Løs maveskind


Memnoch_dk
 Share

Recommended Posts

Jeg har efterhånden tabt mig det det jeg skal - 17 kg på lidt over et år...

En stor del har siddet omkring livet, hvilket betyder at jeg har en masse overskydende maveskind

Hvor lang tid skal jeg regne med at det tager før det strammes op? Er der noget jeg selv kan gøre for at hjælpe det på vej??

Jeg træner som jeg skal - en fuldbody 3 gange om ugen og 3 gange cardio

Vægten ligger nu stabilt på omkring 81 kg (jeg er 182 cm) så jeg har så småt også fået styr på kosten... Så nu mangler jeg liige at få strammet maven op

gode råd ønskes!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej har samme problem som dig , da jeg for 8 måneder siden tabt mig fra 90 til 65 kg, nu er jeg så begyndt med at Styrketræne og håber på at det kan løse mit problem, jeg blev nærmest "nød" til at gå så langt nede i vægt da der var alt for meget løst hud omkring min mave og mit bryst, det er skide irriterende da man har tabt sig også der opstår et nyt problem løst hud. Men anyway jeg har besluttet


mig for ikke at ligge under kniven som så mange andre, og det vil sandssynligt nok trække sig sammen da man er så ung.. Held Og Lykke.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg har fuldstændigt samme problem!

Da jeg lige var blevet 16 tabte jeg mig fra 125kg til 79kg. Er 186cm høj.

EDIT: Er 19år nu.

I dag er jeg oppe på 93kg, men samme bukse str., dog slet ikke samme trøje størrelse.

Har styrke trænet i snart to år nu, og er begyndt at løbe meget (ved ikke om det er derfor, at mine lår er vokset enormt den sidste tid?).

Men altså, jeg døjer stadig med løs hud på det nederste af maven. Jeg har sat mig for at få vaskebræt nu, men nøj det er da hårdt!

Er meget tæt på at være der nu, men det nederste af maven hænger godt nok lidt..

Har hørt at man skal spise masser af lever, så det skulle hjælpe. Men det er nu ikke lige min livret, og hjælper det overhovedet?

Edited by Bjarkesh
Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg har fuldstændigt samme problem!

Da jeg lige var blevet 16 tabte jeg mig fra 125kg til 79kg. Er 186cm høj.

EDIT: Er 19år nu.

I dag er jeg oppe på 93kg, men samme bukse str., dog slet ikke samme trøje størrelse.

Har styrke trænet i snart to år nu, og er begyndt at løbe meget (ved ikke om det er derfor, at mine lår er vokset enormt den sidste tid?).

Men altså, jeg døjer stadig med løs hud på det nederste af maven. Jeg har sat mig for at få vaskebræt nu, men nøj det er da hårdt!

Er meget tæt på at være der nu, men det nederste af maven hænger godt nok lidt..

Har hørt at man skal spise masser af lever, så det skulle hjælpe. Men det er nu ikke lige min livret, og hjælper det overhovedet?

Den med leveren er en skrøne og så vidt jeg ved er der vidst ikke andre veje end styrke træning eller kniven...

Link to comment
Share on other sites

Det var godt at høre.

Men nu skriver du styrketræning, hvad for en styrketræning er det så lige at der skal til?

Altså ideen med styrke træning er bare at fylde "tomrummet" op med muskler så du fylder mere under huden...

Men giv gas der hvor du bøvler med slap hud men generelt tag hele kroppen det giver harmoni ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gik selv fra 136 til 76 kg for nogle år siden. Jeg forsøgte at træne det løse maveskind væk men efter et par års forsøg måtte jeg opgive og gå under kniven. Hvis man har været overvægtig i lang tid tror jeg desværre det er svært at slippe af med uden operation. For mit eget vedkommende var der tale om 18 cm. Det er altså en del at træne væk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share