Løb hver dag


Frederik
 Share

Recommended Posts

PT's filosofi er også blevet misforstået lidt her synes jeg, i øvrigt er der også studier der viser, at hans metode ikke er den bedste. Hvis du vil have noget seriøs litteratur så se her. Desuden har jeg lidt svært ved at se hvor du får dit ugentlige træningsskema fra, er det bare noget du har fundet på?

Tusinde tak for linket. Meget dybt.

Jeg kender ikke meget til PT's filosofi, så jeg har muligvis misforstået noget.

Træningsprogrammet er omtrentlig det nogle fra Århus 1900 løber efter, men langt fra præcis, kun i hovedtræk. Det var egentlig bare for at vise princippet.

Igen tak for linket

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 48 år og løber efterhånden hver dag....efterhånden 65-80 km/uge afhængig af humør,restitution og hvad der ellers er.Jeg varierer en del med interval,tempo,lange og restitutionsture og det fungerer fint for mig.Træner desuden styrketræning 2-3 x ugentlig.

De dage jeg styrketræner løber jeg typisk en rolig tur(4.45 min. / km) om morgenen på 5-7 km og styrketræner om aftenen.Jeg er så "heldig" at jeg ikke har små børn mere og har en "eftergivende" kone som lader mig træne det jeg vil.Jeg har tidligere styrketrænet en del og må sige at løbetræningen har "ædt" en del af min muskelmasse...vejer nu 64 kg/178 cm..., men det er det jeg har lyst til lige nu!!!

Edited by LBB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share