Edward Norton


pickles
 Share

Recommended Posts

Med det udgangspunkt han havde før træning, så har det sikkert været nok i sig selv, bare at sætte skiver på stangen for at stimulere hypertrofi ;)

Hvis man i forvejen er en smule undervægtig før påbegynder træning, kan man under de rette forudsætninger, hurtigt tillægge sig meget muskelmasse.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

-D- : Hvis nu antager at han i stedet for at hyre en "popsmart hollywood træner" hyrer f.eks. Charles Staley eller Charles Poliquin i stedet...

10 kilo på 3 måneder er altså "kun" sølle 0,8 kilo muskler om ugen. Antager vi så at han er forholdsvis nu i faget og derved har nemt ved at tage på så ser det ikke så svært ud.

Derudover har han haft mulighed for at træne 2 gange om dagen og haft mulighed for at indtage alt hvad der findes inden for proteinshakes, vitaminer, antioxidanter, kreatin osv.

Igen: jeg syntes ikke det lyder så forbandet svært, jeg har set utallige gøre det samme i min tid i USA, f.eks. under den anden "Body for Life" konkurrence(den var meget populær, hvor jeg boede).

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at begge dele lyder lige sandsynligt...

Men uden at tage stilling om han har taget AS eller ej, så er det værd at tage med at:

- Der er altså en lidt anden holdning til AS i USA, af den værre slags. :retard:

- IBFF er officialt imod AS, ligesom NFL, NBA og WWF(Hvis man da kan kalde det seriøst sport :lol: ) men afspejler det sig så også hos udøvere af de respektive sportsgrene i disse forbund?! :unsure:

- Der er penge på spil, så man skal aldrig undervurdere hvor langt folk vil gå... :o

Link to comment
Share on other sites

Man må vel gå ud fra, at Edward Norton var på steroider når han selv indrømmer det, og citatet står på hans egen hjemmeside. :confused2:

Det kan ikke lade sig gøre at tage 30 pound muskler på i tre måneder naturligt uden at have utrolige gener, men han er jo en pind i alle andre af sine film.

Link to comment
Share on other sites

For 10 millioner $ skal jeg gerne gå amok til en film rolle og pumpe noget AS, hvem ville ikke det? :)

Desuden er det ikke usandsynligt at Norten IKKE har taget AS, for fanden det er jo SÅ nemt at få den 100% rigtige kost ned når man har privat kok til at rende og lave lækre retter konstant.

Hvem ville ikke kunne kværne 200g protein hver dag hvis man fik dem serveret som sygeligt lækre bøffer, eller som lækre milkshakes.

Desuden har han 100% også fulgt et hårdt program, lagt af en nok ret god bodybuilder, alt andet ville da været dumt. Det er Hollywood, der er penge på spil, så de gør garanteret tingene 100% efter bogen :)

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Ja det er bestemt muligt at få et "Edward Norton" look med en højde på 174 cm vil jeg skyde på du skal op og veje 70-71 kg. med én fedtprocent på 8-9 stykker.

Hvis du surfer billeder fra filmen vil du se at han faktisk ikke engang er "så" stor, men bare er ok defineret.

ahxwonderm.jpg

Er det ham på billedet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at begge dele lyder lige sandsynligt...

Men uden at tage stilling om han har taget AS eller ej, så er det værd at tage med at:

- Der er altså en lidt anden holdning til AS i USA, af den værre slags. :retard:

- IBFF er officialt imod AS, ligesom NFL, NBA og WWF(Hvis man da kan kalde det seriøst sport :lol: ) men afspejler det sig så også hos udøvere af de respektive sportsgrene i disse forbund?! :unsure:

- Der er penge på spil, så man skal aldrig undervurdere hvor langt folk vil gå... :o

Hva' faen ser du også WWF/E :lol:

Link to comment
Share on other sites

Cenox

M!: Han indrømmer ikke at have taget steroider noget sted. Få dine skolepenge tilbage nu!

Tag dig sammen Cenox. M! kommer jo bare med en kilde. Det er jo ikke noget afgørende, men blot noget du/andre kan tage stilling til.

Det er da til at se at forskellen på ham I American History X og andre film, er rimelig markant.

Det er selvfølgelig ikke skyggen af et bevis, men bare noget man kan tænke over.

Alfa Beta

Edited by Alfa Beta
Link to comment
Share on other sites

sas: prøv at se tidligere indlæg

Der henviser jeg faktisk til en side hvor det står. Sådan som det står skrevet, ser det ud til at være taget ud ad hans egen mund.

Det behøver selvfølgelig ikke, at være noget endegyldigt bevis.

Edited by M!
Link to comment
Share on other sites

M! : Henviser du til følgende uddrag fra dit link ?

"Arnold Schwarzenegger called to ask if I'd done a cycle of the juice (steroids) to accomplish the transformation," admits Norton. "All I did was eat and work out non-stop for three months. I gained 30 pounds of muscle."

Hvis det er hvad du hentyder til, så har du ret det er ikke noget endegyldigt bevis, især ikke når han netop siger han ikke har taget noget....

Eller hvor har du fået den opfattelse, at han indrømmer at have taget en AS ?

Link to comment
Share on other sites

He shrugs it off: as if anyone can get so big that quickly. "It took about two-and-a-half months and I gained about 30lbs eating meatshakes: blended roast beef," he states simply. "I just ate a lot and lifted weights a boring amount, and the minute it was over it was like someone let the air out of a balloon. I went right back down to my skinny little self."

Dette er et uddrag af noget han har sagt, fra hans egen hjemmeside.

Ikke at jeg skal gøre mig specielt klog på AS, men jeg går ud fra at hvis du er på AS og træner meget og du pludselig stopper med træning og AS, bliver du meget hurtigt lille igen. Nøjagtig som ham siger skete fo ham.

Du mister jo ikke 30pund muskler på et øjeblik hvis du ikke er på AS. Så går der jo gerne længere tid.

Men igen, det er jo ikke et bevis.

Alfa Beta

Edited by Alfa Beta
Link to comment
Share on other sites

Præcis MIKE! Jeg er så træt af at alle råber "roids!" hver gang en person opnår en bemærkelsesværdig fremgang. Edward Norton havde jo aldrig dyrket sport eller løftet en vægt før han lige pludselig gik i gang med intens træning sammen med sine 10000 personlige trænere og diætister. Så mon ikke omkring 10kg muskler er realistisk på alle supplements osv, inkl. kreatin som mange tager omkring 4 kg på af. Så er vi pludselig nede på 6kg...

Edited by Cenox
Link to comment
Share on other sites

Cenox hold nu op med at være så naiv.

30 pound = 13,5 kg. Dette skulle han efter sigende have opnået på 3 måneder (12 uger) Dvs. de første tre måneder han overhovedet har trænet skulle han have gainet 1,125 kg pure muscle pr. uge.

Hvis man går ud fra at efter de første gang træninger er man helt død skal man kalkulere med at bruge på en 2-3 uger bare på at komme rigtig godt igang.

Hold nu op med at snakke om diætister og personlige trænere, der gælder de samme regler for ham som der gør for os. Fysiologiens love bliver ikke ændret fordi du bor i Hollywood.

Edward har gainet præcist det som man får på en AS kur, du kan selvfølgelig tro på at det kan man gøre naturligt.

Link to comment
Share on other sites

Med en god solid kost kombineret med en hård træning er det muligt for en nybegynder at opnå resultater som dem Edward Norton havde.

Da jeg begyndte at træne som teenager tog jeg 15kg på i løbet af 6 måneder. Dengang anede jeg ikke hvad AS var og jeg trænede et program med en helt vanvittig volumen, træning 6 dage om ugen, alle muskelgrupper to gange om ugen og minimum 20 sæt pr. muskelgruppe.

Den ene faktor som jeg i dag er overbevist om var skyld i min store fremgang dengang er ganske simpel. I stedet for at leve af en typisk teenage diæt bestående af hovedsageligt chips, kager og cola, samt aftensmaden hos mine forældrer, begyndte jeg at spise 2-3 gange så meget af sidstnævnte, samt at få 4-5 sunde og solide måltider i løbet af dagen.

Link to comment
Share on other sites

Men man ville under alle omstændigheder ikke tabe kiloene så hurtigt igen, som han beskriver i ovenstående citat.

Hvis du kan tage dem på i omtalte tidsrum, så kan du da også smide dem igen. Hvor vægtøgning er et spørgsmål om energiOVERskud, så er vægttab et spørgsmål om energiUNDERskud. Det er jo ikke engang sikkert at manden havde lyst til at beholde musklerne. Det er da klart at han ikke taber sig så hurtigt hvis han fortsætter med at spise relativt godt og fortsætter træningen. Men hvis han vitterligt vil af med musklerne igen, så er det da bare at stoppe træningen og nedtrappe kalorieindtaget.

Faktisk er det da uendeligt lettere at skille sig af med muskelvæv, end det er at opbygge det. Opbygningen er jo ikke kun afhængig af hvor mange kalorie og hvor meget protein man indtager. Det afhænger jo også af den genetiske grænse der er for hvor hurtigt proteinsyntesen kan forløbe. Nedbrydningen sker jo ligeså snart kalorieunderskudet er stort nok.

Iøvrigt er jeg rimeligt enig med squatfather. Som begynder kan man med den rette træning og diæt tillægge sig store mængder muskelmasse. Man skal huske at det hele jo ikke behøver at være 100 % ren masse. Når han siger han har gainet 30 pounds muskelmasse, så er det jo ikke sikkert at det reelt er udelukkende muskelmasse. Du kan jo øge din vægt i en kombination af muskelmasse og fedt, uden at din fedtprocent øges. Din FEDTVÆGT øges, men hvis den overvejende del er muskelmasse, så vil du komme til at se mere muskuløs ud, uden at den ekstra mængde fedt ses. Man skal huske at manden jo langt fra er rippet i American History X.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Enig TJ, rippet er han ik, men grum ser han ud :p

Hold nu op med at snakke om diætister og personlige trænere, der gælder de samme regler for ham som der gør for os. Fysiologiens love bliver ikke ændret fordi du bor i Hollywood

Halloooooooo? hvis manden var lettere overvægtig, begynder at træne for første gang i sit liv, har super duper personlig træner der ligger grumt gain program, og en kok til at rende og lave lækre, fedtfattige, proteinrige retter konstant, så er det da totalt muligt at tage 13.5kg på i løbet af 3 måneder.

Hvem siger ikke også at han har pyntet lidt på historien? man skulle tro folk var misundelige, en gut har gainet rimeligt godt, fået en ok syg krop, er man så, SÅ misundelig på det, at det er nemmere bare at sige det er pga AS ? end at faktisk tro på gutten har arbejdet for det

Kom med nogle hårde beviser før i smider om jer med anklager, det andet styrer ikke.

//dementia

Edited by dementia
Link to comment
Share on other sites

totalt muligt at tage 13.5kg rå muskelmasse på 3 måneder

Uden nogen form for krudt er det noget VÆRRE vås.

Jeg tror man skal tage det hele med et MEGASTORT gram salt.

1. 13.5kg i hollywood = 7-8kg i real world

2. 3 måneder i hollywood = 5-6 måneder i real world (de kan have optaget de første scener i filmen hvor han har bar overkrop til sidst)

3. Norton har været TOTALT tynd i alle sine film op til American History X så 2-3 kg. fedt ville IKKE kunne skælnes synderligt fra muskler.

4. Hans krop er sikkert for første gang i sit liv gået i anabolsk tilstand med alle hans shakes og det har hjulpet ham.

5. Han har sikkert aldrig trænet før i sit liv, så bonus der.

6. Han er gået i sin lokale helsebutik og købt pre-homon (blandt andet DHEA) som kan købes i alle helsebutikker i USA og som de ikke synes der er noget som helst forkert/farligt ved. (JA, forstil dig at du går i Matas for at købe lidt protein pulver og kreatin og damen spørger om du ikke skal have lidt homoner med.. SÅDAN ER DET!)

Så alt i alt er det hele meget sansynligt. Han har sikkert taget noget på i muskler MEN det er endnu en hollywood historie og det er kun teenagere og dumme amerikanere på E!-news der tror på det! :rolleyes: men ok .. det lyder godt.

Edited by PeterLarsen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share