Druk, som ikke påvirker kuren?


SotD
 Share

Recommended Posts

Jeg skal med til fest med klassen på fredag og derefter i byen. Så spørgsmålet er egentlig meget simpelt. Hvad kan jeg drikke, som ikke går udover min kur?

Jeg har tænkt på Baccardi Razz med vand, eller Cola Zero/Sprite Zero.

Nogle forslag?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal med til fest med klassen på fredag og derefter i byen. Så spørgsmålet er egentlig meget simpelt. Hvad kan jeg drikke, som ikke går udover min kur?

Jeg har tænkt på Baccardi Razz med vand, eller Cola Zero/Sprite Zero.

Nogle forslag?

Hvis du ikke kommer uden om alkohol, ville jeg umiddelbart foreslå hvid spiritus med hvid vand: gin/tonic, vodka/danskvand el.lign, med lime er det sgu også fint en forårsaften :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke kommer uden om alkohol, ville jeg umiddelbart foreslå hvid spiritus med hvid vand: gin/tonic, vodka/danskvand el.lign, med lime er det sgu også fint en forårsaften :smile:

Gin 'N' Tonic kan jeg desværre slet slet ikke ha', det andet lyder umiddelbart fornuftigt... Hvordan med min Razz og vand? Er det en mulighed?

Link to comment
Share on other sites

Okay...

Jeg har regnet mig frem til at jeg indtager 1633kcal hvis jeg drikker en flaske Bacardi Razz... Dertil skal en smule danskvand, eller Sprite Zero el. lign.

Har i nogen idé om hvor mange kcal der er i forskellige opblandingsmuligheder?

Link to comment
Share on other sites

rom og zero er hvad jeg plejer at drikke når det er.. grunden er mindre tømmermænd pga. af hvid rom, og zero da der er ingen kcal i.. på et tidspunkt drak jeg vhisky og zero, da jeg hørte at der ikke skulle være så mange kcal i whisky.

Men for mange tømmermænd gjorder så at jeg ikke kunne få det samme ud af min cardio..

Link to comment
Share on other sites

Generelt giver "mørk" spiritus flere tømmermænd end lys - det samme gælder når man blander forskellige slags sprut.

Jeg er så en af dem der er så heldig at jeg altid får tømmermænd - tilgengæld bliver det så ikke værre om jeg blander eller drikke mørk sprut eller noget - men bare jeg drikker, så er den gal dagen efter...

Men ja, "ren" sprut og noget sodavand uden sukker ville nok være det "sundeste".

Link to comment
Share on other sites

Okay mange tak for alle svarene...

Det blev til noget der minder om ½ flaske Bacardi Razz, 1½ l Sprite Zero og 3 øl.

Jeg har regnet mig frem til at det giver i omegnen af 1350kcal, lyder det realistisk?

Derudover fik vi grilmad, spiste to grilpølser og ellers kun salat, så det ser ud til at mit kcal forbrug er gået i 0 så nogenlunde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1) Lad vær med at gå for meget på kompromi og gå i byen så hatten den passer.... Træning er ikke hele livet.

2)Hvis man vil passe lidt på uden at det går udover byturen:

- Vodka med danskvand og lime er en super drink og den holdet helt at sig selv styr på dit væsketab

- Hvis du lader kebap eller lign. være på vejen hjem er der en del at hente

- Hvis man skulle være så heldig at score har jeg læst at en gang lagengymnastik også pynter på ens kcal. forbrug :D

Link to comment
Share on other sites

Nu er tråden muligvis for gammel til at skrive i, men:

Hvis det er en begivenhed der gentages flere gange, så medregn denne.

Hvis det er en engangsbegivenhed, så slå dig løs, selv hvis du fortærre kcal for flere dage, er det stadig relativt minimalt i forhold til det resultat du vil se efter et par måneder, hvor du ellers har holdt det hele ved lige.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share