17. etape, Bourg-Saint-Maurice - La Grand Bornand, 169,5 km


TLunau
 Share

Recommended Posts

Virkelig virkelig flot kørt at Frank og Andy indtil videre og hvilket selvmål af Contador at sætte sin egen hjælperytter på sidste stigning

Så er både Frank og Andy teoretisk set på podiet. :4thumbup: Rigtigt dumt af Contador ja!!

Link to comment
Share on other sites

Ja fed etape, synd jeg ikke kunne se den på TV. Perfekt lavet af Saxo Bank. Schleck-brødrene har vel nu kun Armstrong som konkurrent til en podieplads. Selv om Klöden og Wiggins kører rigtig gode enkeltstarter er de begge over 2 minutter efter Schleckerne. Så selvom brødrene sætter noget til på enkeltstarten, kan de vel hente det på Mont Ventoux. Men de kan nok ikke hindre Armstrong i at tage en podieplads.

Så mon ikke podiet bliver A. Contador-A. Schleck-L. Armstrong.

Link to comment
Share on other sites

Men de kan nok ikke hindre Armstrong i at tage en podieplads.

Hvorfor? Han blev hurtigt sat idag, og Mount Ventoux er trods alt meget hårdere. Jeg håber og tror at Frank vinder den tid tilbage han taber på enkeltstarten på Mount Ventoux.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor? Han blev hurtigt sat idag, og Mount Ventoux er trods alt meget hårdere. Jeg håber og tror at Frank vinder den tid tilbage han taber på enkeltstarten på Mount Ventoux.

Hvis ikke det var fordi han ville have haft Wiggins på hjul er jeg overbevist om at Armstrong ville være kørt op til Schleck drengene+Contador. Armstrong er det bedste bud på en 3. plads hvis Fränk ikke får en god enkeltstart.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, er jeg den eneste, der er af den overbevisning at Armstrong bevidst hjælp Frank Schleck?

Da Andy ligger med Contador og Kløden lige foran Armstrong, Frank, Wiggins, Nibali og Uran, ser man på et tidspunkt at Frank og Armstrong taler om et eller andet. Og det er tydeligt, at de ikke diskutere, men taler.

Lidt senere ser man pludselig Armstrong rykke direkte ind foran Wiggins og nærmest klodser bremsen. Wiggins er nødt til at bremse og ryster på hovedet - og i samme øjeblik rykker Frank fra gruppen. Dennis Ritter kommenterede det som bøvl med gearet og et øjebliks uopmærksomhed fra Armstrongs side.

Er jeg virkelig den eneste, der mener at Armstrong bevidst blokerede for Wiggins?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, er jeg den eneste, der er af den overbevisning at Armstrong bevidst hjælp Frank Schleck?

Da Andy ligger med Contador og Kløden lige foran Armstrong, Frank, Wiggins, Nibali og Uran, ser man på et tidspunkt at Frank og Armstrong taler om et eller andet. Og det er tydeligt, at de ikke diskutere, men taler.

Lidt senere ser man pludselig Armstrong rykke direkte ind foran Wiggins og nærmest klodser bremsen. Wiggins er nødt til at bremse og ryster på hovedet - og i samme øjeblik rykker Frank fra gruppen. Dennis Ritter kommenterede det som bøvl med gearet og et øjebliks uopmærksomhed fra Armstrongs side.

Er jeg virkelig den eneste, der mener at Armstrong bevidst blokerede for Wiggins?

Selvfølgelig blokerede han bevidst for Wiggins, men ikke for Fränks skyld, men for Contador+Klöden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share