piger og sixpack


pip
 Share

Recommended Posts

hej jeg er en pige, og vil virkelig gerne have en sixpack, men er det totalt turn-off for en fyr hvis at jeg fik sådan en??? for jeg har sgu ikke lyst til at skræmme fyrene væk pga mine muskler :blink: ! jeg er i forvejen ret stærk........ hvis det har noget at skulle sige..?

Hvor mange fyre skal du have? Du kunne få en fyr først, og så få six-packen bagefter, når han sad i saksen.

Spøg til side, det der med at komme til at se for muskuløs ud er ikke et praktisk problem for motionister.

Træn på den måde som giver dig mest livsglæde. Hvis du lige pludselig ligner en topatlet og derfor ikke kan komme i kontakt med det modsatte køn, så må jeg jo æde mine ord.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg synes bare, du (og folk i det hele taget) skal gøre det, du selv har det bedst med rent udseendesmæssigt (forudsat det ikke er at sulte dig selv halv ihjel el. lign., men det lyder det jo ikke som om). Hvis en fyr ikke kan acceptere dit udseende, er han sandsynligvis heller ikke den rette fyr for dig.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange fyre skal du have? Du kunne få en fyr først, og så få six-packen bagefter, når han sad i saksen.

Spøg til side, det der med at komme til at se for muskuløs ud er ikke et praktisk problem for motionister.

Træn på den måde som giver dig mest livsglæde. Hvis du lige pludselig ligner en topatlet og derfor ikke kan komme i kontakt med det modsatte køn, så må jeg jo æde mine ord.

hehe jo den kan vi vist tage en anden gang :tongue:

ja okey;D hvis det sker skriver jeg et klage brev til dig :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg selv pige, og aner ik hva fyrene vil ha og ikke ha.'

Jeg syns en mild sixpack til en pige ser godt ud, for som nogle herinde siger, så viser det at hun gør noget ud af sin krop.

Jeg havde det selv da jeg var yngre og roede rigtig meget kajak.

Så stoppede jeg al træning og tog 20 kilo på....ik min fineste bedrift so far. Nu er jeg ved at have smidt de 20 igen (mangler ca 4 ) og vil rigtig gerne have min tilbage.

Der er begyndt at dukke noget op på den øverste del af musklen, men mangler stadig den nederste del.

Så jeg syns helt sikkert du skal få det hvis du syns godt om det ;o)

Desuden syns jeg ik man skal tilpasse sin krop efter hva man tror fyrene vil have. Hvis de kan lide én som man ser ud, så er det vel de rigtige. (nu siger jeg ikke at man bare skal lade stå til, og forvente at de skal falde for en totalt utæmmet krop).

Så giv den gas.....du finder nok ud af hvis det ligefrem skræmmer folk, og det er ik noget issue at komme af med igen....use it or loose it (desværre) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Der er - som svarene i tråden også viser - stor forskel på, hvad forskellige folk finder attraktivt.. så synes ikke det giver så meget mening at snakke om "hvad fyre vil have". Personligt synes jeg ikke det er pænt med en markeret sixpack til en pige, men der er der jo tydeligvis andre, der gør.

Hvis du gerne vil have en sixpack, så synes jeg da bare du skal gå efter at få en! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Du går i byen på Gaz, right?

Gaz :blink: ? jamen der har jeg uden tvivl været...! engag i min lette rus :tongue: når jeg kommer hjem kan jeg aldrig huske navne på de steder jeg har været.... og er entenlig lidt ligeglad.... har ikke noget fast sted, jeg er der hvor det er sjov :bigsmile: håber det var svar nok :smile: det har jo meget med piger og sixpack at gøre, kan jeg godt se :tongue: meget vedvedkommende :tongue:

Edited by pip
Link to comment
Share on other sites

Det er hot,sexet og frækt at se på en fast krop, men personlig er jeg ligeglad, for det er jo i sidste ende ikke det som det kommer an på, det kommer an på at have det godt med sig selv, ikke kun altid hvad andre syntes, hvis en fyr/pige syntes du er sød og fræk med tøj på, og vil være sammen med dig, så vil jeg sige så er det vel også det samme når du tager trøjen af.

Hvis det gør dig lykkelig at være stram og trænet, så go for it og fuck dem som ikke kan lige det.

I sidste ende er det dig, som skal leve med din krop, så gør det du føler for.!!!!

Jeg har personlig selv kommet til at veje 148 kg efter jeg mødte kvinden til mine børn hehe, men nu skal det jeg sku også ned i vægt igen, og det er for min egen skyld, for at jeg selv kan få det godt igen, for fedme giver problemer men helbredet.

Jeg har vejet 150 kg engang men tabte 50 kg, og så mødte jeg min kæreste, men 5 år men fed mad og for lidt motion sætter sig

Men jeg vil nu ikke være helt markeret og trimmet, men mere hen af Joachim B. Olsen bare lidt længere ned i vægt for jeg skal også gerne kunne dyrke min yndlings sport igen!!

Men Gør hvad du føler for, ikke hvad andre syntes

Link to comment
Share on other sites

Det er hot,sexet og frækt at se på en fast krop, men personlig er jeg ligeglad, for det er jo i sidste ende ikke det som det kommer an på, det kommer an på at have det godt med sig selv, ikke kun altid hvad andre syntes, hvis en fyr/pige syntes du er sød og fræk med tøj på, og vil være sammen med dig, så vil jeg sige så er det vel også det samme når du tager trøjen af.

Hvis det gør dig lykkelig at være stram og trænet, så go for it og fuck dem som ikke kan lige det.

I sidste ende er det dig, som skal leve med din krop, så gør det du føler for.!!!!

Jeg har personlig selv kommet til at veje 148 kg efter jeg mødte kvinden til mine børn hehe, men nu skal det jeg sku også ned i vægt igen, og det er for min egen skyld, for at jeg selv kan få det godt igen, for fedme giver problemer men helbredet.

Jeg har vejet 150 kg engang men tabte 50 kg, og så mødte jeg min kæreste, men 5 år men fed mad og for lidt motion sætter sig

Men jeg vil nu ikke være helt markeret og trimmet, men mere hen af Joachim B. Olsen bare lidt længere ned i vægt for jeg skal også gerne kunne dyrke min yndlings sport igen!!

Men Gør hvad du føler for, ikke hvad andre syntes

det var kolge ord må jeg sige!!! :smile: du har jo så evigt ret:) mange tak:)

til dig held og lykke med B. Olsen kroppen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor stærk er du, pip?

I f.eks. bænkpres mv.

ej så stærk er jeg jo heller ikke;D

men, bænkpræs 25 kg. leg press 115kg. lat machine 47 kg. triceps press 62kg. og squat 45kg. der er selvfølgelig flere øvelser men regner ikke med at du gider læse hele mit program:)

hvorfor da???

Edited by pip
Link to comment
Share on other sites

ej så stærk er jeg jo heller ikke;D

men, bænkpræs 25 kg. leg press 115kg. lat machine 47 kg. triceps press 62kg. og squat 45kg. der er selvfølgelig flere øvelser men regner ikke med at du gider læse hele mit program:)

hvorfor da???

Da du går op i at være stærk, og samtidig holde kropsvægten nede, tænkte jeg bare, om styrkeløft kunne være noget for dig?

Link to comment
Share on other sites

Da du går op i at være stærk, og samtidig holde kropsvægten nede, tænkte jeg bare, om styrkeløft kunne være noget for dig?

styrkeløft??????

jo ja bliver man ikke lige lidt for stor af det eller???

fortæl? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

styrkeløft??????

jo ja bliver man ikke lige lidt for stor af det eller???

fortæl? :tongue:

Ikke større end man selv ønsker.

Det er en sport, der er inddelt i vægtklasser.

Så det handler om at være så stærk som muligt, mens man er så let som muligt. Det lyder jo også til at være målet med din træning. De fleste i vores klub er i de lettere vægtklasser, men der er selvfølgelig også nogle tunge drenge.

Link to comment
Share on other sites

Ikke større end man selv ønsker.

Det er en sport, der er inddelt i vægtklasser.

Så det handler om at være så stærk som muligt, mens man er så let som muligt. Det lyder jo også til at være målet med din træning. De fleste i vores klub er i de lettere vægtklasser, men der er selvfølgelig også nogle tunge drenge.

hmmm det lyder da nice nok, ka du gi et link jeg ka tjekke?

Link to comment
Share on other sites

Hej Pip :bigsmile:

De færreste kvinder får så store muskler at det bliver et problem med mænd. De der gør har nok i mange tilfælde valgt at tilføre deres kroppe hormonelle præparater netop for at blive så muskuløse.

Hvorvidt six-packen er sagen eller ej afhænger nok også om hvorvidt du kan opnå den uden at se sygelig ud ellers! Nogen mennesker er udstyret med relativt lidt eller meget underhudsfedt lige på maven. Dette gør at den samme fedtprocent ikke resulterer i samme grad af muskeldefinition i mave regionen! Mange piger opnår nydelige sixpacks uden at være voldsomt markerede ellers!

Såfremt du ikke har en meget afvigende fysik tror jeg ikke at din krop bliver noget problem for fyrene!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share