Xenadrine


thomas
 Share

Recommended Posts

Jeg har brugt xenadrine i flere perioder, det er også det man omtaler som eca stack. Eca stack(xenadrine, hydroxycut etc.) er ulovlige i DK.

Produktet 'letigen' som er receptpligtig i (fås igennem læge) indeholder de to hovedingredienser som er bevist at have en effekt i forbindelse med ønske om vægttab/øget fedtforbrænding: Efedrin og Koffein.

Ved at lave en google.com search på eca stack og lignende kan du læse mere. Prøv også at søge på letigen. Der er internet firmaer i andre lande der ikke tøver med at sende sådanne præperater til dk, men sandsynligheden for at varen bliver taget i tolden er meget stor.

Der er masser af bivirkninger, søg på nettet og du vil blive klogere. For at nævne nogle her:

søvnløshed, mangel på appetit(positivt/negativt), nervøsitet, røsten på fingrene og andre sjove ting.

Læs her om historien bag ECa Stacken:

http://www.apexhardbody.com/thermoblastinfo.html

M.-

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved er efedrin da ikke lovligt i DK. Men det kan købes MEGET billigt som pulver af planten efedra (ca. 10 % efedrin hvis jeg husker rigtigt).

Jeg har godtnok mere brugt det på samme måde som f.eks. redbull.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share