Sign in to follow this  
Dr. pattøj

THE RETURN OF DR. PJATTØJ.

Recommended Posts

ONSDAGSTRÆNING, HVOR JEG DROPPEDE VL P.G.A. AFREVEN HUD I HÅNDFLADEN.

HØJSTANGSSKVAT: Optil 2 x 80 kg. 3 x 2 x 90 kg. 2 x 5 x 80 kg. Efter sigende ser det nogenlunde ud. Kan mærke et godt spænd i ryggen, men til gengæld er jeg for stiv til at kunne sætte mig ordentlig tilbage, så der er knævandring. Men det er vel også normalt i highbar-stil?

SHRUGS: Op til 7 x 150/155/160 kg. Far er le´ :cool:

PULLDOWN TIL PATTEN MED SEMI-BREDT GREB: 7 X 70/75/75 KG. Den er fandens hård, når den køres nogenlunde strict.

SIDDENDE SKULDERPRES M/HÅNDV.: Op til 29 kg. x 7/6/5. PR. Det er ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

FREDAGSTRÆNING:

RÅTRÆK FRA BUK(NEDERSTE DEL AF KNÆET): Op til 2 x 3 x 50/55/60 kg.

TRÆKHIV FRA SAMME POSITION: Op til 3 x 105 kg. Overraskende nemme. Jeg er bare en le´ karl i ryg.

DØDLØFT M/TRÆKFAT FRA SAMME POSITION: Op til 3 x 160 kg.

SEATED CABLEROWS M/SMALT SPADEGREB: Op til 7 x 90/95/100 kg. Det var all-out, og ikke godkendt på de 100 kg., men nu skal der skiftes til en anden øvelse.

DE SMAL PAT: 6 x 3 x 70 kg.

DIPS M/+20 KG.: 2 x 7. PR :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MANDAGSTRÆNING:

LIDT FRONTSKVAT.

FRIVEND FRA BUK, LIGE UNDER KNÆENE: Op til 3 x 80/85/87½ kg. Ret hård!

STØDHIV FRA SAMME BUK: Op til 3 x 105/112½/120 kg.

PULL-UPS M/+5 KG. 4 x 4.

SKULDERPRES M/HÅNDV.: Op til 29 kg. x 7/7/6. PR!

Efter jeg "lagde min stil om" i vl, og begyndte at holde røven længere nede (for større benaktivering), har jeg haft lidt bøvl øverst på højre lår, så jeg tror jeg ryger tilbage til "gammel form"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ONSDAGSTRÆNING:

HIGHBAR SKVAT: Op til 5 x 75/80/82½ kg. 3 x 90 kg. 1 x 95 kg.

RÅTRÆK FRA BUK, LIGE UNDER KNÆET: Op til 2 x 3 x 55 kg. 2 x 3 x 60 kg. 2 x 62½ kg. 1 x 65 kg.

TRÆKHIV: Op til 3 x 105. De er sgu ret høje. Ingen tvivl om, at mit hiv er tilstrækkeligt til mindst 90 kg. i træk.

YATES ROWS: Op til 4 x 4 x 100 kg.

DE SMAL PAT: 6 x 3 x 70 kg.

DIPS M/22 KG. 2 x 7. PR! :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

FREDAGSTRÆNING:

FRIVEND FRA BUK, LIGE UNDER KNÆET: Op til 3 x 3 x 90 kg. 1 x 95/100 kg. Bedre end forventet! Enkelte sad lige i skabet, så stangen fløj op.

STØDHIV FRA SAMME BUK: Op til 3 x 110/120/120 kg.

DØDLØFT(I VL-SKO): Op til 3 x 3 x 150 kg. 3 x 1 x 170 kg.

PULL-UPS M/7 KG.: 4 x 4.

SKULDERPRES M/HÅNDV.: 30 kg. x 7/5/5. PR! Der var vist også til en 6´er i andet sæt. Den bliver snuppet næste gang! :superman:

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites

TIRSDAGSTRÆNING:

LIDT FRONTSKVAT.

RÅTRÆK: Op til 2 x 55 kg. 1 x 60/65/70 kg. 2 x 70 kg. PR! 2 x 1 x 70 kg. Der var smæk på idag! Jeg trak faktisk 3 op på 70 kg., men 3´eren røg forover. Øv! :nonono: Et par enkelte misses forover.

TRÆVHIV: 3 x 3 x 90 kg.

YATES ROWS: Op til 4 x 4 x 102 kg.

DE SMAL PAT: 6 x 3 x 70 kg.

DIPS M/24 KG.: 2 x 7. PR!

ONSDAG:

BACKSKVAT: Op til 5 x 80/82½/85 kg.

FRIVEND: Op til 2 x 90 kg. 1 x 95/100 kg.

STØDHIV: 3 x 3 x 110 kg. 3 x 115 kg.

PULL-UPS M/9 KG. 4 x 4.

SKULDERPRES M/HÅNDV. Op til 6 x 30 kg. Der var udsolgt efter gårsdagens træning, så jeg gik ned på 5 x 3 x 22½ kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg må vist hellere overvære de DISP en dag...

Hehe... Du må overvære mine dinglende klunker, hvis det lyster :cold:

FREDAGSTRÆNINGEN VAR VIST IKKE VÆRD AT SKRIVE OM.

MANDAGSTRÆNING:

LIDT FRONTSKVAT.

FRIVEND: Op til 2 x 90/95 kg. 3 x 2 x 100 kg.

STØDHIV: 3 x 3 x 110 kg. 3 x 115 kg.

PULL-UPS M/11 KG.: 4 x 4. Tungt.. Tungere end det burde.

SKULDERPRES M/HÅNDV. 6/5/4 x 30 kg. Enten er jeg stagneret her, eller også har jeg bare haft et par dårlige dage de sidste par gange :sneaky2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

FREDAGSTRÆNINGEN VISTE SIG AT BLIVE BEDRE, END ENERGIEN ANTYDEDE UNDER OPVARMNINGEN:

TRÆK: Op til 2 x 60/65 kg. 6-7 x 2 x 70 kg. Den ikke-så-positive del var, at der røg en del forover. Den positive var, at dem der sad, sad rigtig godt! Sluttede på en god 2´er.

TRÆKHIV: 2 x 85/90/95/100 kg.

DØDLØFT M/VL-SKO: Op til 2 x 140/160 kg. 3 x 2 x 170 kg. Fint nok!

PULL-UPS M/+13 KG. 4 x 4.

STEM: Op til 3 x 60 kg. 1 x 65 kg. 2 x 70 kg. PR! 6 x 60 kg. Hehe... Har ikke kørt med stang et par måneder, vil jeg skyde på, så at komme ind og sætte PR var jo fantastisk :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAGENS TRÆNING:

LIDT FRONTSKVAT.

FRIVEND: Op til 3 x 90 kg. 1 x 95/100/104/100 kg. 3 x 3 x 90 kg. God runde!

STØDHIV: 3 x 110/115 kg. 3 x 2 x 120 kg.

YATES ROWS: Op til 4 x 4 x 107½ kg.

DE SMAL PAT: 1 x 3 x 70 kg. 5 x 3 x 72½ kg.

DIPS M/27½ kg.: 1 x 6/7. Brændte og absolut max! Dog er dips med vægt gået over al forventning i løbet af prog. Havde faktisk ikke troet, jeg ville nå over 20 kg. :superman:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ONSDAGSTRÆNING:

HIGHBAR SKVAT: Op til 5 x 80/85/87½ kg.

TRÆK: Lort hele vejen op til 2 x 3 x 70 kg., hvor en enkelt i hvert sæt røg forover. Blev tosset og bandede højtlydt :laugh: Det er pissefrustr. ikke at få den sidste, når trækstyrken er rigelig til det :dry:

TRÆKHIV: 3 x 85/90/95 kg. 1 x 100/105 kg.

PULL-UPS M/+15 KG.: 4 x 4.

STEM: Op til 4 x 4 x 58 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FREDAGSTRÆNING:

FRIVEND + STØD: Op til 2 x 1 x 70 kg. Lignede lort, og mine skuldre har aldrig været glade for dén øvelse.

FRIVEND: 5 x 3 x 80 kg. En let omgang.

STØDHIV: 3 x 100/120 kg.

DØDLØFT: Op til 3 x 3 x 170 kg.

YATES ROWS: Op til 4 x 4 x 110 kg.

CLOSE-GRIP PAT: Op til 2 x 80 kg. 1 x 90 kg. Raket :blink: 1 x 100/105 kg. PR + 2 kg. 1 x 110 kg. PR + 7 kg. :devil: 3 x 100 kg. Rep PR!

Holy cock, det var en overraskende omgang! :w00t: Har ikke kørt tungt i denne øvelse et par måneder, og ville derfor tjekke styrken. De tunge dips + DE smal pat har åbenbart gjort gode ting for mig :cool: Og så er jeg blevet en smule tungere :tongue:

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAGENS TRÆNING:

LIDT FRONTSKVAT.

TRÆK: Op til 1 x 60/65/70 kg. 2 x miss x 75 kg. 1 x 75 kg. 1 x 80 kg. Tang. af PR! 1 x miss x 82 kg. Et ok resultat på en "regulær" dag, styrkemæssigt.

TRÆKHIV: Op til 3 x 87/92 kg. 2 x 97/102 kg.

STEM: Op til 4 x 4 x 60 kg.

PULL-UPS M/+17 KG: 3/4/4/3. De to 3´ere var 10% fra at blive godkendt som 4´ere, da jeg NÆSTEN var oppe.

EN GODKENDT TRÆNING NÅR MAN SER PÅ, AT JEG SOV RINGE I NAT.

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor fed er du egentlig nu?

Morgenvægten sagde lidt over 88 kg.

DAGENS TRÆNING:

SKVAT, HIGHBAR: Op til 5 x 80/85/90 kg. 2 x 95 kg. 1 x 100 kg. Nogenlunde runde, bortset fra de 100, hvor jeg fik brugt ryggen for meget. Mistede opspændet.

FRIVEND: Op til 3 x 3 x 70 kg. 1 x 80 kg. 2 x 1 x 90 kg. 1 x 95 kg. 3 x 80 kg. Ikke meget power idag.

STØDHIV: 3 x 3 x 100 kg.

YATES ROWS: 4 x 4 x 112½ kg. PR. Straps på sidste to sæt.

SMAL PAT: Op til 4 x 4 x 85 kg. 3 x 3 x 70 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DER VAR IKKE MEGET AT GIVE AF I DAG, OG SLET IKKE UDEN MAKKER:

TRÆK/RÅTRÆK: Ca. 20 løft i alt med 50 kg. Gad ikke noget tungt i dag.

TRÆKHIV: Op til 2 x 90/100/105 kg.

DØDLØFT M/VL-SKO: Op til 4 x 170 kg. 1 x 170 kg. Udsolgt.

DE-STEM: 8 x 3 x 50 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MANDAGSTRÆNING:

FRONTSKVAT: Op til 5 x 60/70/70 kg. Jeg holder mig på 70 kg. næste gang også. Styrkemæssigt er der til mere, men jeg valgte at "kravle ned ad stigen" for et stykke tid siden, for at løfte med bare en smule pænere form.

FRIVEND: Op til 3 x 3 x 95 kg. 2 x 100 kg. God runde! En af de kommende mål må være 3 x 3 x 100 kg., som måske allerede ligger til højrebenet.

STØDHIV: 3 x 110/115/120 kg.

YATES ROWS M/STRAPS: 4 x 4 x 115 kg. PR!

SMAL PAT: Op til 1 x 90 kg. 4 x 4 x 87½ kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ONSDAGSTRÆNING:

BACKSKVAT, HIGHBAR: Op til 5 x 80/90/90 kg. Jeg bliver nok på 90 kg. næste gang også. Skal have skudt en video, så jeg kan se, om det rent faktisk er blevet pænere.

TRÆK: Op til 60 kg. Dårlig omgang, hvilket jeg allerede kunne mærke på de lette løft.

TRÆKHIV: 3 x 80/85/90 kg. Lette og masser af højde på.

PULL-UPS M/+17 KG.: 4 x 4. Fe´!

STEM: Op til 1 x 65 kg. 5 x 4 x 62 kg. Og nej, Krea. Ingen benaktivering :moon:

Share this post


Link to post
Share on other sites

FREDAGSTRÆNING:

FRIVEND: Op til 6-7 x 2 x 90 kg. Meningen var, at jeg ville op på måske 100 kg. for 3´ere, men der var ingen power at give af.

LIDT STØDHIV.

DØDLØFT: Op til 6-7 x 2 x 150 kg.

YATES ROWS: Op til 4 x 4 x 117½ kg. PR! Med straps. De er er godt tunge nu :devil:

SMAL PAT: Op til 4-5 x 4 x 90 kg. 3 x 3 x 75 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MANDAGSTRÆNING:

FRONTCRAP: Op til 5 x 60/70 kg. 2 x 3 x 75 kg. Nogenlunde form.

HEREFTER VAR DER TRÆK PÅ PROG., MEN BÅDE DÉT OG TRÆKHIV MÅTTE UDGÅ P.G.A. SMERTE PÅ ET SPECIFIKT I HÅNDEN. FIK LAVET LIDT TRÆKBALANCE PÅ 40 KG. FOR SJOV. PULL-UPS MÅTTE LIGESÅ UDGÅ.

GOODMORNINGS, HIGHBAR: 3 x 5 x 70 kg. En let omgang for at få lænden aktiveret lidt som kompensation for den manglende vl.

DE STEM: 8 x 3 x 50 kg.

ONSDAGSTRÆNING:

BACKSKVAT, HIGHBAR Op til 5 x 80 kg. 3 x 5 x 90 kg.

TRÆK: En lorteomgang, der ikke er værd at nedskrive. Sluttede dog hærderligt af med 2 singles på 70 kg.

TRÆKHIV: 2 x 85 kg. 3 x 90 kg. 2 x 95 kg. 2 x 100 kg. 2 x 105 kg.

PULL-UPS M/+19 KG.: 4 x 4. PR! Og brændende!

SMAL PAT: Op til 1 x 95 kg. 4 x 4 x 92 kg. Tang. af PR. Sammenlignet med, at jeg lavede 3 x 100 kg. for tre uger siden, så var de for tunge :sneaky2: 3 x 3 x 75 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FREDAGSTRÆNING:

FRIVEND: Op til 2 x 90 kg. 1 x 95 kg. 3 x 3 x 100 kg. Vol. PR!

STØDHIV: 2 x 3 x 120 kg.

KØDLØFT: Op til 3 x 140 kg. 1 x 160 kg. 7 x 170 kg. Rep. PR! 1 x 180 kg. 2 x 190 kg. PR! Mo´by´li´ :devil:

YATES ROWS: Op til 4 x 4 x 120 kg. PR! Det var en killer at komme igennem efter sødløft, hvor lænden var brændt helt i bund! :crazy: Denne øvelse bliver erstattet med en anden, da 120 var målet og absolut max!

STEM: Op til 1 x 67 kg. 4 x 4 x 64 kg. Rep.- og vol. PR! Sidste rep brændte ind i Helvede :firebounce:

Jeg gav ALT, hvad jeg havde i mig til dagens træning, og bortset fra stødhiv(hvor der ikke findes en PR), så blev der sat rekorder i alle øvelser! Det er da noget af en bedrift. Fe´! :wolverine:

Share this post


Link to post
Share on other sites

EFTERSOM JEG IKKE KAN TRÆNE FREDAG, BLEV DET TIL TORSDAGSTRÆNING.

UGENS RESULTATER HAR IKKE VÆRET DE STORE, UDOVER SMAL PAT: 4 x 4 x 94 kg. PR! STEM: 4 x 4 x 65 kg. PR!

FIK OPTAGET ET SÆT SKVAT PÅ MOBILEN, OG JEG MÅ ERKENDE, AT SKAL JEG HOLDE DET PÆNE SPÆND I RYGGEN, SÅ KAN DET KUN BLIVE TIL PARALLEL!

CHRIS27 OG BLACKICE: HVIS I LÆSER DETTE, SÅ HADER JEG OGSÅ SKVAT :innocent:

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this