Vægttab - Væk med det fedt!


Zarqua
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg er ny herinde og håber at i kan hjælpe mig :).

Jeg er en fyr på de 17 år, 18 i næste måned.

Jeg har næsten været plaget af min overvægt igennem hele livet, er blevet tykkere og tykkere, dog har jeg tabt mig 5kg, men så tog jeg det på igen.

Men status lige pt er, 17 år, 180 høj, vejer ca 86-87kg, og tabt mig fra omkring 92-93 af, og kan ikke rigtig føle eller se nogen forskel. Jeg har tabt mig på denne måde bare ved at skære ned på den mængde mad jeg spiser og jeg spiser som en normal dansker, dog måske et stykke slik om ugen, dog heller ikke så meget. Min fedt procent er på 17-18% og muskelmassen er på 43%

Men pointen med tråde er at næsten alt mit fedt sidder ved brystet, maven, numsen og lårene. Så jeg ville høre om der evt. var nogle der havde nogle tips til at tabe fedtet? Har en håndvægt som jeg kan skifte klodser på, som kan skiftes ud fra 0,5kg til 17kg i alt.

Jeg har før trænet i et styrkecenter, men har ikke følt at jeg blev større på den måde. Jeg trænede i ca et halvt år. Det eneste jeg kunne mærke var at jeg øgede min styrke rimelig meget, omkring 150%.

Håber at der er en eller flere der kunne hjælpe mig med mit problem, at jeg har for meget fedt på maven og på brystet. Det er mit største problem lige nu :) Det skal lige siges, at i kan komme med alle foreslag. Jeg er åben til at tage imod alt :)

mvh. Morten på 17 år.

Edited by Zarqua
Link to comment
Share on other sites

Hej !

Det handler ikke kun omkring dine kostvaner, men mere om motion !

Lav noget du godt kan lide: enten løb, cykling, whatever.

kombinér vægttræningen og motion for at bibeholde den muskelmasse du har, og samtidig øge din forbrænding.

Så kan ikke sige andet end, kom ud og løb, det er et herligt vejr, du kan kun tabe det fedt der nu sidder hvis du simpelt:

LAVER MERE END DU SPISER :)

Held og lykke med dit vægttab

-Benjamin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share