100% Efedrin


missdragonfly
 Share

Recommended Posts

Hvor kan man få 100% efedrin????

Beklager Dragonfly. Men det spørgsmål tror jeg desværre ikke du finder svar på herinde. Da holdingen her på MOL er, at alle præstations fremmere og doping midler er noget vi generelt ser meget bort fra. Men som Oksen også så flot siger det er det overhovedet ikke nødvendigt med den slags midler til et varigt vægttab. Søg i stedet her på siden og du vil kunne finde en helt masse god artikler herom :)

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Det er meget muligt at ingen vil svare, men jeg er nu overbevist om at der er nogen der ved det, ved godt man ikke må svare i åbent forum min mail er [email protected], hvis der alligevel er nogen der vil hjælpe.

Spar mig for alt det der fornuftigheds snak jeg ved udemærket godt hvad det er.

Nej du er en sej lille tøs der helt selv tør smide efedrin i kæften for at komme overvægten til livs istedet for at tilegne dig selv basal viden om ernæring og motion... det er meget dygtigt gjort og helt sikkert den lange seje udvej... du ved jo 100% hvad du gør, du skal da have en hat af papir

Link to comment
Share on other sites

Dit indlæg fangede min opmærksomhed med det samme. Jeg er selv meget i mod alle former for doping og har aldrig taget noget selv. Men dog interreserer emnet mig alligevel for jeg kunne godt tænke mig at høre hvad grunden er til at du vil have fat i noget efedrin? Er det pga afhængighed eller fordi du har hørt det skulle være et mega godt slankemiddel? Hvad er din grund til at tage stoffet? Hvordan er din helbredstilstand i øjeblikket, er du i form osv. Ikke fordi at jeg kan få dig til ikke at tage det men vil dog alligevel lige copy-paste det her med som er taget fra wikipedia:

Tidligere har man brugt efedrin mod stoppet næse og sammen med koffein som appetitnedsættende middel i slankepiller. Det gør man ikke længere. Stoffet medførte nemlig for mange bivirkninger på den øvrige del af kroppen, samt et vist afhængighedspotentiale.

Link to comment
Share on other sites

Den type tiltag har præcis samme effekt som diverse slankekure. Det er en midlertidig indsats og det vil med næsten statsgaranti resultere i en midlertidig løsning i bedste fald.

Det har min gode ven Anders begået et lille blogindlæg omkring her.

Link to comment
Share on other sites

Nej du er en sej lille tøs der helt selv tør smide efedrin i kæften for at komme overvægten til livs istedet for at tilegne dig selv basal viden om ernæring og motion... det er meget dygtigt gjort og helt sikkert den lange seje udvej... du ved jo 100% hvad du gør, du skal da have en hat af papir

Jeg prøver på ingen måde at være smart, træner hver evig eneste dag, spinning, styrketræning og step har deltaget i en del 12 timers spinningsevent og to 24 timers spinningsevent, så overvægtig det tro jeg ikke:0)

Link to comment
Share on other sites

Hvor kan man få 100% efedrin????

Du er åbenbart bevidst om risici ved dette, så jeg gider ikke en moral-prædiken. Jeg tror ikke du kan købe ren efedrin. Der er dog en række kosttilskud der indeholder efedrin, disse kan dog ikke købes i Danmark. Kosttilskud der indeholder kombinationen efedrin + koffein blev forbudt for 6-7 år siden i Danmark. Hvis du køber efedrin-holdige præparater fra udlandet skal du købe det fra et EU land, da det er forbudt at importere fra lande uden for EU. Endvidere skal du undgå at købe præparater der indeholder kombinationen efedrin+koffein, da det specielt er denne kombination der kan give alvorlige bivirkninger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share