10 UGER TIL SUCCES!


Akilleus
 Share

Recommended Posts

Så er fat-boy endelig kommet igang! Jeg har været medlem herinde før, men har åbenbart slettet min egen profil for længe siden.

Fik netop overstået 1. uge af mit nye træningsprogram - det gik hårdt til, og det tager satme også tid, men det er helt vildt fedt at føle, at man er kommet i gang igen. Jeg er 178 høj, vejer 87 kg, og det er ikke fordi, det er muskler!

Anyways - her er den! Målet er en meget lavere fedtprocent (aner ikke hvad den er på nu - satser på omkring 16-20 pct.), en vægt på omkring 85-90 kg, at kunne bænke 135 kg, løbe 1.6km på 5 min., og 4.8 km på 18, tage 20 pull-ups, 100 mavebøjninger, og 100 armbøjninger.

Jeg er godt klar over, at der måske ikke virker som om der er et godt samspil mellem udholdenhed og styrke, men nu vil jeg køre dette program i 10 uger, og se, hvad der sker!

MANDAG

Morgen: Løbetur - 4.6 km i lav tempo, aften: styrketræning

TIRSDAG

Morgen: Intervaltræning - Tabata program (Guerilla Cardio) + circuit, aften: rugby

ONSDAG

Morgen: Løbetur - 7.0 km i mellemhøj tempo/Intervaltræning op og ed ad bakke, aften: styrketræning

TORSDAG

Morgen: Intervaltræning - Tabata program (Guerilla Cardio) + circuit, aften: rugby

FREDAG

Morgen: Løbetur - 7.0 km i lav tempo, aften: styrketræning

LØRDAG

Hvis ikke der er rugby kamp, så slapper jeg af

SØNDAG

Morgen: Løbetur - 7.0 km i mellemhøj tempo/Intervaltræning op og ed ad bakke + circuit

STYRKETRÆNING

3x BÆNK

3x SQUATS

3x PULL- OG CHIN-UPS

3x MILITARY PRESS

3x DØDLØFT

3x BENT-OVER ROW

3x STRAIGHT-LEG DEADLIFT

3x TRICEPS EXTENSION

3x CURL

3x INCLINE DUMB-BELL PRESS

3x MAVEBØJNINGER

CIRCUIT (GENTAGES SEKS GANGE - 1 MIN PAUSE MELLEM HVERT CIRCUIT)

10x ARMBØJNINGER

10x JACK-KNIVES

10x SQUATS (uden vægt)

10x MAVEBØJNINGER

10x SHUTTLE-RUNS

10x SCISSOR-KICKS

Nu mangler jeg bare at lave en kostplan!

Edited by Akilleus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share