Naturlige bodybuildere


AMB
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg vil bare se den bedste/største bodybuilder I kender, som I tror er clean. Jeg gik selv med en urealistisk ide om hvordan jeg ville se ud, da jeg startede med at træne. Dette ville være umuligt at opnå uden brug af steroider, men hvor langt kan man nå?

Naturlig definerer jeg som fri for steroider, men alle kosttilskud som kreatin og div. naturpræparater er tilladt.

roids eller clean?

mens-health.jpg

page0_1.jpg

mrohio_full.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu i mine øjne pissesvært at bedømme, hvad man kan/ikke kan opnå. Der er så meget uærlighed omkring brugen af steroider, at man nok må antage, at mange de såkaldt selvudnævnte all-naturals er en flok tøsedrenge, der ikke vil stå ved deres brug af steroider, men tilgengæld heller ikke tør eksperimentere med de ekstreme doser, der skal til for at nå top prof BB-niveau i dag :tongue:

De genetiske freaks, der findes derude, og som er all natural hele vejen, kan man simpelthen ikke skelne fra folk, der har brugt roids. Og det er sgu et eller andet sted synd.

Så man må grave tilbage til tiden før steroider for at finde eksempler på hvad der kan lade sig gøre uden steroider. Og hvornår er så det? Steroider/syntetisk testosteron isoleres i 1931 af tyskeren Adolf Butenandt (han vinder Nobel Prisen i 1939 i kemi), nævnes i bladet Strength & Health for første gang i 1938, og har været systematisk brugt i BB siden midten af 1950'erne.

Et bud på naturlige bodybuildere kunne derfor være at kigge på atleter fra før 2. verdenskrig.

PS. Skal vi køre den helt langt ud, kan man helt teoretisk ikke vide med sikkerhed, om en eller flere af de ovenstående gentlemen har fået ordineret en Brown-Séquard Elixir :cry::laugh: Dvs. hormonudtræk fra dyretestikler, udført første gang i 1889 af Charles Edouard Brown-Sequard, hvor han behandler sig selv med 10 indsprøjtninger af ekstrakt fra hunde og marsvin-testikler :crazy:

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Super svar. Fed video. Ja det må om noget nogenlunde repræsentere hvad der kan opnås uden steroider da de vel ikke fandtes den gang. Næste spørgsmål er så hvordan disse drenge ville se ud, med nutidens viden om træning og kost - hvis alt det pis med blåbær og core training altså betyder noget i sidste ende.

Sandow (0:58) har gode arme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share