Justerbar håndvægt 30kg søges


Recommended Posts

Hej

Jeg skal have nogle nye håndvægte til hjemmetræningen. Jeg skal bruge 2 stk justerbar på minimum 30kg hver.

Jeg havde kig på disse fra fitnessgruppen: http://www.fitnessgruppen.dk/default.asp?f...mp;pfgnr=343142

Men her løber fragten op på 350,- og det synes jeg er i overkanten. Så er der nogen der kan sælge mit et sæt billigere end. 479,- pr håndvægt? (eller fortælle hvor jeg kan finde dem online?) Gerne brugt da det er til privatbrug så jeg kan alligevel ikke trække dem fra....

Hilsen Morten

p.s. Jeg bor i Roskilde, så det skulle gerne være fra omegnen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Morten!

Kan desværre ikke hjælpe dig da jeg bruger alle mine håndvægte selv!

Den håndvægt du linker til kan heller ikke bruges da der ikke er plads til skiver nok til at den kommer over 30kg. Har selv nogle 25mm spinlock håndvægte der er købt i føtes, de måler ca 40 cm i længden og kan lastes med ca 50 kg hvis du bruger smalle 5kg's skiver. Har desværre ikke set dem for nyligt men håber da de er til at finde derude!

Held og lykke med jagten!

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Og sige at de ikke kan bruges er også lidt hårdt! Men de er svære at få op på 30kg som nævnt! Lidt afhængig af hvilke øvelser de skal bruges til så kan 10kg skiver løse det! Dumbell rows bliver dog aldrig det samme med så store skiver, hvorimod div pres øvelser kan fungere fint.

Mener i øvrigt at jeg har set 15kg håndvægte i bilka, der svare til de viste, blot med færre skiver(prisen var vist 200kr pr vægt)!Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share