veggies.

Hjem igen til hotellet og hoppede i WO toejet og skred ned i hotellets "fitness" center.. lol. 3 threadmills, 1 crosstrainer, 10 sets DB (50lbs max) og en lille baenk. Jeg fik dog en decent WO ud af det.. bedre end ingenting.

Link to comment
Share on other sites

WOD 12 Oct 2011

Courtyard Mariott Hotel New Jersey, US

DB Shoulder Press

12 x 30lbs

10 x 45lbs

8 x 50lbs

8 x 50lbs

8 x 50lbs

8 x 50lbs

DB Laterals

15 x 20lbs

15 x 20lbs

15 x 20lbs

Bench sit ups

15 x BW

15 x BW

15 x BW

DB Bicep Curls

10 x 50lbs

10 x 50lbs

10 x 50lbs

Godt pump! og godt med striations paa delts. Min bodyfat % er helt sikkert faldet de sidste par uger. Diet kombineret med crossfit og loeb har hjulpet en del. Jeg er super motiveret for tiden! Jeg skal proeve og se om jeg kan faa knipset nogle pics snart uden t shirts. YEAH!

Jeg ser frem til at komme tilbage til LA og faa en rolig weekend. Jeg har ikke planlagt noget vildt saa ser hvad der dukker op... dog Crossfit loerdag morgen :D Jeg har en del Morten Svane opskrifter jeg skal have testet.

Link to comment
Share on other sites

4thumbup.gif for feel good og CrossFit... Er big time misundelig på udendørs CF-WODS i bar køler i LA!

Yo bro! Du skal vøre velkommen til at kigge fordi engang til foråret eller sommer. Der er ALTID en konkurrence eller noget du kan deltage i.

I December deltager TSAC nok i flg...

WOD Gear Clothing Company presents, the very first, Los Angeles based, "Team" competition at the unique, urban oasis, campus of Occidental College. Situated in the foothills of Los Angeles, OXY promotes one of the finest outdoor stadiums in all of Sothern California. WOD Gear will utilize this outdoor gem to create one of the finest, challenging, fun and professional team competitions, for all levels to compete, to date. This will be our first competition in a series with more to follow in 2012!

Details:

* $1,000 cash prize for top team…$500 cash prize for 2nd place and $250 cash prize for 3rd place. Vendor bags will also be provided to top three teams.

* Team = 2 men & 2 women (all levels)

* Registration - $250 per team…register now!

* Competition capped @ 50 teams.

* More than one team per affiliate allowed.

* Top of the line locker rooms, with showers, will be provided for male and female competitors

* Food will be provided by Firebreather Barbecue

REGISTRATION STARTS TODAY!

For more info and to register your team, go to:

LINKZORZ

Link to comment
Share on other sites

Derefter hjem og protte lidt op.. finde cyklen frem og ned i Golds Gym!

Golds Gym, Redondo Beach

Diverse armsving og push ups

Bench Press

135lbs x 12

185lbs x 8

225lbs x 3

225lbs x 3

225lbs x 3

- ingen power! Færdig

Dips

12 x BW

12 x BW

12 x BW

12 x BW

Bahh! Jeg var sgu ikke rigtigt opsat. Dagens 10AM WOD sad i mig.

I aften skal jeg være HAMSTERZ med McKenna Ganes! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Yo bro! Du skal vøre velkommen til at kigge fordi engang til foråret eller sommer. Der er ALTID en konkurrence eller noget du kan deltage i.

I December deltager TSAC nok i flg...

Oi bro... det kunne være seriøst nice lige at kigge over til foråret, deltage i en CF konkurrence, fyre den lidt af og reape the benifits of bein' cut 4thumbup.gif Den der dec konkurrence ser også cool ud - skal du med? Hvornår rammer du egentlig DK igen?

Link to comment
Share on other sites

Oi bro... det kunne være seriøst nice lige at kigge over til foråret, deltage i en CF konkurrence, fyre den lidt af og reape the benifits of bein' cut 4thumbup.gif Den der dec konkurrence ser også cool ud - skal du med? Hvornår rammer du egentlig DK igen?

Du kan bare tage en del andre med.. jeg skal nok vise jer rundt til de forskellige CrossFit affiliates som er I mit område. Slutte jeres tur af med at deltage i en konkurrence. Det kunne være sweet! Jeg kan nok godt stable en WOD op med et lokalt SWAT team.. no shit. Jeg skal ikke deltage i den konkurrence men det kommer nok snart.

Jeg regner med at komme en uge til DK i Maj. WOD's og druk står den på :tongue:

Edit: Jeg tror jeg deltager i OC Throwdown. Den ser lorls ud.

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share