Winstrol?


cartier925
 Share

Winstrol  

51 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

men ville stadig gerne vide mere om det...

Winstrol øger ikke muskelmassen ret kraftigt. Det er mest anvendt hos bodybuildere der ønsker at bringe deres fedtprocent ned og samtidig beholde deres muskelmasse. Da winstrol ikke trækker væske er det meget gavnligt til dette.

Bivirkningerne ved winstrol er ikke så store og hyppige som ved f.eks. oxy. Dog skal man være opmærksom på, at winstrol kan udtørre ledene og give kroniske ledsmerter. Dette forekommer dog yderst sjældent.

[redigeret af Mod, ingen vejledninger i doping, tak]

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Winstrol øger ikke muskelmassen ret kraftigt. Det er mest anvendt hos bodybuildere der ønsker at bringe deres fedtprocent ned og samtidig beholde deres muskelmasse. Da winstrol ikke trækker væske er det meget gavnligt til dette.

Bivirkningerne ved winstrol er ikke så store og hyppige som ved f.eks. oxy. Dog skal man være opmærksom på, at winstrol kan udtørre ledene og give kroniske ledsmerter. Dette forekommer dog yderst sjældent.

[redigeret af Mod, ingen vejledninger i doping, tak]

Flot :clap:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hvis der bare var et sted man kunne søge, en søge maskine. Gaagle? groogle? Arg bare glem det! :dry:

Winstrol er et ulovligt doping-middel, og brugen af sådanne må/bør ikke diskuteres på MOL. I øvrigt vil jeg henstille til, at man holder sig fra enhver form for doping.

Synes det er fint man rådgiver folk væk fra doping, men det kan jo sagtens diskuteres. Der har varet flere tråde om doping, steroider osv er jo lægemidler der bruges til/mod skader, til folk som har været under agressiv kemo behandling osv bla bla bla.

Hormoner er ulovlige ja , men komisk nok er alkohol og rygning noget der slår milloner af folk ihjel hvert år.

Findes der noget statistik over steroide dødsfald? Det kan næppe være særlig højt.

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

Hvis der bare var et sted man kunne søge, en søge maskine. Gaagle? groogle? Arg bare glem det! :dry:

Synes det er fint man rådgiver folk væk fra doping, men det kan jo sagtens diskuteres. Der har varet flere tråde om doping, steroider osv er jo lægemidler der bruges til/mod skader, til folk som har under agressiv kemo behandling osv bla bla bla.

Hormoner er ulovlige ja , men komisk nok er alkohol og rygning noget der slår milloner af folk ihjel hvert år.

Findes der noget statistik over steroide dødsfald? Det kan næppe være særlig højt.

Uha, nu tænker du jo selv, jeg forudser et indlæg fra AGV, der belærer dig om love, demokrati og det sindssyge i at have selvstændige tanker.

Link to comment
Share on other sites

Hvis der bare var et sted man kunne søge, en søge maskine. Gaagle? groogle? Arg bare glem det! :dry:

Synes det er fint man rådgiver folk væk fra doping, men det kan jo sagtens diskuteres. Der har varet flere tråde om doping, steroider osv er jo lægemidler der bruges til/mod skader, til folk som har under agressiv kemo behandling osv bla bla bla.

Hormoner er ulovlige ja , men komisk nok er alkohol og rygning noget der slår milloner af folk ihjel hvert år.

Findes der noget statistik over steroide dødsfald? Det kan næppe være særlig højt.

Ja, ok. Det var heller ikke for at være efter trådstarteren som sådan. Vi ender bare nemt der, hvor MOL kan blive brugt til at `lære´ folk at bruge roids. Jeg husker f.eks. godt den knægt, der oprettede flere tråde, med det formål at `bevise´, at dbol var et lovligt kosttilskud. Men bevares, jeg er ikke admin.

Mht. alkohol, så kan man roligt regne med, at hvis det blev introduceret som et nyt stof i dag, og man kendte dets potentielle skadevirkninger, så ville det aldrig blive tilladt. Det accepteres, fordi det har en hævdvunden plads i vores kultur.

Link to comment
Share on other sites

Uha, nu tænker du jo selv, jeg forudser et indlæg fra AGV, der belærer dig om love, demokrati og det sindssyge i at have selvstændige tanker.

Jeg kan godt se jeg har dummet mig :cry:

Jeg tager chancen og venter med at slette min profil. Living on the edge :shades:

Ja, ok. Det var heller ikke for at være efter trådstarteren som sådan. Vi ender bare nemt der, hvor MOL kan blive brugt til at `lære´ folk at bruge roids. Jeg husker f.eks. godt den knægt, der oprettede flere tråde, med det formål at `bevise´, at dbol var et lovligt kosttilskud. Men bevares, jeg er ikke admin.

Mht. alkohol, så kan man roligt regne med, at hvis det blev introduceret som et nyt stof i dag, og man kendte dets potentielle skadevirkninger, så ville det aldrig blive tilladt. Det accepteres, fordi det har en hævdvunden plads i vores kultur.

Hehe, self skal man følge reglerne her inde. Og peabrain emner skal nok blive sat på plads ;)

Roids er ikke nødvendigvis farliger en rygning feks. Man bliver jo ikke udsat for passiv roids i luften, lol (i forhold til passiv rygning)

Skal man male et billed af sterioder burde der fortælles at meget kan opnåes uden dem. Og ikke stemple det som det onde selv.

Har man den mindste fornuft skal man læse en del dem om emnet.

Edited by MaximusMaximus
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tilladt at give direkte eller indirekte opfordringer eller vejledninger til dopingbrug.

Ovenstående er klart en vurderingssag, men diskussion af doping er bestemt tilladt som udgangspunkt.

Det skal ikke være tabu.

Reglen afspejler naturligvis også at Motion-Online er imod brug af doping-stoffer.

mvh

Mod

Link to comment
Share on other sites

Uha, nu tænker du jo selv, jeg forudser et indlæg fra AGV, der belærer dig om love, demokrati og det sindssyge i at have selvstændige tanker.

Er der ikke noget selvmodsigende i, at du skriver, at jeg på den ene side vil ”belære” om demokrati, samtidig med, at det er ”sindssygt” at have selvstændige tanker. Hænger de to ting ikke uløseligt sammen? :laugh:

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Er der ikke noget selvmodsigende i, at du skriver, at jeg på den ene side vil ”belære” om demokrati, samtidig med, at det er ”sindssygt” at have selvstændige tanker. Hænger de to ting ikke uløseligt sammen? :laugh:

Nej de to ting hænger ikke uløseligt sammen, demokrati betyder bare, at de, der er flest, har ret. :smile:

Desuden burde du bannes, eller i det mindste få en advarsel, da du kommer med vejledning i brug af Winstrol :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Alle

Jeg er faldet over Winstrol. Er der nogen af jer som forklare lidt om hvordan det virker og hvad det gør?Har hørt man skal tag det i en pyramide form.

Ville sætte pris på det hvis i har nogle informationer..

Med venligst

Den nysgerrige!

Som den nysgerrige bandit jeg er - hvor har du hørt om winstrol henne siden du har idéen at det er et kosttilskud og du tydeligvis ikke har læst om det på nettet??

Link to comment
Share on other sites

Som den nysgerrige bandit jeg er - hvor har du hørt om winstrol henne siden du har idéen at det er et kosttilskud og du tydeligvis ikke har læst om det på nettet??

hehe det må du da gerne. Jeg har en bekendt som jeg snakkede med på en cafe hvor snakken kom på kostilskud og proteiner og træning generelt..

Link to comment
Share on other sites

Mht. alkohol, så kan man roligt regne med, at hvis det blev introduceret som et nyt stof i dag, og man kendte dets potentielle skadevirkninger, så ville det aldrig blive tilladt. Det accepteres, fordi det har en hævdvunden plads i vores kultur.

Skal lige siges alkohol er ikke skadeligt i små mængder og man siger stadig en snaps om dagen holder lægen væk, og at man drikker en kæp i øret en gang i mellem har heller ikke nogen langtids skader på sig.

Link to comment
Share on other sites

Som den nysgerrige bandit jeg er - hvor har du hørt om winstrol henne siden du har idéen at det er et kosttilskud og du tydeligvis ikke har læst om det på nettet??

Med dit indlæg så lyder det som om, at dig og din ven har haft en dyb og oplyst samtale om emnet…

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share