Tour De France liga på dr.swush.com


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Der er god mulighed for at få rykket rundt på stillingen med dagens etape.

Vi har kun 4 ryttere fælles.

I øvrigt sjovt at sætte det bedste hold man kan komme på, og så have 20 mil i banken. :laugh:

Bliver spændende at se hvad der sker.

Jeg håber på en samlet favoritgruppe hvor der bliver sprintet om sejren blandt de "sekundære" ryttere, der kunne følge med over bjergene. Et lille udbrud foran ville være ok, især hvis jeg havde en eller to med. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Haussler som 1'er og Thor som 6'er, den havde jeg sgu ikke lige set komme...

Selvom der var forskel på holdene udlignede det vist hinanden med vores forbiere/pletskud på dagens etape. Mon ikke der kører et udbrud igen i morgen?

Haha, ja min forudsigelse med et udbrud og i øvrigt samlet felt var ikke helt off, og alligevel blev det slet ikke som ventet. :laugh:

Et samlet felt efter de pukler er decideret pinligt, og så kan de pive nok så meget over hvor hård en etape det var.

Wiggins var et hit for dig, og jeg burde have overvejet det samme når man tænker på hvor billig han er og giver sikre point for placeringen.

23 min for sent for Freire og Rojas gør avs, og rimelig provokerende når der sad ~75 ryttere med feltet.

Svært at sige med i morgen. Hvis du tror på et væsentligt udbrud, så skal man vel have klassementsfolk. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja min forudsigelse med et udbrud og i øvrigt samlet felt var ikke helt off, og alligevel blev det slet ikke som ventet. :laugh:

Et samlet felt efter de pukler er decideret pinligt, og så kan de pive nok så meget over hvor hård en etape det var.

Wiggins var et hit for dig, og jeg burde have overvejet det samme når man tænker på hvor billig han er og giver sikre point for placeringen.

23 min for sent for Freire og Rojas gør avs, og rimelig provokerende når der sad ~75 ryttere med feltet.

Svært at sige med i morgen. Hvis du tror på et væsentligt udbrud, så skal man vel have klassementsfolk. :wink:

Man skulle vist have tjekket vejrudsigten. Spanske sprintere bryder sig åbenbart ikke om regn og kulde :smile: Men nej, jeg havde også set en gruppe på 30 mand med klassementfolk og hårdføre klassikertyper komme hjem, men ikke helt dén blanding. Chavanel var desværre for mit hold også alt for oplagt i dag, men valgte Moncoutie, da jeg ærligt troede at han ville køre efter lidt bjergpoint.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke feltet gider lave noget i dag. :sleeping:

Nej, det ville godt nok også være den normale analyse, at der ville køre et udbrud i dag, men da Thor snuppede den grønne i går, troede jeg sgu på at Columbia ville holde den stramt pga. Cavendish's ambitioner.

Hvis udbruddet holder hjem har jeg godt nok satset helt forkert i dag. Har kun Ciolek med.. Var lige ved at tage Bennati (igen, som jeg plejer), men tog Duque pga. de seneste etapers resultater.. Nu får vi se, der skal knald på nu, hvis de skal hentes.

Link to comment
Share on other sites

Holder Sastre og Evans helt ude af holdet - men nu må vi se, om de alligevel hiver noget op af hatten i dag.. jeg tror det bare ikke.

Evans nr. 32, Sastre nr. 71 i dag :crazy::cool:

Undervurderede Van den Broeck - de andre gange han er sluttet godt på bjergetaper har han "snydt" og været tidligt i udbrud, men i dag kører han sgu godt op og slutter som nr. 11. Jeg valgte Karpets i stedet fordi han havde en teoretisk chance for at nå en samlet top 10 i klassementet på en god dag i dag - han sluttede nr. 28 kun liiige foran Evans.

Link to comment
Share on other sites

3.509.430

Jeg har endda skiftet alle ryttere idag for at ramme den store bonus og have mulighed for at slutte i top 10 eller i det mindste slå min rekord.

Men tror du skal tænke lidt over, om det nu også kan svare sig helt med de skift, for jeg synes at jeg har handlet lige i overkanten, og har alligevel brugt noget mindre end dig.

Link to comment
Share on other sites

3.509.430

Jeg har endda skiftet alle ryttere idag for at ramme den store bonus og have mulighed for at slutte i top 10 eller i det mindste slå min rekord.

Men tror du skal tænke lidt over, om det nu også kan svare sig helt med de skift, for jeg synes at jeg har handlet lige i overkanten, og har alligevel brugt noget mindre end dig.

Er det dit hold, der hedder Nøglerne og som ligger nr. 43 inden dagens etape? Jeg bøjer mig i støvet, der sgu flot! Jeg er aldrig sluttet i top 100, selvom jeg var tæt på sidste år, mener jeg. Hvad er din rekord i spillet?

Link to comment
Share on other sites

Er det dit hold, der hedder Nøglerne og som ligger nr. 43 inden dagens etape? Jeg bøjer mig i støvet, der sgu flot! Jeg er aldrig sluttet i top 100, selvom jeg var tæt på sidste år, mener jeg. Hvad er din rekord i spillet?

Ja, mange tak. :smile:

Ja, nu virkede min satsning ikke, og jeg røg ned som nummer 50. Men var klar over risikoen. :wink:

Jeg kunne dog have klaret mig bedre, hvis jeg ikke havde været i sommerhus den første uge.

Min rekord var lige omkring nummer 30 i 2006.

Link to comment
Share on other sites

Ringridderpølserne slår til igen!

1. Ringridderpølserne (1.316) Jonas Engell $77.347.453 $1.936.230

2. Ventoux Vainqueurs (1.374) Klaus Hansen $77.290.473 $1.258.426

3. Raahawk Pedalisterne (1.615) Jesper Rasmussen (Admin) $77.027.366 $1.706.841

4. Marauder (1.879) Lars Møller Sørensen $76.806.023 $1.576.103

5. Flashers drenge (3.136) Rasmus Blomqvist $75.937.035 $1.818.547

6. Saxo-ben (5.808) Casper Petersen $74.465.356 $1.527.220

7. Team Banko-Frank (6.562) Jesper Christiansen $74.081.703 $1.446.519

8. Bat (10.354) Martin Petersen $72.359.752 $1.822.848

9. DancingDonkzzz (10.615) Kenni Eliasen $72.254.737 $728.848

10. Kermits Ørne (13.178) Kenneth Stolten $71.221.730 $1.739.993

11. Ulles Deli (30.256) Daniel Wolff $64.581.026 $459.049

Link to comment
Share on other sites

Ja, mange tak. :smile:

Ja, nu virkede min satsning ikke, og jeg røg ned som nummer 50. Men var klar over risikoen. :wink:

Jeg kunne dog have klaret mig bedre, hvis jeg ikke havde været i sommerhus den første uge.

Min rekord var lige omkring nummer 30 i 2006.

Hvor mange etaper har man så, uden at have dagens vinder på holdet, når man slutter i top 50? Du må jo nærmest have haft Voeckler, Feillu, Fedrigo, Garate, osv. eller hvad?

PS. Jeg vil ikke kægge skjul på at jeg er ret imponeret :blush::laugh: Jeg synes i år har været lidt sværere at få topplaceringer i, fordi alle har satset på Cav og alle har satset på Contador - og det har holdt hjem, hver gang nærmest, så jeg føler at man nærmest har skulle ramme "overraskelserne" for at tage store spring i ligaen. Men måske er det bare min indsigt i rytterne og løbet, der er begrænset..

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange etaper har man så, uden at have dagens vinder på holdet, når man slutter i top 50? Du må jo nærmest have haft Voeckler, Feillu, Fedrigo, Garate, osv. eller hvad?

PS. Jeg vil ikke kægge skjul på at jeg er ret imponeret :blush::laugh: Jeg synes i år har været lidt sværere at få topplaceringer i, fordi alle har satset på Cav og alle har satset på Contador - og det har holdt hjem, hver gang nærmest, så jeg føler at man nærmest har skulle ramme "overraskelserne" for at tage store spring i ligaen. Men måske er det bare min indsigt i rytterne og løbet, der er begrænset..

Jeg har ikke haft en eneste af de der vindere på holdet, da de vandt.

Bare generel optimering hver gang. Og så nogle dumme svipsere i starten, hvor jeg ikke kunne sidde i lang tid og gøre mig mine overvejelser efter grundig research, som jeg ellers vinder så meget på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share