Joakims Crossfit Madness


Juvic
 Share

Recommended Posts

Vidste ikke der var en teknik tråd. Den må jeg lige finde og kigge igennem en af dagene.

Mht. min 230kg dødløft, så var det jo som sagt i dragt og med en kropsvægt der var ca. 6-7kg tungere end den er pt.

Men jeg var så "heldig" at jeg fik en del ud af dragten i dødløft. Tror mit maks dødløft ligger på små. 170-180kg. Det er ikke synderligt mege, og synes min 1RM styrke svinger meget i den øvelse. Især nu hvor jeg ikke holder den så meget ved lige som hidtil.

Nu er der jo heller ikke en direkte sammenhæng mellem DL og snatch, men det er dog nok nemmere at snatche 80 hvis du dødløfter 200 ift 150.

Jeg kan så glæde dig med at mit bedste træk på 90kg er sat på et tidspunkt hvor jeg formentlig kunne dødløfte 170-175kg, så jeg tror det er muligt.

Du glemte at skrive hvad du snatcher pt. :smile:

Ja kom da til Århus og træne med os ? :bigsmile:

- Glæder både dig DBM, Y og MaxPower devil.gif

MaxPower - jeg skal nok smutte ind og råbe din log varm igen cool.gif

Forventer desværre ikke lige nogle ture til Århus i den nærmeste fremtid.

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo heller ikke en direkte sammenhæng mellem DL og snatch, men det er dog nok nemmere at snatche 80 hvis du dødløfter 200 ift 150.

Jeg kan så glæde dig med at mit bedste træk på 90kg er sat på et tidspunkt hvor jeg formentlig kunne dødløfte 170-175kg, så jeg tror det er muligt.

Du glemte at skrive hvad du snatcher pt. :smile:

Mit PR so far er 60kg. Men det er jo ikke styrken der sætter begrænsningen, eftersom jeg både DL'er (som du er inde på) mere og sagtens kan OH Squatte 70kg

Forventer desværre ikke lige nogle ture til Århus i den nærmeste fremtid.

Det var et forsøg værd !

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

DBM, det er ikke helt utænkeligt. Måske kombineret med noget FlotmandsFunktionelTræning med Bro Y og Bro Kauf, hvis de er tilgængelige.

Det kræver et forslag om tid og sted (og godkendelse fra homebase :tongue:)

Lad os tage den over PM (eller i min log, der jo ikke er så aktiv pt)

Jeg er frisk! Træk og stød efterfulgt af en god omgang flotmandsfunktionsmandstræning lyder som et sikkert hit in my book :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Crossfit torsdag d. 26. august:

Morgentræning kl 08:00. Mine første forlæsninger blev aflyst, så jeg benyttede chancen til lige, at få klemt en træning ind. Egentlig meget heldigt, da jeg i eftermiddag er booket af andre ting og derfor ikke kan tage en eftermiddags WOD..

Jeg lod mig inspirere af KimP's seneste KB teknik altantræning (ohhh the envy....)

Skill Drill:

KB Snatches - på hver arm

1x10 @ 12kg

1x10 @ 20kg

1x10 @ 24kg

1x10 @ 32kg

- Ohh yeah !

KB Turkish Get Ups - på hver arm

1x5 @ 16kg

1x5 @ 24kg

1x1 @ 32kg

- min balance i venstre er ikke super god til det her.

KB One Leg Deadlift - på hvert ben

1x10 @ 24kg

1x10 @ 32kg

- Faktisk en ret cool øvelse. CNS får nogle tæsk :bigsmile:

WOD - RX'en fra i mandags som jeg ikke nåede:

5 runder af:

4 (Squat) Clean @ 60kg

8 Burpee Pull Ups (Bodyblasters)

16 A-Sit Ups

Tid: 8:02

- I 8 min fortrød jeg virkelig, at jeg fik scrambled eggs til morgenmad. Kombinationen af Cleans og Bodyblasters er da egentlig ikke særlig dejlig. blink.gif

Lækkert med noget KB træning.

Hvis du rigtig skal til at igang må du hellere skrive til Crossgym så du kan få købt dig en brugt KB til Fitasfuck. Kan se at de sælger udstyret der skal bruges på dagen.

God tid på den mini wod;)

Link to comment
Share on other sites

Altsaa, nu har jeg lige trukket 227 kg. i doedloeft med overskud til ca. 5 kg. mere. Til gengaeld er min snatch og clean teknik helt af roeven til... Saa absolut ingen overfoersel der!! Desuden er doedloeft et langsomt loeft og kan ikke bruges til en fis i forhold til det eksplossive BOOOM!!! Der er brug for i Snatch og Clean / Taler af bitter, meget MEGET bitter erfaring! :dry:

Jeg er snart hjemme, saa kan vi koordinere BOOOM! paa Svanemoellen, TEH Gym eller CFCPH!

... og der kom et F16!! BOOOM!!!!

Link to comment
Share on other sites

Lækkert med noget KB træning.

Hvis du rigtig skal til at igang må du hellere skrive til Crossgym så du kan få købt dig en brugt KB til Fitasfuck. Kan se at de sælger udstyret der skal bruges på dagen.

God tid på den mini wod;)

Ja det var fedt med lidt KB træning... :)

Mht. FitAsFuck køb så er det jo ikke særlig meget man sparer - ca. 200 på en 24kg KB ?

Link to comment
Share on other sites

Altsaa, nu har jeg lige trukket 227 kg. i doedloeft med overskud til ca. 5 kg. mere. Til gengaeld er min snatch og clean teknik helt af roeven til... Saa absolut ingen overfoersel der!! Desuden er doedloeft et langsomt loeft og kan ikke bruges til en fis i forhold til det eksplossive BOOOM!!! Der er brug for i Snatch og Clean / Taler af bitter, meget MEGET bitter erfaring! :dry:

Jeg er snart hjemme, saa kan vi koordinere BOOOM! paa Svanemoellen, TEH Gym eller CFCPH!

... og der kom et F16!! BOOOM!!!!

SATME ET FLOR RAW DØDLØFT.. devil.gifdevil.gifdevil.gifdevil.gifdevil.gifdevil.gifdevil.gif

Hvad vejer du fortiden ?

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 29. august.

Var virkelig træt i dag. . Har arbejdet 30 timer tilsammen over fredag og lørdag, grundet Århus-festuge. Lange vagter fra 11 til 03 uden rigtig pause og nok mad tærer nu lidt på een.

Idag var der instruktør dag i Århus Crossfit, hvilket indebar vi fik snakket en del om hvordan vi skal køre tingene fremover. Bagefter var jeg mere smadret, men fik lige presset en lille mini workout ind.

Roning:

5000m - Damper 5

Tid: 19:31

- Et minut langsommere end hvad jeg normalt ligger på. Men det er helt fint når jeg nu ikke havde meget at give af. Jeg følte dog at min rytme var rigtig god.

Link to comment
Share on other sites

Crossfit tirsdag d. 31. august

Blev forhindret i går mht. træning, da jeg havde et familiemedlem der skulle på hospitalet. I dag kom jeg dog afsted, men tror ikke jeg har fået nok, at spise i løbet af dagen. Der var i hvert fald ikke energi til meget, og jeg blev lidt svimmel til sidst i workout'en og på vej hjem.

Opvarming:

2.5km løb ned til havnen

- Eksperimentrede med lidt pose-running teknik.

4 min udstrækning op af væggen

- Det ene knæ er placeret i gulvet LIGE foran væggen, hvor så underbenet ligger op ad væggen. Det andet ben er i en "lunge" hvorved der strækkes i låret. 2 min på hvert ben

2 og 2 kører

20-15-10 af:

Boks Thrusters

mens den anden ligger på ryggen med armene strækt med en vægtskive i hænderne, hvorved benene skal op og rører. Der skiftes efter makkeren har kørt sine 20 box thrusters osv.

1 min standing squat op ad væggen med hænderne stærkt ud fra kroppen.

WOD:

5 runder af:

5 Clean @ 60kg

5 KB Swing @ 32kg

5 Ring Dips

5 Burpees

5 HSPU

Tid: 9:48

- Det var mine HSPU'ere der var den store tidssluger. Jeg kan simpelthen ikke lave dem ordenligt... Dertil er jeg heller ikke på toppen idag - men hvad fanden alle har off-days.

Nedkøling:

2.5km løb fra havnen og hjem.

Link to comment
Share on other sites

Crossfit onsdag d. 1. september

WOW jeg var smadret da jeg tog på havnen i dag. Efter en hel dag med møder omkring bachelorprojektet så var kroppen kommet i en dyb dvale tilstand. devil.gif

Opvarming:

4 og 4 sammen.

Første mand køre i 1. runde 20-30m Bear Crawl, i 2. runde Lunges og i 3 runde Bunny "jump/walk"

De tre andre køre følgende indtil 1. manden er tilbage, hvorpå der skiftes:

Squat Trusters

Front Bridge

Air Squat

- Der køres 3 runder

Derefter 10min udstrækning

WOD - 10 min AMRAP

3 Deadlift @ 90kg

6 Burpees

9 Box Jump 24"

25m sprint

Runder: 10runder og døløft, burpees og boxjumps på 11. runde.

- Jeg syrede hurtigt til i de box jumps, hvilket jeg mistede en del tid/runder på.. Men okay når jeg var så træt...

Får stresset lidt i de her dage hvilket nok sætter sit præg på præstationsevnen. Ohh well crazy.gif

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 5 september

Har arbejdet de sidste to dage i festugen ca. 18 timer hver dag, og i går var det fra 10:30 til 05:30. Så er rimelig kvæstet i dag. Kunne ikke komme ind på havnen i dag, da døren er i stykker... bad luck.

Løb derfor en lille tur på 7km for, at få rystet lidt op i kroppen. Løb på ca. 26 min og benene var ok lette trods de kun 4 timers søvn i nat og 5 dagen før. det er vel lige omkring 15km/t

Det var mere eller mindre umuligt at spise reglmæssigt på arbejdet, men det jeg spise var paleo style...

Link to comment
Share on other sites

Er alt i orden med dig? Det er længe siden du sidst har logget ...

Hey Y.

Jo alt er egentlig helt fint.

Har ikke fået trænet siden onsdag. Torsdag var jeg instruktør efter en lang dag i skolen, hvor det egentlig var meningen at jeg ville træne efter mine sidste hold. Men min mor kom på hospitalet samme aften, så skulle lige ud til hende. Hun har det heldigvis godt igen, og er kommet hjem.

Fredag og lørdag har jeg stået og solgt mad i festugen. Det har været nogle meget lange dage på +15 timer i arbejdstøjet, uden egentlige pauser og med få timers søvn om natten. Derfor har jeg ikke trænet siden onsdag. I dag blev det bare til en lille løbetur, energien var egentlig heller ikke til det helt store.

Mine træninger i tirsdags og onsdags, var meget præget af mangel på energi. Synes selv jeg var ret træt bare efter opvarmingen og haltede mig derfor gennem WOD'sne. Ret trælst , for at sige det på godt Jysk.

Jeg har besluttet, at jeg vil prøve at spise lidt flere kulhydrater for at se om det skulle være problemet..... Har du egentlig erfaringer med "the zone diet" ?

Går det ellers godt med dig ?

Link to comment
Share on other sites

Crossfit mandag d. 6. september

RX hold kl 19.

Opvarming:

Diverse mobilitets- og udstrækningsøvelser

WOD - Severin

50 Strict Pull Ups

100 True Push Ups

5km løb

Tid: 31:21

- Det skal rigtig køres med en 20pound vest, men vi har kun en i klubben og den var der en anden der tog. Først til mølle. Derfor er tiden selvfølgelig ikke helt nemt, at sammenligne. Min tid pr. km er også over 4min, altså under 15km/t. Men det er okay, eftersom jeg jo også løb 7km i går aftes. Kunne godt mærke mine ben var lidt tungere i dag.

Vil dog mene det er rimelig at lave den omkring de 37-38min med vest hvis jeg har friske ben...

De 50 pull ups kørte rimelig nemt, lavede de første 20 i træk, og fik derefter kørt dem i sæt af 5 mener jeg det var. True push ups går også meget bedre, men rammer stadig lidt en mur efter jeg har brændt de første 30 af i et go....

Fed WÅT...

Link to comment
Share on other sites

Hey Y.

Jo alt er egentlig helt fint.

Har ikke fået trænet siden onsdag. Torsdag var jeg instruktør efter en lang dag i skolen, hvor det egentlig var meningen at jeg ville træne efter mine sidste hold. Men min mor kom på hospitalet samme aften, så skulle lige ud til hende. Hun har det heldigvis godt igen, og er kommet hjem.

Fredag og lørdag har jeg stået og solgt mad i festugen. Det har været nogle meget lange dage på +15 timer i arbejdstøjet, uden egentlige pauser og med få timers søvn om natten. Derfor har jeg ikke trænet siden onsdag. I dag blev det bare til en lille løbetur, energien var egentlig heller ikke til det helt store.

Mine træninger i tirsdags og onsdags, var meget præget af mangel på energi. Synes selv jeg var ret træt bare efter opvarmingen og haltede mig derfor gennem WOD'sne. Ret trælst , for at sige det på godt Jysk.

Jeg har besluttet, at jeg vil prøve at spise lidt flere kulhydrater for at se om det skulle være problemet..... Har du egentlig erfaringer med "the zone diet" ?

Går det ellers godt med dig ?

Jeg er virkelig glad for at høre, at din mor har det bedre igen ..

Jeg havde allerede tænkt mig at skrive til dig mht. din kost. Du har manglet energi længe ... og det skyldes uden tvivl manglende kulhydrater. Oven i købet har du lige nu ekstrem meget stress på alle mulige fronter. Det kræver ekstra energi, som du så heller ikke får, fordi du har for travlt til at spise. Og når du så gør det, så begrænser du det til kun det "rigtige". Jeg tager hatten af for din viljestyrke ... men den er kontraproduktiv i din nuværende situation.

Jeg ville foreslå dig at gå lidt væk fra, hvad andre mener der er rigtigt eller forkert at spise. Ernæring skal ikke være et videnskab! Hvad du har brug for, er der ingen andre, der kan fortælle dig. Prøv at være mere obs på, hvordan din krop har det, og giv den hvad den kræver .. lige nu tror jeg bestemt den vil være glad for mere mad og flere kulhydrater :dry:

Hvad zone diæten angår ... lad være! Du har ikke brug for endnu flere restriktioner. Du skal ikke stå og veje og måle hvert eneste måltid. Det er livet for kort til! Og du kommer til at tabe dig. De to uger, hvor jeg selv prøvede zone diæten var jeg konstant sulten og udmættet på trods af, at jeg endda havde vælgt blok-portionen for en "very muscular woman", hvilket fik mig til at føle mig som Helle Nielsen, Iris Kyle eller Yaxeni Oriquen :crazy: En meget sulten Helle, Iris eller Yaxeni ...

Paleo som udgangspunkt er fantastisk ... Der findes i øvrigt en "paleo for athletes" version, der tager højde for det højere behov for kulhydrater. Prøv at google det ...

Men når du spiser paleo 80% af tiden er det mere end rigeligt. Med de andre 20% har du frie tøjler .. der skal være plads til alle slags mad og nydelse!

Vil du ikke lige prøve det de kommende dage og give os en sitrep, hvordan det går???

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Crossfit onsdag d. 7. september

Har spist lidt mere kulhydrater til middag og i løbet af dagen. Det kunne virkelig mærkes på energi niveauet og lysten til, at træne. 4thumbup.gif (dermed ikke sagt at Paleo er fis i en hornlygte, varm luft og en dårlig ting.. Agter stadig at leve så Paleo som jeg nu kan)

Opvarming:

50 OH Squat (bare med kosteskaft.. Så vel nærmest et air oh squat)

10 Sit ups (Butterfly eller Atomic)

40 OH Squat

20 Sit Ups

30 Oh Squat

30 Sit Ups

20 Oh Squat

40 Sit Ups

10 OH Squat

50 OH Squat

WOD - Freddys Revenge

5 Runder af:

5 Push Jerk @ 70kg

10 Burpees

TId: 8.21

- På 3. gentagelse af Push Jerk i 2. runde røg min venstre skulder hurtigt ud af skulderskålen. Jeg vurderede jeg godt kunne fortsætte da jeg har prøvet det før, og det føltes ikke så slemt som det har gjort... Men det bevirkede bare, at jeg tog det en smule mere med ro. RX er 80kg.. Det må jeg gøre næste gang ! Ellers fed WOD...

Post Træning:

1 times akupunktur <- Absolutte anbefalesværdigt !

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde allerede tænkt mig at skrive til dig mht. din kost. Du har manglet energi længe ... og det skyldes uden tvivl manglende kulhydrater. Oven i købet har du lige nu ekstrem meget stress på alle mulige fronter. Det kræver ekstra energi, som du så heller ikke får, fordi du har for travlt til at spise. Og når du så gør det, så begrænser du det til kun det "rigtige". Jeg tager hatten af for din viljestyrke ... men den er kontraproduktiv i din nuværende situation.

Ja har selv gået og haft samme indre dialog de sidste par dage.. Er glad for du skriver, for det er jo rigtigt nok. Når jeg tænker tilbage, så har jeg faktisk slet ikke haft 20% hvor jeg har spist hvad jeg ville. Det har faktisk været 100% strict helt ubevist.... ! Men ja hårdt arbejde og egentlig mere træning end tidligere kræver jo lige en smule ekstra...

Tja det er fedt med viljestyrke men nogle gange er det bare en ulempe, som du selv peger på..

Jeg ville foreslå dig at gå lidt væk fra, hvad andre mener der er rigtigt eller forkert at spise. Ernæring skal ikke være et videnskab! Hvad du har brug for, er der ingen andre, der kan fortælle dig. Prøv at være mere obs på, hvordan din krop har det, og giv den hvad den kræver .. lige nu tror jeg bestemt den vil være glad for mere mad og flere kulhydrater :dry:

Har siden mandag spist lidt ekstra kulhydrater i form af primært bulgur med især frokosten: Det har resulteret i jeg har været mere "on" til træning, i sær mentalt... Det lyder jo næsten som om jeg har en spise forstyrrelse, hvilket det jo helst ikke skaldry.gif

Hvad zone diæten angår ... lad være! Du har ikke brug for endnu flere restriktioner. Du skal ikke stå og veje og måle hvert eneste måltid. Det er livet for kort til! Og du kommer til at tabe dig. De to uger, hvor jeg selv prøvede zone diæten var jeg konstant sulten og udmættet på trods af, at jeg endda havde vælgt blok-portionen for en "very muscular woman", hvilket fik mig til at føle mig som Helle Nielsen, Iris Kyle eller Yaxeni Oriquen :crazy: En meget sulten Helle, Iris eller Yaxeni ...

Paleo som udgangspunkt er fantastisk ... Der findes i øvrigt en "paleo for athletes" version, der tager højde for det højere behov for kulhydrater. Prøv at google det ...

Men når du spiser paleo 80% af tiden er det mere end rigeligt. Med de andre 20% har du frie tøjler .. der skal være plads til alle slags mad og nydelse!

Kom også selv frem til, at zone var for meget.. Det virker nærmest som om man faktisk skal sulte sig selv halvt ihjel de første uge indtil kroppen har "vænnet" sig til det. Det var noget der fik mine advarselslamper til at blinke..

Din erfaring bekræfter det jo bare endnu mere !!! THANKS 4mewantfood.gif

Ang. Paleo for athletes , så er der primært bare øget for indtaget men stadig holdt igen med carbs ?

Vil du ikke lige prøve det de kommende dage og give os en sitrep, hvordan det går???

Nu har jeg spist lidt ekstra carbs de sidste dage og har kunne mærke et mere mentalt fokus under træning, og selvfølgelig at kroppen kunne lidt mere.

Hvordan strukturere du din kost - er det med basis i Paleo også med lidt ekstra "whatever Y needs for doing her insane workouts" oveni ?

Link to comment
Share on other sites

Ang. Paleo for athletes , så er der primært bare øget for indtaget men stadig holdt igen med carbs ?

Nej, ikke kun mere mad men også flere kulhydrater i forbindelse med træning (før, under, efter) ... endda fra kilder, som normalt er no-go i paleo.

Det skriver de om konceptet:

"Serious athletes, however, when it comes to immediately before, during, and directly

after workouts, need to bend the rules of the Paleo Diet a bit since we're placing

demands on the body that were not normal for our Stone Age ancestors. Hour after

hour of sustained high energy output and the need for quick recovery are the serious

athlete’s unique demands. This requires some latitude to use nonoptimal foods on a limited basis. "

Og det står der om recovery spisning:

"Stage IV: Eating for Extended Recovery

For the next few hours (as long as the preceding challenging exercise lasted)

continue to focus your diet on carbohydrates, especially moderate to high glycemic

load carbohydrates along with protein at a 45:1 carbprotein ratio. Now is the time to

eat nonoptimal foods such as pasta, bread, bagels, rice, corn and other foods rich in

glucose as they contribute to the necessary carbohydrate recovery process. Perhaps

the perfect Stage IV foods are raisins, potatoes, sweet potatoes and yams."

Pasta, brød, ris, kartofler .. der kan du bare se :tongue:

Når de snakker om athletes, skal jeg så også lige tilføje, at de mener primært udholdenhedsatleter, altså triatleter, løbere, cyklister, som er i gang flere timer i træk, hvilket CrossFittere jo nu bestemt ikke er :wink: ... men man kan nu godt twiste det og så finde den gyldne mellemvej.

Hvordan strukturere du din kost - er det med basis i Paleo også med lidt ekstra "whatever Y needs for doing her insane workouts" oveni ?

Hahaha - bare de altid var så insane! :laugh:

Jeg spiser paleo + mælkeprodukter, og det er så mælk og fede oste. Jeg synes ikke rigtigt, jeg kan blive mæt af kun kød, grøntsager og nødder/avocadoer/olie, men med en god omgang fed ost kan jeg klare mig i mange timer.

Og så får jeg mørk chokolade hver dag :w00t:

Men når jeg føler jeg har brug for ekstra energi, eller har en af de dage, hvor jeg ikke kan blive mæt uanset om, hvad jeg spiser, så er det ikke utænkeligt, at jeg henter en mega bagel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 9 september

Trænede selv på crossfit på havnen kl 17-18 og havde derefter hold fra 18 til 19 og 19 til 20:30 (Intro).

Opvarming:

20m Bear Crawl

20m Alligator/Spiderman walk

20m Lunges

20m Duck Walk

20m Broad Jumps

3x 20m sprint

Derefter 2 og 2 sammen blev der kørt:

Throwing "wall" ball's

Exchangeing situps - hvor man aflevere en 5kg skive til makkeren, som tager den og ligger sig på rykken og ruller en omgang til venstre og tilbage igen. Vægtskiven og arme må ikke røre gulvet når man ruller.

+ en del andre

WOD:

400m løb @ 40kg sandsæk

40 B. Sit ups

20 Burpees - hvor man skulle hoppe op og røre pull up baren med begge hænder

800m løb - hvor de 400m var med 40kg sandsæk

20 Strict Pull Ups

40 Box Jumps til en 24" kasse med 20kg vægtskive på

400m løb @ 40kg sandsæk

Tid: 13:13

- WOD'en var egentlig uden sandsæk men valgte at køre med den, for at få en ekstra udfordring. Plus at jeg skal øve mig med sandsækken. Ved de 800m valgte jeg kun at løbe med sandsækken på de første 400m. Mest af alt for at skåne ryggen, idet man med vores sandsække nemt løber lidt foroverbøjet da vi ikke rigtig har håndtag på sækken.

Link to comment
Share on other sites

Nej, ikke kun mere mad men også flere kulhydrater i forbindelse med træning (før, under, efter) ... endda fra kilder, som normalt er no-go i paleo.

Pasta, brød, ris, kartofler .. der kan du bare se :tongue:

Når de snakker om athletes, skal jeg så også lige tilføje, at de mener primært udholdenhedsatleter, altså triatleter, løbere, cyklister, som er i gang flere timer i træk, hvilket CrossFittere jo nu bestemt ikke er :wink: ... men man kan nu godt twiste det og så finde den gyldne mellemvej.

Ja det er jo egentlig meget straight forward. Har nu altid fået en god kombi af carbs og proteiner efter træning. Har de sidste par dage haft det fint til træning hvis jeg har haft lidt ekstra carbs med i frokosten..

Hahaha - bare de altid var så insane! :laugh:

Jeg spiser paleo + mælkeprodukter, og det er så mælk og fede oste. Jeg synes ikke rigtigt, jeg kan blive mæt af kun kød, grøntsager og nødder/avocadoer/olie, men med en god omgang fed ost kan jeg klare mig i mange timer.

Og så får jeg mørk chokolade hver dag :w00t:

Men når jeg føler jeg har brug for ekstra energi, eller har en af de dage, hvor jeg ikke kan blive mæt uanset om, hvad jeg spiser, så er det ikke utænkeligt, at jeg henter en mega bagel :tongue:

Jeg er også begyndt med ostene og mælk holder jeg nu stadig bare til den sjat der kommer i kaffen... Så det er helt cool.. Har du nogle oste som du kan anbefale ? :)

Chokolade hver dag ? Er det bare en daglig treat ? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også begyndt med ostene og mælk holder jeg nu stadig bare til den sjat der kommer i kaffen... Så det er helt cool.. Har du nogle oste som du kan anbefale ? :)

Bare tøm mejerihylden i dit supermarked og smag dig frem til, hvad du bedst kan lide :4mewantfood:

Chokolade hver dag ? Er det bare en daglig treat ? tongue.gif

Ja :w00t: Because I'm worth it :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share