MagtPrehns log


Prehn
 Share

Recommended Posts

dagens træning:

bænk m. stop:

op til

80/5

100/3

115/1

125/1

132,5/1

135/1

140/2 - eccentrisk

150/2,2 - eccentrisk

125/1,1,1,1,1,1,1,1

115/4

105/5

95/6

widegrip pulldowns:

op til

2*6eps m. 90

chest supported rows:

op til en 6er m. 90

dips:

op til 3*6reps m. +30kg

sideraises:

2*15reps m. 11kgs håndvægte

bentover laterals:

2*10reps m. 11kgs håndvægte

de 135 var så langsomme at selv sneglen, der gav signaler bad spotteren tage dem. jeg fik dog fremstammet "jeg har den" og fik den selv skovlet op i et langt episk drive til lockout. De var grimme og ville ikke blive godkendt, dog.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat:

op til 8*2reps m. 160 - bælte

bænk m. stop:

op til 8*3reps m. 95

dødløft:

op til 8*2reps m. 140

Moos sendte mig dette link, til en fantastisk sang. jeg endte med at høre den 20-30 gange på kontoret idag - fundstændig tåbeligt. Det var nok godt jeg var alene på kontoret.

den stod på deload idag. Jeg tror jeg har det, som man bør have det 8 dage før stævne. En anelse "beat up", og umiddelbart virker en deload kærkommen.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

spøer <-- den er fantastisk, men husk nu det ikke er noget der skal smides på, når jeg skal løfte til jeres stævne næste weekend :tongue:

Haha - det havde jeg slet ikke tænkt på :w00t:

Anyways så skal jeg jo selv løfte, hvis min ryg tillader det, så det bliver ikke mig der styrer lys og lyd. Ikke hele tiden, i hvert fald :cool:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat:

op til 6*2reps m. 135

bænk m. stop:

op til 6*2reps m. 110

dødløft:

op til 6*2reps m. 120

stadig deload, naturligvis. Er stadig en smule øm under knæene samt ved bicepshætningerne ved albuen. Det er ikke voldsomt og forventer at være tip top til lørdag.

Startvægtene regner jeg med bliver 200-125-205

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

stadig deload, naturligvis. Er stadig en smule øm under knæene samt ved bicepshætningerne ved albuen. Det er ikke voldsomt og forventer at være tip top til lørdag.

Startvægtene regner jeg med bliver 200-125-205

Bliver et herligt stævne tror jeg. Og habile startvægte! Mine hedder nok 40-155-65 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

haha, det der er jo bare ondskabsfuldt mod spotterne. Dog burde du gå efter at være mest muligt irriterende og vælge 42,5 og 62,5 i startvægte istedet. 155 er jo groteskt. Specielt når der skal køres med stop.

Hehe regner med kun at gennemføre et enkelt løft i squat og dødløft, så jeg er egentligt flink ved spotterne. Grunden til 65kg i død er, at det så er 20kg's skiverne, der skal bruges. 10'ere og 15'ere er jo lavere, så det ville potentielt blive hårdere hehe... Kan dog være jeg skal tage 45 i squat for at gøre det lidt lettere.

De 155 kg. med pause løftede jeg i lørdags. Rimeligt stabilt og konstant pres uden nævneværdige problemer.

Link to comment
Share on other sites

nu var de 155 ikke et tårnby løft, vel ?? For lige at være sikker på du ved hvad jeg snakker om, så kan der være flere ting involveret:

1. spotter har fingrene på

2. vægtene var måske ikke helt præcice, elelr har været rundet op

3. ikke alle regler har været overholdt i forbindelse med udførelsen af løftet

:tongue:

mht. spotterne, så er alt under 75 bare ondskabsfuldt at bede om :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

nu var de 155 ikke et tårnby løft, vel ?? For lige at være sikker på du ved hvad jeg snakker om, så kan der være flere ting involveret:

1. spotter har fingrene på

2. vægtene var måske ikke helt præcice, elelr har været rundet op

3. ikke alle regler har været overholdt i forbindelse med udførelsen af løftet

:tongue:

mht. spotterne, så er alt under 75 bare ondskabsfuldt at bede om :bigsmile:

Hahaha... Ulrik gav udløft og jeg spurgte ham efterfølgende om det ville blive godkendt med den pause jeg holdt. Det mente han. Så det var da et træningsløft, men vægten var god nok og der var ingen fingre fra spotteren.

Og spotterne skal jo også have noget at lave - når det alligevel ikke er nogen af os er det jo godt nok :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TSK RAW (uden udstyr, forståes):

vejede ind på 88,7

squat:

200 - godkendt

215 - godkendt(PR+2,5)

220 - godkendt(PR+7,5)

bænk:

125 - godkendt

132,5 - godkendt(PR+2,5)

137,5 - fail, for tung

dødløft:

205 - godkendt

225 - godkendt

245 - fail, for tung(PR forsøg på 5kg)

gik ok, bare lidt ærgeligt med dødløften. De 225 var ellers ok, så troede der var til de 245.

Jeg vandt 90kgs klassen, og blev nummer 2 overall.

Der kommer video op senere.

DK RAW squatrekorden er 226, så der skal trænes benhårdt på at få 227 til juni, når der er Nordland cup

Link to comment
Share on other sites

jo tak, og tillykke med bronzen, selvom der burde være forbud mod at kunne vinde præmier med den slags bøsseri i squat og dødløft :-p

Jeg har en ven, der er bøsse og han bliver ked af det når folk siger den slags. Du burde tænke dig mere om, når du ytrer dig.

virkelig barsk rå bænk dog :wolverine2:

Den opvejer mine homo-tendenser i de to lortediscipliner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share