Kocemba's Log - Defying Gravity


Kocemba
 Share

Recommended Posts

- Det med ikke at læne sig tilbage vil jeg forsøge næste gang (:

Jeg gjorde det kun i den intention, at jeg ville slappe helt af, så jeg den koncentriskefase skulle startes fra absolut nul.

- Der kommer langt mere plyo/hop i fremtiden. Er i gang med accumulations blokken i min off-season og i næste blok (transmutation) kommer der en del mere hop.

Min startstyrke er også langt efter min reaktive styrke, det er jeg godt klar over (:

- Pudsigt ! :tongue: Er du stadig i byen? (EDIT: Så jeg lige i din log du ikke var)

Det er desværre kun 3 ud af 15-20 stykker der squatter dybt. Resten har stadig gang i 1/4 squats.

Du skal blot bryde kæden i box squattet og ikke slappe helt af bunden :smile: .

Plyometrisk træning gav ihvertfald hurtigt mig et skub i springhøjde, jeg tror hurtigt du vil opleve en fremgang.

Det er altid nemmere at lave quarter squats, men deres payoff vil formentlig også være derefter i den sidste ende. Det må folk jo selvfølgelig selv om, det er trods alt bedre end da jeg spillede i TTH, hvor vi efter et par ugers start, vel kun rundt regnet var halvdelen tilbage som stadigvæk styrketrænede, mens de andre spillede bordtennis i forrummet.

Nej jeg er bosiddende i Århus nu som du har kunne læse, jeg følger dog stadigvæk en smule med i ynglingedivisionen da min far har været træner for Team Vestjyllands ynglinge i nogle år nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du skal blot bryde kæden i box squattet og ikke slappe helt af bunden :smile: .

Plyometrisk træning gav ihvertfald hurtigt mig et skub i springhøjde, jeg tror hurtigt du vil opleve en fremgang.

Det er altid nemmere at lave quarter squats, men deres payoff vil formentlig også være derefter i den sidste ende. Det må folk jo selvfølgelig selv om, det er trods alt bedre end da jeg spillede i TTH, hvor vi efter et par ugers start, vel kun rundt regnet var halvdelen tilbage som stadigvæk styrketrænede, mens de andre spillede bordtennis i forrummet.

Nej jeg er bosiddende i Århus nu som du har kunne læse, jeg følger dog stadigvæk en smule med i ynglingedivisionen da min far har været træner for Team Vestjyllands ynglinge i nogle år nu :smile:

Nå for den. Det var ellers det jeg troede. Men sidste gang jeg var nede og squatte arbejdede jeg med opspændet og kortede lidt i pausen plus jeg forsøgte at holde stangen i dens bane. Det virkede godt. Jeg skyder lige en film næste gang jeg er dernede, så må du lige se om det er i orden :smile:

Jeg har været meget påpasselige med plyometriske øvelser her i sæsonen, da jeg syntes det var overkill med 5-6 håndboldpas + plyo. Men der kommer en del her efter d. 27 når vi er helt færdige. Hvilke øvelser havde du succes med?

Haha, den med bordtennisen holder vist stadigvæk! Kender i hvert fald 4-5 stykker som kun er derude på grund af det :tongue:

Uh for den da, Vestjylland kan vi ikke lide :crazy:

Du siger de sidste par år. Har han så dannet trænerpar med en svensker?

Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 55

Cardiac Output

Body Bike 15 min - Avg HR 126 bpm

Opvarmning

Body Bike 5 min - Avg HR 138 bpm

Mobility drills 5 min

Broad Jump

240, 230, 238, 245, 245, 244, 245, 242, 252, 247, 248, 260 – step back, 249, 250, 248, 247, 250

-Det var planen at jeg kun skulle lave 10 singler, men efter nr. 9 og 10 kunne jeg lugte PR og fortsatte derfor med lidt flere. Var ude på 260, men trådte tilbage med venstre fod ](*,) Ikke rigtig PR, men værd at huske. Benene føltes mega tunge i dag, men efter et par spring var de klar igen.

Bulgarian Split Squat Jumps

6x3@BW

- Bedste højde nogensinde.

Bench Press - 70%

1x10@25

1x5@45

1x3@65

6x3@70

- Fin styrke og god fart.

Lat Pulldown - neutralt greb

1x10@65

3x10@70

- Den river virkelig i lats. Vores trisser til kablerne er virkelig dårlige, ellers er friktionen rigtig høj i kablerne, fordi mine ca. 85 kg kan ikke rive 70 kg op med lidt hjælp fra tyngdekraften, så tror at i et ordentligt "tårn" kunne jeg trække lidt flere kg.

Seated "Power Cleans"

3x10@10

-Sidder lige i skålen, hver gang.

OA Reverse Tricep Pushdown

2x10@15

- Godt riv.

Fatbar Reverse Curls

1x10@21

1x10@26*slow eccentric

- Fed øvelse. Måtte jo også konkludere tidligere i dag, at min fatbar er et hit blandt de andre. Sågar en, som udtalte, at det var den bedste stang vi havde. Skulderklap til mig selv =D>

Ab Circuit

2x12 - Sprinters, V-ups, Toe touches, med. ball twists (15kg)

Cooldown

PW 7 min - Avg HR 112 bpm

Static stretch, hold 30 sec: calves, hams, quads, IT-band, psoas, adductors

Kontrast bad + prot bar

Har været lidt snottet i dag og energien har virkelig været lav. Jeg har siddet og rodet med nogle umulige fysikopgaver om det skrå kast. Jeg stemmer for, at vi ophæver tyngdekraften! Så slipper vi for at regne på det lort!

Hele college er til Beach Party, og mine to buddies fra holdet bailede tidligere i dag og tog hjem! Skuffende... Værelset ligner lort og det samme gør jeg, så nu må jeg hellere få ordnet begge dele og så komme i seng.

Der er atter en dag i morgen (:

Link to comment
Share on other sites

Skriver lige herinde, for at få gang i profilen igen. ;)

Skal I til nogle opstarts stævner? HEI?

OMFG! haha :laugh:

Få nu startet den log herinde!

Det har vi slet ikke snakket om endnu. Men tror vi ender til HEI ligesom sidste år.

Hvordan kan det være, at du kigger efter ny klub igen?

Edited by Kocemba
Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 56

Cardiac Output

Body Bike 20 min - Avg HR 124 bpm

- Fandt lige min creative zen igen. Så den stod på LOC for alle pengene!

4x30sec static calves stretch (2xstraight knee - 2xbend knee)

- Mine calves er mega stramme. Jeg mistænker dem derfor lidt for at være skyld i min tilbagevendende skinnebensbetændelse.. :?

Fik fri fra skole i dag kl 11 ca. Så skulle vi lige have ordnet et teknologiprojekt og så var det ellers hjem og spise lidt. Mine ben har været mærket rimelig kraftigt efter tirsdag - jeg fortryder virkelig jeg ikke fik lavet cooldown, for det kunne have taget det værste. I dag skal jeg til 2x70 års fødselsdag på den forkerte side af storebælt, så der bliver nok ikke trænet mere i dag. I morgen håber jeg på at være hjemme i Vejle igen omkring kl 14-15.00.

Go' weekend til alle derude!

Edited by Kocemba
Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 57

Cardiac Output

PW/let løb 30 min - Avg HR 121 bpm

- Der er godt nok sket meget siden jeg startede på cardiac ouput. Den gang skulle der ikke meget mere end let gang. I dag gik der rigtig lang tid før jeg ramte 115-120 jævnt. Jeg løb også en smule og formåede at holde pulsen på 128-130.

Static Stretch 30 sec

1xhams

1xquads

1xIT-band

1xpsoas

1xadductors

2xcalves (straight knee)

2xcalves (bend knee)

Jeg forsøgte mig lige efter udstrækning med en omgang pistols. Jeg formåede at lave 2 på venstre med god dybde og 1 på højre hvor jeg dog måtte prikke til en væg en enkelt gang for at holde balancen.

Link to comment
Share on other sites

Træning i DGI-huset med Marco aka Micra Marco!

Pas nr.: 58

Cardiac Output

"Sofa Cykel" 20 min - Avg HR 124 bpm

Opvarmning

Roll overs into v-sits, wall climbers, air squats, goodmornings, leg swings, trunk twists

BB Reverse Lunges

1x5/leg@20

1x5/leg@60

1x5/leg@75

1x5/leg@80

1x5/leg@85 ~ BW

1x5/leg@90 -->PR

- Imponerende styrke!

DB Swings

1x10@15,3

2x10@18,5

- Rigtig god fart. tror godt jeg kan springe på 20'erne næste gang.

DB Bench Press

1x10@18,5

1x6@27,5

1x6@32,5

1x6@35

1x5@37,5*Missede den 6. rep fordi jeg ramte en utrolig dårlig bane.

1x6@37,5-->PR

- Rigtig god styrke i dag.

Seated Lever Row - neutralt greb

1x10@70

3x10@80

1x10@70

- Ikke verdens bedste maskine. Men i mangel af bedre var den ok.

Seated "Power Cleans"

2x15@10

1x10@10*Fik en smertende fornemelse i skuldren, så valgte at stoppe.

- Håber ikke det er noget slemt i skulderen. Som sædvanlig sad den som den skulle.

Standing Cable Curls

1x10@27,5

2x10@30

SUPERSET

Tricep Pushdowns

1x10@30*Rope pushdowns

1x10@15*OA Reverse Tricep Pushdown

1x10@10*OA Reverse Tricep Pushdown

SUPERSET

Lean Away DB Lateral Raises

3x10@8

Cooldown

PW incline 7,5% 10 min - Avg HR 116 bpm

Herefter gik vi i gang med den helt store omgang kontrast badning i svømmehallen. Det blev til 3 gange i det kolde og 3 gange i det varme - begge steder var vi rundt regnet 2-3 min før vi skiftede.

Så en tur på sandwich shoppen til en club sandwich. Marco fortalte mig, at han gerne ville starte til pilates og at han ledte efter en Pilates bold. Der sprang jeg hurtigt til og forærede ham min. Ønsker ham alt mulig held med at opnå de lange smidige muskler, som han så gerne vil have!

Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 59

Sommertræning

Løb:

10 min let løb som opvarmning

5-10 min mobility drillz

10-15 min laktisk arbejde.

Min laktiske power sucks virkelig. Godt det snart er tid til at gøre noget ved det.

15 min pause hvor jeg fik strukket lidt ud og lavet flere mobility drillz! Glutes er virkelig smadret efter lunges i går!

Håndbold:

5 min løb

5 min gymnastik/mobility drillz

Kast og løb 15 min

Mere kast 10 min

Målmand 15 min

Forsvar/angreb - blev tørret for groft af en af vores højre backs et par gange. Han er røv hurtig, men plejer ellers have godt styr på ham. Det sker ikke igen!

Kontra 10 min

Kamp - startede ude, men kom ind senere på venstre back. Der fik jeg banket nogle solide kasser ind. Stod fint i forsvaret. Der er desværre nogle som ikke helt har niveauet og derfor trækker det hele ned, men de ryger vel fra efter sommer

Cooldown body bike 7-8 min

Stretch 30 sec: 1xhams, 1xquads, 1xIT-band, 1xadductors, 4xcalves

lunkent bad + shake

Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 60

Opvarmning

Body Bike 10 min - Avg HR 125

- Lå under 130 de første 4 min. Pulsen var svært at presse op.

Mobility Drillz 10 min - Kæmpe DOMS i psoas

Box Squat - 65 %

1x10@60

1x5@80

1x4@90

7x4@97,5*video på de 4 første. Kommer op senere.

- God fart i dem alle!

Bench Press - 65%

1x10@20

2x5@50

7x4@65

- Samme her, styrken er på vej op !

Seated Cable Rows

4x10@70

- God kontakt til øvre ryg!

Seated Band Leg Curl

1x10@lilla band - single leg

1x8@rød band - double leg

2x8@rød band - single leg

1x10@rød band - single leg

- Sad lige i hams!

EZ Preacher Curls

1x10@27,5

2x10@32,5

- Skod bænk vi har til det, men ramte hvor den skulle!

Bend Over Rear Delt Laterals

3x10@10*slow eccentric

- God kontakt med rear delt.

Ab Circuit

4x10 - Sprinters, V-ups, toe touches, med. ball twists (3kg), (3x5kg)

- Eksplosiv i med. ball twists ! Sad lige i obliques

Cooldown

PW 5 min - Avg HR 106

- Igen var pulsen svær at få op i den rigtig zone.

En rigtig stor omgang kontrast bad og efterfølgende koldt vand på psoas i 3-4 min + shake

Videosamling af box squat:

Kritik modtages gerne!

Link to comment
Share on other sites

God fremgang mht teknikken i dine benbøj til boks.

Her er hvad du kan fokusere på næste gang;

- Undgå at flekse i hoften i din udgangsposition

- Hold ryggen neutral

- Hold en kort pause på boksen

- Undgå at hoppe med vægten på nakken.

Generelt er din træning alt for meget gearet mod vægttræning og alt for lidt mod fundamentale og vigtige komponenter, der skal forberede dig, som håndboldspiller.

Hvorfor er du interesseret i at træne laktisk?

Link to comment
Share on other sites

God fremgang mht teknikken i dine benbøj til boks.

Her er hvad du kan fokusere på næste gang;

- Undgå at flekse i hoften i din udgangsposition

- Hold ryggen neutral

- Hold en kort pause på boksen

- Undgå at hoppe med vægten på nakken.

Generelt er din træning alt for meget gearet mod vægttræning og alt for lidt mod fundamentale og vigtige komponenter, der skal forberede dig, som håndboldspiller.

Hvorfor er du interesseret i at træne laktisk?

Det skal jeg nok huske på næste gang! Tak for rådet :)

Det er bestemt ikke meningen! Jeg har læst op på alt hvad jeg kunne få fingrene i med hensyn til sportstræning, især på elitefts. Jeg føler jeg har rigtig svært ved at strukturere min træning i forhold til udviklingen af de specifikke energisystemer. Jeg har forsøgt at følge de råd du gav mig på bb.dk. Nu her da vi har gang i de sidste sommertræningspas (3xugen) så har jeg valgt at holde styrkepassene på dette niveau. I næste block (trans.) kommer der meget mere løb og spring.

Måske har jeg mistforstået block principperne, men da min offseason er forholdsvis kort, har jeg valgt at bruge den her periode med nedsat klubtræning på at få nogle af de forsømte muskelgrupper med igen.

Kan du uddybe hvad der karakteriserer:

- accumulation block

- transmutation block

- realization block

Havde forstået det således at min sport var laktisk/alaktisk eller er det helt misforstået?

Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 62

Sommer træning

Håndbold: Vi løb en smule og spillede fodbold som opvarmning.

Efter diverse øvelser skulle vi øve timingen i vores kryds. Jeg kom på hold sammen med vores bedste center og det kørte også fint. Lige indtil jeg i et hopskud lander lige ned på hans fod og vrikker om. Det er for tidligt endnu til at sige om det er slemt. Men for satan hvor gjorde det ondt. Der er ellers kamp på fredag, men jeg ser ingen grund til at tage chancen på nuværende tidspunkt. Lige efter uheldet fik jeg lagt et kompressionsbind i 20 min efterfulgt af 20 min med is og nu ligger jeg så med et nyt, og strammere kompressionsbind. Nu skal jeg lige spise, men derefter går kampen ind om at få ordnet den fod. Har tænkt mig at foam rollle i området omkring hvor det ikke gør alt for ondt. Og dernæst foden i en spand koldt vand. Evt. en omgang kontrastbadning senere.

Det betyder nok for styrketræningen, at jeg må udlade hop, squats og andet hvor bentøjet indgår. Finder lige på nogle alternativer til i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 62

Sommer træning

Håndbold: Vi løb en smule og spillede fodbold som opvarmning.

Efter diverse øvelser skulle vi øve timingen i vores kryds. Jeg kom på hold sammen med vores bedste center og det kørte også fint. Lige indtil jeg i et hopskud lander lige ned på hans fod og vrikker om. Det er for tidligt endnu til at sige om det er slemt. Men for satan hvor gjorde det ondt. Der er ellers kamp på fredag, men jeg ser ingen grund til at tage chancen på nuværende tidspunkt. Lige efter uheldet fik jeg lagt et kompressionsbind i 20 min efterfulgt af 20 min med is og nu ligger jeg så med et nyt, og strammere kompressionsbind. Nu skal jeg lige spise, men derefter går kampen ind om at få ordnet den fod. Har tænkt mig at foam rollle i området omkring hvor det ikke gør alt for ondt. Og dernæst foden i en spand koldt vand. Evt. en omgang kontrastbadning senere.

Det betyder nok for styrketræningen, at jeg må udlade hop, squats og andet hvor bentøjet indgår. Finder lige på nogle alternativer til i morgen.

Den slags sker. Fortsæt med at ise området. 15 is, 30 min off. Is så meget, som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Den slags sker. Fortsæt med at ise området. 15 is, 30 min off. Is så meget, som muligt.

Will do ! :)

EDIT: Har du forresten på noget tidspunkt været i kontakt med PTC og Mark McLaughlin eller er det kun The Thinker du har kontakt med?

Edited by Kocemba
Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 63

Cardiac Output

Body Bike 20 min - Avg 121 bpm

Opvarmning

Body Bike 5 min - Avg HR 135 bpm

Mobility drills

Single leg jumps (20-30 stk.) - kun højre

Depth Jumps

5x2@34 cm

5x2@38 cm

- Kun på højre

Single Leg Jump

6x6 hop

- Kun på højre

Bench Press - 70%

1x10@20 - Touch n' go

1x8@40 - 2 sec chest pause

1x5@50 - 2 sec chest pause

1x4@70 - 4 sec chest pause

4x4@70 - 3 sec chest pause

- Efter at have læst Yessis og Hatfields "Plyometric Training: Achieving power and explosiveness in sports " besluttede jeg mig for at prøve det af med en smule pause.

NG Pulldowns

1x10@70

1x10@75

2x10@70

- Den river satme i lats.

A1 Seated "Powe Cleans"

2x10@12

1x10@10

- Stadig en smule smerte i det bagerste af højre skulder, men kun nogle gange. Underligt.

A2 OA OH DB Ext

2x10@12

- Har ikke kørt denne øvelse i 100 år. Men fra nu af kører jeg den hver gang som tricep øvelse. Kan ikke passe at QB er stærkere end mig der. Oh yeah it's on!

A3 Fatbar Reverse Curls

1x10@23,5

1x10@29,5*slow eccentric

- Sidder lige i underarmene!

Ab Circuit

3x12 - V-ups, hip thrusts, med. ball twists (10kg)

TKE's

3x20@rød band

Rehab

Calf Raises: 3x20@BW

PW 5 km/t: 5 min

Energien var ikke særlig høj i dag, og det samme galt humøret. Vi fremviste vores teknologiprojekt i dag og fik en klar 12'er. Ikke dårligt, men nu skal vores MEKA-analyse og markedsføring bare også spille. Jeg har eksamen på tirsdag i kommunikation/IT så den skal jeg have læst op til i weekenden. Der er håndboldkamp i morgen, men der melder jeg fra for at skåne anklen.

Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 64

Cardiac Output

Body Bike 21 min - Avg HR 126 bpm

Prot bar. Pakke taske og afsted til Vest.

Cardiac Output

Body Bike 20 min - Avg HR 128 bpm

TKE's

5x20@rødt band

Sprang dagens kamp mod junior over for at spare anklen. Havde det været en mega vigtig kamp havde jeg spillet den, men tager den med ro i den her tid, så den kan komme sig helt. Fik forresten kontrastbadet den rigtig godt i går: 4 gange af 5 min i både varmt og koldt vand. Anklen har det meget bedre og det samme har min energi. Jeg er begyndt at gøre ekstra meget ud af kosten, så den bare spiller i ferien og er helt på plads til næste år. Bruger mange af Starnes' tricks omkring morgenmaden. I dag fik vi årskarakterer og kom ud med et pænt snit på 9,6 så er godt tilfreds. Nu er der læseferie og eksamen på tirsdag. Begynder at læse op i morgen (:

Har erhvervet mig endnu en bog: Charles Francis' Training Systems, en del tekster af Yuri og om ikke så længe har jeg også fingrene i CF's GPP video ;)

Link to comment
Share on other sites

Pas nr.: 65

Cardiac Output

Body Bike 30 min - Avg HR 128 bpm

- Nogen der ved hvordan man analysere behovet for denne form for træning set i forhold til ens sport?

Rotator Cuff

External:4x20@3

Lateral: 4x20@3

- Vil gøre alt for at slippe for skulderskader!

TKE's

3x20@blåt band

- Damn, speak about tension

Rice Digs

3x2min

- Mine underarme svumlede fuldstændig op

Ankle Rehab

2x20@blåt band - kun på højre

2x30@blåt band - kun på højre

- Forsøgte mig lidt med venstre, men den er stadig for følsom.

I aften skal jeg i biffen med 3 af drengene fra det gamle hold. Jeg har fået læst godt op, og føler mig godt klar. I morgen gør jeg det sidste færdig og så er jeg klar :)

Link to comment
Share on other sites

Will do ! :)

EDIT: Har du forresten på noget tidspunkt været i kontakt med PTC og Mark McLaughlin eller er det kun The Thinker du har kontakt med?

The Thinker havde Landon Evans til at dobbelttjekke noget hard data i forbindelse med en test jeg fik taget.

Har aldrig korresponderet eller på anden måde været i kontakt med Mark McLaughlin. Hvorfor?

Link to comment
Share on other sites

The Thinker havde Landon Evans til at dobbelttjekke noget hard data i forbindelse med en test jeg fik taget.

Har aldrig korresponderet eller på anden måde været i kontakt med Mark McLaughlin. Hvorfor?

Fordi jeg har reserveret en plads hos ham i sommeren '10

Jeg overvejer også at betale ham for at strukturere min træning indtil da.

Ville bare vide om du kunne anbefale ham/PTC?

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg har reserveret en plads hos ham i sommeren '10

Jeg overvejer også at betale ham for at strukturere min træning indtil da.

Ville bare vide om du kunne anbefale ham/PTC?

Det lyder rigtig fedt med et ophold i sommeren 2010 omend du er noget tidligt ude :tongue:

Kan absolut anbefale Mark eller Landon. Kender dog ingen af dem personligt men du er i gode hænder hos dem.

Men hvad forventer du egentlig at få ud af opholdet udover oplevelsen? En sommerferie er jo ikke videre lang tid at arbejde på.

Bestil flybilleten i god tid, så sparre du nemlig nemt et par tusinde kroner. Regn med at slippe 10.000 om måneden for "hotel" med køkken. 4000 om måneden på mad og drikke.

Edit; jeg skal ikke kunne udtale mig om hvor omfattende deres korrespondance service er. Så det må du ikke hænge mig op på.

Edited by Athlete X
Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtig fedt med et ophold i sommeren 2010 omend du er noget tidligt ude :tongue:

Kan absolut anbefale Mark eller Landon. Kender dog ingen af dem personligt men du er i gode hænder hos dem.

Men hvad forventer du egentlig at få ud af opholdet udover oplevelsen? En sommerferie er jo ikke videre lang tid at arbejde på.

Bestil flybilleten i god tid, så sparre du nemlig nemt et par tusinde kroner. Regn med at slippe 10.000 om måneden for "hotel" med køkken. 4000 om måneden på mad og drikke.

Edit; jeg skal ikke kunne udtale mig om hvor omfattende deres korrespondance service er. Så det må du ikke hænge mig op på.

Ja jeg ved godt jeg er tidligt ude, og det piner mig også at skulle vente så længe. Hvis jeg havde haft pengene til det nu, så var jeg også taget afsted i år.

Jamen jeg forventer at få en del ny viden med hjem, hjælp til at nå mine mål og på samme tid måske finde en træner, som kan hjælpe mig på rette vej. Jeg har skrevet med Mark og han har tilbudt at hjælpe med træning allerede på nuværende tidspunkt selvfølgelig for en god slat penge. Jeg regner ikke med, at de gør mig til Superman på 1,5-2 måneder, men jeg håber på at få den vejledning jeg behøver. Efterfølgende er det også planen, at jeg vil betale dem for at strukturere min træning, hvis jeg ikke selv magter det efter opholdet.

Jeg har også allerede været ude og kigge på dem, men min far kunne vist skaffe dem billigt, så det venter jeg lidt på.

Mark snakkede om at de nemt kunne få mig inkvarteret et sted, men det virkede mere som om jeg skulle bo hos en familie. Jeg har allerede godt 10.000 sparet sammen. Denne ferie går med arbejde og derefter må jeg skære lidt i min SU for at nå det ønskede beløb.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ved godt jeg er tidligt ude, og det piner mig også at skulle vente så længe. Hvis jeg havde haft pengene til det nu, så var jeg også taget afsted i år.

Jamen jeg forventer at få en del ny viden med hjem, hjælp til at nå mine mål og på samme tid måske finde en træner, som kan hjælpe mig på rette vej. Jeg har skrevet med Mark og han har tilbudt at hjælpe med træning allerede på nuværende tidspunkt selvfølgelig for en god slat penge. Jeg regner ikke med, at de gør mig til Superman på 1,5-2 måneder, men jeg håber på at få den vejledning jeg behøver. Efterfølgende er det også planen, at jeg vil betale dem for at strukturere min træning, hvis jeg ikke selv magter det efter opholdet.

Jeg har også allerede været ude og kigge på dem, men min far kunne vist skaffe dem billigt, så det venter jeg lidt på.

Mark snakkede om at de nemt kunne få mig inkvarteret et sted, men det virkede mere som om jeg skulle bo hos en familie. Jeg har allerede godt 10.000 sparet sammen. Denne ferie går med arbejde og derefter må jeg skære lidt i min SU for at nå det ønskede beløb.

Det lyder, som om at du har tjek på tingene.

Jeg tror det vil blive en oplevelse for livet. Det vil du absolut ikke fortryde. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share