Sign in to follow this  
Dr. pattøj

THE RETURN OF DR. PJATTØJ.

Recommended Posts

Så vender jeg sgu tilbage efter 3-4 år uden logføring.

Lysten til at kradse lidt træning ned herinde (om det så kun bliver en gang i mellem, må tiden vise), vendte tilbage nu her. Har dog fulgt med på sidelinien, siden jeg stoppede loggen.

Jeg træner bare for at holde kadaveret i nogenlunde form, have en god kropsholdning og hvad man ellers kan finde på af argumenter. Har altid været en slapsvans i forhold til alle de timer, jeg har brugt i centeret, men ok. Talenterne ligger andre steder, hvilket jeg har indset for længst :smile:

I denne uge er der blevet trænet mandag, onsdag og torsdag.

ONDSdagens træning:

FRONTSKVAT: Op til 1 x 2 x 80 kg. Ned på 1 x 5 x 70 kg.

RÅTRÆK FRA HÆNG, OVER KNÆET: Op til 1 x 2 x 60 kg. 1 x 2 x 62 kg.

TRÆKHIV: 4 x 3 x 80 kg.

SEATED CABLE ROWS, VANDRET GREB, SKULDERBREDDE: Op til 1 x 6 x 90 kg.

BICEPS MED ELEIKO-STANG: Op til 1 x 5 x 45 kg. Miss på 6. rep.

CLOSE-GRIP PATKANON: Op til 1 x 4 x 80 kg. 2-3 x 3 x 80 kg. Ned på 1 x 6 x 70 kg.

:4winkkiss:

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites

TORSDAGENS TRÆNING:

FRIVEND FRA HÆNG, OVER KNÆET: Op til et par 2´ere med 80 kg. Sluttede vist af med tre fra gulv med 80 kg.

STØDHIV: 3 x 3 x 100 kg.

KØDLØFT: Op til 1 x 2 x 160 kg. 1 x 170 kg. 1 x 180 kg. Ned på 1 x 3 x 140 kg.

YATES ROWS: Op til 1 x 5 x 95 kg.

STEM: Op til 1 x 4 x 60 kg. Tror det er tang. af gammel PR. 1 x 3 x 60 kg. 1 x 4 x 60 kg.

Weekend! :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Velkommen tilbage! :4thumbup:

Hvor træner du henne? Kan se at du ikke længere er bosat i Slemborg.

Hej Honning Fras(Ja, man husker jo de gamle vendinger :wink: ) og mange tak! :smile: Jeg kan se i din log, at der også dér, er sket en del ting siden "Det gamle MOL" florerede. En del har vist valgt at lægge vægt på andre ting ved træningen, eller i det hele taget livet :4smartass:

Jeg rykkede teltpløkkerne op sidste år, og bosatte mig her i Blodense, ja. Faktisk overvejede jeg, om jeg skulle vælge et mere kommercielt center efter nogle år i en "mørk vl-kælder" i Slemborg. De tanker var selvsagt med henblik på, at der er gode tøZZer at kigge på mellem sættene, for ja, ærlig talt..... De mangler sgu :cry: Alligevel er jeg nu endt i en tilsvarende klub, som den i Slemborg :laugh: Nemlig i VK Kono på Risingsvej. Primært, fordi man må smide vægtstangen uden ballade, men også fordi jeg sparer MANGE penge ved at træne dér!

Flere oplysninger kommer i løbet af weekenden :bubblebath:

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Men til det vigtige spørgsmål... Kan du stadig bænke 300 med handsker???

Det er så spørgsmålet :blush: Jeg er sgu bange for, at det kun kan blive til 275-280 kg. nu, hvor jeg ikke træner så "seriøst" mere. Undskyld :cry3:

Andre ting:

Kropsvægt er cirkuss´ 85 kg. Balancen mellem pres- og trækstyrke har altid været urimelig dårlig. Det ses bl.a. på forskellen mellem mit skvat og mit kødløft, men også at skulder, pat, triceps osv. altid har været langt bagefter min rygstyrke :dry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er jo selveste hans møghed BENKONGEN!!! Sådan ud fra hvad jeg læser skyder jeg dig til at trække 100kg inden jul.. med mindre du selvfølgelig kommer til at tage en skefuld for meget WHEEEEEEEEEY i shakeren.. så er du færdig.. Du blir syg lige på stedet. Synes desuden ikke jeg ser nok 6'ere i det program. Vil du ikke være lee' eller hva? Rowing motion x 6 reps = sikker fremgang.

Kreabashhhhhh'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det jooo Dr. Paattøøøøøøyyyyyyyyyyy....

Træningen ser da habil nok ud, forholdt til hvor frekvent den er. Du bliver et beskidt lokum der MAX'er totalt ud i trekanten!

BESKIIIIIIIIIIIIIIIIIIDT'

Årrgghhhh

--

grøjndarrgghh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Payam>>> Godt at se du kiggede forbi. Keep da street basket-style real :yo: Hehe.

Far Kreabaschhhhhhhhhyyyy>>> Det dér.... Det er jo FUUUUUUUUUUUULD......... Hehe.... Går du og mister maaaaaaaaaaaaaa, og bliver en ærg´lig ål på 100 kg? :tongue: Den ALMÆGTIGE MAAAAAAAA bliver jo sur over 6´ere.. De gi´r æt now! Rowing motion: Du får ikke bedre øvelse for vingerne! Det er bevist :biggrin:

Jeg var lige på randen til en slem uge med PROTAAAAAAAAAAAIN-feber efter en overdosis WHEEEEEEEEEY.. D.v.s. 50 gram i shakeren... Min lever var ved at stå aw :chicken:

KRIGS-STIGna( :icecream: )>>> Hej, du gamle SWINGER af en strongwoman. Smid du endelig en lille bemærkning i ny og næ blandt al mandehørmen :wink: Det ville være rigtig fedt, hvis du også gad logge lidt igen. Jeg vil gerne se, hvad du render og løfter af UBEHA´LI´E vægte! :cheer:

Mr. Doom a.k.a. Mr. Invisible Board-press :tongue: >>> Jo tak! Det går egentlig ok lige nu! Er netop begyndt at træne tre gange om ugen igen, de uger hvor jeg gider, og der må siges at kunnes mærkes fremgang i forhold til to gange om ugen. Mere end jeg havde forventet! Jeg hører din patkasse fyrer nogle gode raketter aw for tiden :rocketwhore:

Haha.. Det vækker minder med alle de gamle udtryk og folk herinde fra. Tak til alle jer, der har smidt en kommentar :tonguew:

Share this post


Link to post
Share on other sites
welkommen tilbage til dr'en. :4thumbup:

Tak Heftighurtig :wink: Jeg følger også med ovre i din log, omend den er lidt død p.t.?

DAGENS TRÆNING:

SKVAT, eller skal vi kalde det squatmorning med min stil?!: Op til 1 x 2 x 100 kg. 1 x 110 kg. 3 x 3 x 100 kg.

RÅTRÆK FRA HÆNG, OVER KNÆ: Op til 3 x 2 x 60 kg. 1 x 3 x 60 kg. Kønne var de ikke, men op kom de!

TRÆKHIV(Første fra jorden, resten fra over knæet): 4 x 3 x 80 kg.

TRÆK TIL PATKANONEN MED SEMI-BREDT GREB: Op til 1 x 8 x 65 kg. 1 x 8 x 70 kg. BB-reps. ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! :4flex:

STEM: 1 x 8 x 40/45/50 kg. De 8´ere trak massen helt ud yderst på delts´ne :rolleyes:

ONE-ARMED HESTESKO PRESSDOWN: 1 x Pjatpump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er dels fordi, jeg er en slatten logger og dels fordi jeg bare har været arbejds- og roskilderamt. Men efteraaret bliver et af de helt store! Du holder da forresten niveauet - du maa have holdt ok ved i mellemtiden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabel reverse grip hestesko afstrafning giiiir ubehaaarlige striber på bagsiden af biceps, det er indiskutabelt!

Ubehaaarligt!!

Godt at have dig tilbage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heffe>>> Så du har været ramt af Roskilde-syge, høhø. Jamen, så vil jeg glæde mig til at følge dit vilde efterår i loggen :superman: Jo, jeg har skam trænet lige siden, jeg førte log i sin tid! Det har så bare været med mindre blus på. Gider ikke give den gas på samme måde som førhen. Også fordi jeg mangler træningspartnere.

Jeg har nok ikke været stærkere i råtræk, end jeg er p.t., men i de "tre store" mangler der noget power set i forhold til tidligere... Soleklart, for man sår som man høster :4smartass:

BT-Poul>>> Fyforpyfor for en velkomst :devil: Og tak for det! Hehe, bagsiden af biceps.. Du er i sandhed en komiker af højeste grad :tongue:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ONDSdagens awbrænding:

FRONTSKVAT: Op til 1 x 3 x 70/75/80 kg. 1 x 7 x 60 kg. Hader den som pesten!

FRIVEND FRA HÆNG, OVER KNÆ: Op til 1 x 3 x 70/80. FRA GULV: 1 x 2 x 85 kg. 1 x 1 x 90 kg. 1 x 2 x 90 kg. Må være tang. af ældgammel PR. 1 x miss x 90 kg. Slut!

STØDHIV FRA HÆNG, OVER KNÆ, FØRSTE FRA GULV: 4 x 3 x 100 kg.

SEATED CABLE ROWS M/ SMALT GREB: Op til 1 x 8 x 75/85 kg.

LIDT PJAT-BICEPSCURLS MED EZ-STANG(Eller hvad den hedder).

CLOSEGRIP PAT-AFFYRINGSRAMPE: Op til 1 x 8 x 60/70/70 kg. 1 x 7 x 70 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fredagstræning blev til lørdagstræning, og det fordi jeg havde sovet ad helvede til torsdag nat. Det samme har desværre været gældende de sidste nætter også, så det var lige vidt :sleepy: Ergo var der ikke meget at komme efter og derfor utroligt, at jeg hev en PR hjem:

RÅTRÆK: Op til 2 x 3 x 50 kg. 1 x 2 x 60 kg. 1 x 62½ kg. 1 x 65 kg. Tang. af ældgammel PR! 1 x 2 x 65 kg. fra over knæet. PR! 1 x 67 kg. fra gulv. PR! God runde :4trumpet:

TRÆKHIV: 4 x 3 x 80 kg. Har aldrig trukket 80 kg. højere!

KØDLØFT: Her var det til gengæld knap så heldigt :raisebrow: Op til 2 x 140 kg. 2 x 160 kg. 1 x 180 kg. Miss på anden rep. Missede en single mere. 4 x 140 kg. Der var udsolgt og ALT for langt op til min gamle rep.PR, der lyder på 4 x 180 kg. Pudsigt man kan lave PR i råtræk, og så mangle 25 kg. op til sin gamle rekord i dødløft.

PULLDOWN MED SEMIBREDT GREB TIL PATTEN: Op til 1 x 8 x 60/70/70 kg. Hårdt med BB-reps, men His MASSiveness bliver jo gla´ :hehe:

STEM: 1 x 8 x 40/45/45 kg. Der var simpelthen ikke mere at give af.

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Mr. Megadeth og manden med Mol's ringeste styrkegener!

Godt at se dig tilbage i fart! :devil:

Hehe... Tak for det, Mr. Thrashmus :devil: Godt at se endnu en gammel kending.

Jeg glemte i øvrigt en detalje fra gårdagens råtræk... Under et af sættene med 50 kg., flyver stangen ind i pandebrasken og laver en hudafskrabing + en lille bule :laugh: Idag måtte jeg på arb. op til flere gange forklare, hvorfor det lignede, jeg havde fået én på bærret :bigsmile:

Edited by Dr. pattøj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr. Nattøj er tilbage.

MANDAGENS TRÆNING:

SKVAT(MORNING): Op til 1 x 2 x 100/105/110 kg. 1 x 4 x 100 kg. 3 x 80 kg.

FRIVEND: Op til nogle doubles på 80 kg. De fleste fra hæng over knæet.

STØDHIV: 4 X 3 X 100 KG., hvorefter det blev diskotid..........

SEATED CABLE ROWS M/ SMALT GREB: Op til 8 x 80/90 kg.

Sluttede af med guns i form af curls med Eleikostang. Hesteskoen blev pryglet med one-armed pressdown med reb.

Det BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆNDARGHHHHHHHHHHHHHHH! :firebounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbage til de tunge løft.

Jeg er sikker på at vi er mange, der er nysgerrige, og derfor føler jeg mig nødsaget til at spørger - præcis hvor stor var din nedgang i styrke, da du besluttede dig for at få de lange lokker sakset aw? :cry:

Kartoflen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Velkommen tilbage til de tunge løft.

Jeg er sikker på at vi er mange, der er nysgerrige, og derfor føler jeg mig nødsaget til at spørger - præcis hvor stor var din nedgang i styrke, da du besluttede dig for at få de lange lokker sakset aw? :cry:

Kartoflen

Tak for det, lille KartoffelMoos.

Uha... Jeg kan ikke huske det med sikkerhed, da det er fem år siden nu, meeeeeeeeen.. Ingen tvivl om, at der røg et par hundrede kg. af min uvirkelige total :spiderman:

ONDsdagstræning:

BENPRES "IN DA BULL": Op til 3 x 8 x 170 kg. + slæden. 8´ere til ære for Hans MASSivhed.

TRÆK: Op til 2 x 2 x 50 kg. 5 x 1 x 60 kg. En let omgang, da det var længe siden, jeg sidst sad helt i bund med lortet. Kørte sgu helt ok.

TRÆKHIV: 4 X 3 X 80 KG.

PULLDOWN TIL PATTEN M/ SEMIBREDT GREB: Op til 1 x 8 x 65/75 kg. De sidste rørte ikke helt patten, men jeg klager ikke, for formen var ganske fin.

CLOSE-GRIP BRYSTAWBRÆNDING: Op til 3 x 85 kg.(PR er 6 x 85 kg.). Ned på 2 x 8 x 72½ kg. Det var dagens store overraskelse! For tre måneder siden, pressede jeg med stort besvær 80 kg. to gange. God runde hér :wolverine:

Og så jeg har kraftedeme fået ferie fra idag! :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

God fredagstræning til mig:

FRIVEND FRA HÆNG, OVER KNÆET: Op til 1 x 2 x 70/80/84 kg. Fra gulv: 2 x 89 kg. 1 x 94 kg. God runde!

STØDHIV: 4 X 3 X 100 kg.

KØDLØFT: Op til 1 x 2 x 160 kg. 1 x 170 kg. 3 x 170 kg. Fe´. 2 x 175 kg. Endnu mere fe´. Så blev der taget revanche fra sidste uges sløve omgang :cool:

SEATED CABLEROWS M/ SMALT GREB: Op til 1 x 8 x 80 kg. 2 x 8 x 90 kg. Trak tænder ud.

STEM: Op til 3 x 8 x 50 kg. Tror næsten det er volume PR!

Fin træning med godt humør :tonguew:

KRARD, PROTAAAAAAIN OG BURNIN´ GUNS! GOD WEEKEND :4band:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this