Sign in to follow this  
Dr. pattøj

THE RETURN OF DR. PJATTØJ.

Recommended Posts

ONSDAG:

SKVAT, HIGHBAR: Op til 6 x 60/65 kg. 7 x 70 kg. Var ved at dø af iltmangel. Pause i bunden på nogle reps. 1 x 75/80 kg. Knæet var fint nok denne dag.

FRIVEND: Op til en single på 100 kg. Kører sgu ganske ok for tiden!

STØDHIV: Op til 3 x 110/115/120 kg. 2 x 125 kg.

PUSHPRESS: Op til 3-4 x 80 kg. Fik teknikken justeret ind, så det endte sgu helt godt :smile:

LIDT ROTATOR-CUFF-HALLØJ.

TORSDAG:

RÅTRÆK: Op til 60 kg. Ned på 50 og 55 igen. Kører bare ikke p.t. :sneaky2:

TRÆKHIV: Op til 3 x 90 kg. 1 x 95/100/105 kg.

RÅTRÆK + OH-SKVAT 1 + 3 REPS: Op til 2 x 3 x 50 kg. 2 x 3 x 55 kg. Knæet brokkede sig en smule, men ikke værre end der kunne trænes!

SEATED CABLE ROWS: Op til 6 x 80/85/90 kg.

OH-PRESS FRA DØD POSITION, CA. "MUNDHØJDE": Op til 2 x 6 x 63 kg. 7 x 63 kg.

LIDT LET, SMAL PAT MED 40, 50 OG 60 KG.

BYE BYE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAGENS TRÆNING:

FRIVEND: Op til 3 x 90 kg. 3 x 3 x 95 kg. 1 x 100/102 kg. Ja tak! Så begynder det at ligne noget igen :superman:

STØDHIV: 3 x 110/115/120/125 kg.

SKVAT, HIGHBAR: 3 x 60/65/70/75 kg. 2 x 80 kg. Knæ drillede på 60 kg., men det forsvandt igen.

DB. PRESS M/PAUSE: Op til 6 x 31/33½ kg. 5/4 x 36 kg. Kunne ikke rigtig ramme banen i dag!

PUSHPRESS: 6 x 3 x 70 kg. SKULLE HAVE HAFT OH-PINPRESS, MEN DER VAR OPTAGET.

GUNS M/STANG: 6 x 40/42/44 kg. A BRÆÆÆÆNNNDAAAAARGH :4disguise:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAGENS TRÆNING:

FOR (PIS)KNÆET:

SEXCENTRISKE LEGSEXTENSIONS.

STEP-UPS MED UDFALD OG VÆGT: Op til 35 kg. HOLD KÆFT, JEG GLÆDER MIG TIL AT BLIVE SCANNET OG FÅ SVAR :sneaky2:

TRÆKHIV+RÅTRÆK, 1 + 2: Op til 2 x 3 x 55 kg. 3 x 60 kg. 1 x 60 kg. EN SMULE BEDRE TAKTER I DAG, END DET SIDSTE STYKKE TID. ER DOG IKKE TILFREDS MED MODTAGELSEN AF STANGEN :dry:

TRÆKHIV: Op til 2 x 90/95/100 kg. 1 x 105/110 kg.

OH-PINPRESS FRA "MUNDHØJDE": Op til 2 x 6 x 64 kg. 8 x 64 kg. FORDI JEG KUNNE :tongue: HÅBER PÅ EN HVIS OVERFØRSEL TIL PUSHPRESS.

SMAL PAT M/PAUSE: 6 x 3 x 85 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6'ere... ja, det må have brændt forfærdeligt i Dr's køller :nonono::4disguise:

Lavede da en sexer på 45!! kg. torsdag :tongue: Kølletræning er næsten ligeså slemt som skvat og one-pack-prygl... Medmindre vi snakker om bukseormen selvf. :cool:

NÅ, MEN TRÆNEDE ALTSÅ TORSDAG...

OG SÅ TIL MANDAG:

RÅTRÆK: Holder stadig kiloene en smule lave, da det som tidligere skrevet ikke har kørt optimalt. Syntes dog at ramme en nogenlunde teknik i dag. Sæt på 50 og 55 kg. En enkelt på 60 kg.

TRÆKHIV: Op til 90/95/100 kg.

BENPRESS I TYREN M/FUTTERNE EN SMULE LÆNGERE NEDE PÅ BOARDET END VANLIGT: Op til 2 x 6 x 150 kg. Laaaaaangsomt ned.

OH-PINPRESS FRA "MUNDHØJDE": Op til 3 x 6 x 65 kg.

SMAL PAT M/PAUSE: 8 x 3 x 85 kg.

LIDT GUNS.

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAGENS TRÆNING I ET IKKE SÆRLIGT BEFOLKET LOKALE:

SEXCENTRISKE LEGSEXTENSIONS OG STEP-UPS AND DOWNS MED UDFALD OG VÆGT PÅ NAKKEN, OP TIL 40 KG.

FRIVEND: Op til 8 x 90 kg. Rep PR + 2 reps!(Der var til flere). 6 x 95 kg. Rep PR + 2 reps. 2 x 100 kg. Fail på 3. SÅ var der udsolgt!

STØDHIV: 3 x 110/115 kg. 1 x 120/125/130 kg. 1 x 120 kg.

SEATED CABLE ROWS: Op til 6 x 85/90/90 kg. Maskinen kører ad røven til p.t. Har kørt med 10 kg. mere, men der er noget med friktionen af kablet, tror jeg. :dry:

DB. PRESS M/PAUSE: Op til 6 x 31/36/36 kg. Ikke værst!

OH-PINPRESS: 8 x 3 x 57½ kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this