Lette militærstøvler


Tue
 Share

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter en "let" militærstøvle. I den forbindelse har jeg kigget på en Ecco Track Ultimate, men jeg er blevet frarådet den pga. dårlig holdbarhed. Desuden er Track Ultimate jf. Ecco taget midlertidig ud af produktion og til efteråret 2009 vil der komme en ny version med vibramsåle og andet læder.

Har du nogle forslag til en let støvle? og evt hvor den kan købes?

Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg lige prøvet et par Ecco Track Ultimate og der er en verden til forskel i forhold til en Lowa Combat Boot GTX. Er der nogle der kender et sted, hvor de stadig sælger Ecco Track Ultimate? gerne omkring Århus eller Aalborg. Jeg ved de kan fås på internettet, men jeg vil gerne prøve støvlen inden jeg køber den.

Link to comment
Share on other sites

Ecco track ultimate er en rigtig fed og lækker støvle til at gå rundt i terrænet. Desværre er den ikke videre god som militærarbejds/hverdagsstøvle. Jeg fik selv slidt mine op på de 6 måneder jeg var udsendt. Holdbarheden kan selvfølgelig være noget forbedret siden. Men som jeg husker det føles det at have den på ligesom at gå rundt i kondisko i forhold til en almindelig militærstøvle. Så hvis du kun skal bruge den til øvelse/terræn kan den klart anbefales

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share